۲۰ مرداد ۱۳۹۳

صفحه‌کلید هوشمند ال‌جی G3؛ خیلی راحت و خیلی بهتر

 

آیا می‌دانید بیشتر زمانی که با گوشی هوشمند خود سپری می‌کنید صرف استفاده از صفحه‌کلید هوشمند می‌شود تا کارهای دیگر؟ مطالعات نشان می‌دهد که ما از صفحه‌کلید هر 5 دقیقه یک بار استفاده می‌کنیم… با وجود این، صفحه‌کلیدهای خوب و قدیمی QWERTY نسبت به گذشته چندان تغییر نکرده‌اند.

برای شروع باید بگوییم که همه ما با هم فرق داریم… انگشتان، رفتار تایپ و دست‌های متفاوت داریم. فیزیولوژی بر همه چیز تأثیر می‌گذارد. بنابراین، ال‌جی به صفحه‌کلید نگاه کرده و صفحه‌کلید هوشمندی برای G3 تولید کرده است که زندگی را کمی راحت‌تر می‌کند.

 

تکان‌های کمتر دست

وقتی از صفحه‌کلید QWERTY معمولی استفاده می‌کنید، آیا می‌دانید چقدر دست‌های شما در اطراف تکان می‌خورند؟ شست‌ها بین صفحه‌کلید و فضای ورود اطلاعات با انتخاب کلمات و ویرایش آنها عقب و جلو می‌روند. ممکن است هنگام تایپ و ویرایش از این دست به آن دست کنید.

این حرکات سرعت تایپ را کاهش می‌دهند و منجر به خطا می‌شوند. با ال‌جی G3 شست روی صفحه‌کلید می‌ماند: وقتی تایپ کردن شروع می‌شود، دو کلمه پیشنهادی در بالا ظاهر می‌شوند و با یک حرکت شست کلمه انتخاب می‌شود. به همین راحتی!

تصحیح خطا نیز کمتر با سختی همراه است. با فشار ممتد نوار space، متنی که می‌خواهید ویرایش کنید بالای صفحه‌کلید ظاهر می‌شود و اشاره‌گر چشمک می‌زند. با فشار ممتد و لمس کششی روی نوار space، می‌توانید اشاره‌گر را هر جایی که خواستید بگذارید.

 

حرکت کمتر چشم

تغییر تمرکز از محل وارد کردن اطلاعات به صفحه‌کلید زمان را هدر می‌دهد. وقتی تایپ می‌کنید، این کلمه بزرگتر نمایان می‌شود تا بتوانید به راحتی چشمان خود را تنها روی صفحه‌کلید متمرکز و راحت‌تر تایپ کنید و غلط‌ها را تشخیص دهید.

 

همه چیز به سلیقه خودتان

شما می‌توانید ارتفاع صفحه‌کلید را تنظیم کنید تا با دست شما متناسب باشد و نمادهایی که بیشتر استفاده می‌کنید را در پایین صفحه انتخاب کنید و تغییر دهید. صفحه‌کلید رفتار تایپ شما را به خاطر می‌سپارد تا تایپ کردن را دقیق‌تر و سریع‌تر کند.

فناوری لمس هوشمند یا Smart Touch اشتباهات مکرر شما را یاد می‌گیرد و تایپ را تصحیح می‌کند. تصحیح اشتباهات به نحوی انجام می‌شود که شما اطمینان حاصل کنید که روی کلید صحیح ضربه زده‌اید. از همین رو، دقت تا 75 درصد افزایش پیدا می‌کند.

