۲۳ مرداد ۱۳۹۳

عرضه نسخه LTE تبلت G Pad 8.0 ال‌جی

 

تبلتی جدید با قابلیت حمل بیشتر و تجربه کاربری و امکانات دوربین پیشرفته‌ ال‌جی G3

سئول، 14 آگوست 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در تلاش برای گسترش پیشگامی در LTE برای گوشی‌های هوشمند تا تبلت‌ها، امروز از نسخه LTE تبلت G Pad 8.0 پرده‌برداری کرد. این نسخه سرعت بالایی در ارتباطات اینترنتی در فضای باز و قابلیت حمل آسان برای استفاده از رسانه در حال حرکت دارد. تبلت LTE G Pad 8.0 تعادل مناسبی از عملکرد و قیمت رقابتی است و با بهترین‌های تجربه کاربری پیشرفته در گوشی هوشمند ال‌جی G3 عرضه می‌شود تا قابلیت‌های چندوظیفگی روان و تجربه چندرسانه‌ای غوطه‌ورکننده‌ای ارائه دهد.

ال‌جی G Pad 8.0 LTE از قابلیت سینک متمایزی برخوردار است که اتصال آسان با دیگر دستگاه‌های اندروید را امکان‌پذیر می‌کند. کاربران با QPair 2.0 می‌توانند گوشی‌های هوشمند خود را از طریق بلوتوث متصل کنند تا به راحتی تماس‌های تلفنی خود را پاسخ دهند، اعلان‌ها را دریافت کنند و پیام متنی را درست از طریق این تبلت ال‌جی بفرستند.

دیگر امکانات برجسته در تبلت G Pad 8.0 LTE عبارت‌اند از:

  • قابلیت Touch & Shoot: به کاربر امکان می‌دهد تا با ضربه بر هر جای صفحه‌نمایش فوکوس کند و تنها با یک حرکت شاتر را تحریک کند و نیازی به استفاده از فرایند دومرحله‌ای نباشد. در نتیجه، به ثبت سریع و ملموس لحظات خاص کمک می‌کند.
  • ثبت نما با اشاره: ثبت تصاویر سلفی راحت و ساده است. یک دست خود را در جلوی لنز باز و بسته کنید تا شمارش معکوس 3 ثانیه‌ای قبل از تحریک شاتر برای ثبت تصاویر درخشان و بدون مات‌شدگی آغاز شود.
  • صفحه‌کلید هوشمند: تایپ کردن روی یک تبلت 8 اینچ درست به سادگی تایپ کردن در یک گوشی هوشمند است. صفحه‌کلید هوشمند خطاهای واردشده را با ردیابی و تحلیل عادت‌های تایپ کردن کاربر و اطلاع از چیزهایی که کاربر قصد تایپ کردن آنها را دارد تا 75 درصد کاهش می‌دهد.
  • قابلیت Knock Code: قابلیت امنیتی اختصاصی ال‌جی روشن کردن و باز کردن قفل را مثل آب خوردن ساده می‌کند و به 4 کاربر امکان می‌دهد تا قفل اختصاصی خودشان را داشته باشند. بنابراین، اعضای خانواده می‌توانند تبلت G Pad ال‌جی را با هم شریک شوند؛ بدون اینکه اطلاعات شخصی خود را با یکدیگر سهیم شوند.

دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی با G Pad 8.0 LTE استاندارد بالاتری برای قابلیت اتصال در بازارهای نوظهور 4G ایجاد کرد. مشتریانِ در حال حرکت امروزی سرعت و راحتی را در هر جا که هستند و در هر زمان نیاز دارند. اگر زیرساخت 4G LTE وجود داشته باشد، ما می‌خواهیم محصولات ال‌جی اولین‌هایی باشند که از این شبکه بهره‌مند می‌شوند.»

تبلت G Pad 8.0 LTE از آغاز همین هفته در کشورهای اصلی اروپا و به دنبال آن در هفته‌های آتی در امریکای جنوبی و مرکزی، آسیا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع عرضه می‌شود.

مشخصات اصلی G Pad 8.0:

  • نمایشگر: 8 اینچ IPS  با (800×1280 / WXGA)
  • چیپ‌ست: 1.2 گیگاهرتز چهارهسته‌ای
  • حافظه: 16 گیگابایت eMMC / یک گیگابایت RAM / اسلات میکرواس‌دی
  • دوربین: 5 مگاپیکسل پشت / جلو 1.3 مگاپیکسل
  • باتری: 4200 میلی‌آمپر
  • ابعاد: 210.8×124.2 x9.9 میلی‌متر
  • وزن: 344 گرم
  • اتصالات: وای-فای / LTE
  • رنگ: مشکی، سفید، نارنجی، آبی
  • امکانات دیگر: QPair 2.0 / Touch & Shoot / Gesture Shot / Knock CodeTM   / صفحه‌کلید هوشمند

 

۴ نظر

محمد ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

Finallyyyyyyyyyyyy
بالاخره ال جی هم تبلت سیم کارت خور عرضه کرد، خیلی دیر شد اما بالاخره این کار رو کرد.
توی سایتهایی مثل GSMArena زده که از نسل دوم پشتیبانی نمیکنه و فقط نسل سوم و چهارم هست، شما هم این خبر رو تایید میکنید؟

ادمین عزیز، ممنون میشیم هروقت خبری از تاریخ عرضه در ایران و قیمت حدودیش