۱۸ نظر

arya ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

۳۲ گیگ کی میاد پس جووووووون مادرت جواب بده ادمین جواب بدیا جواب بده

ال جی ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

آریا جان

قرار بود یکماه بعد از عرضه ۱۶ گیگ، پس تا آخر مرداد صبور باشید
(نیازی به قسم دادن نیست :))

alireza f ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

میدونیم قرار بود…
میخام بدونم ۱ شهریور ۳۲ صددرصد هست؟؟

ال جی ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
به من هم همین رو گفتند…..

arya ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

دستت درد نکنه دوست عزیز خیالمو راحت کردی از ۶خرداد دارم لحظه شماری میکنم ۳۲ گیگشو بخرم نشون به اون نشون که فرداش امتحان زبان داشتم;-) من همچین آدم دقیقیم

محمد ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام به ادمین عزیز
دو نکته:
۱- به تیم بازار بگید به وعده وفا کنن و هفته دیگه ورژن ۳۲گیگ رو بیارن.

۲-وقتی زنگ میزنید به تیم بازار تا برای ورژن ۳۲ گیگ بهشون تاکید کنید، بی زحمت در مورد جی۳ مینی یا همون بیت یا همون جی ۳ اس، هم بپرسید ببینیم اون کی میاد.

ممنون

ال جی ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام محمد جان

خاص کامنت شما سوال کردم
۱) ۳۱ مرداد نسخه ۳۲ در بازار پخش خواهد شد
۲) جی ۳ بیت هم در مهر ماه عرضه میشود

ارادت از شما

هادی ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ادمین عزیز.ممنون از این خبر خوبت:) خیلی خوشحالمون کردی.
بعد از کلی منتظر موندن بالاخره می تونم جی۳ بخرم.من اول OPTIMUS L9 می خواستم.بعدش نظرم عوض شدOPTIMUS G خواستم بعدش دیدم G PRO اومد اونو خواستم بعدشم که دنیای موبایل ترکید و G2 پا به عرصه گذاشت،G2 خواستم!بعدش G PRO2 خواستم که فهمیدم ایران نمیاد.درحال حاضر هم G3 میخوام و اگه خدا بخواد هفته ی اول شهریور می خرمش.
جالبه تو کل این مدت،فقط گوشی الجی خواستم!به هیچ برند دیگه ای حتی سلام هم نمیدم!
دم شما گرم.

ال جی ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

موفق باشی هادی جان

محمد ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

فکر کنم یکی از دلایل رشد ال جی در ایران، همین ادمین باشه :دی

ادمین جان، خیلی ممنون از لطفت.

انشالله که سر موقع هردو ورژن برسن. (هرچند ای کاش تیم بازار گفته بود اوایل مهر میاد یا اواخرش)

alireza f ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

والا
من اول میخاسم وان ام۸ بخرم اما وقتی تیزره جی۳ رو دیدم عاشقش شدم حالام ک ۱۶ اومده تورو خدا قشنگ بگین کی میاد. بعضی از دوستام میگن دو سه ماهه دیگه میاد شمام میگین قراره فلان روز بیاد،شما که نماینده هستین باید تاریخ دقیق داشته باشین

nv ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اگه زحمتی نیست خاص کامنت ما هم قیمت ۳۲گیگشو از تیم بازار بپرسین یا حداقل حدود تفاوت قیمتش با نسخه۱۶گیگ رو. البته اگه مارو قابل بدونین

ال جی ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اختیار دارید

حدود ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از نسخه ۱۶ در بازار

اردلان ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

حال دادی ادمین جون یعنی ۳۱ مرداد تو نمایندگی شیراز موجوده؟؟؟؟؟

ال جی ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اردلان عزیز، معمولا پخش از تهران آغاز میشه و سریع به شهرهای بزرگ هم میرسه

amir ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام .
می خواستم محتویات داخل جعبه رو بدونم.
خواهشمندم جواب بدید.
با تشکر

مهدی ۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

اگه این شرکت واقعا به فکر مشتری بود ۲ماه سر کارمون نمیزاشت / ۳۲ نمیاد حالا حالاها همه سر کاریم

Masoud ۱ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام وضمن عرض خسته نباشید لطفا بفرمایید ایا اطلاع دارید برای بهینه سازی باطریg3ابدیتی خواهد امد دوم عرض اینکه اندرویدLحدودا چه زمانی برای این گوشی خواهدامد.متشکرم

نظر دهید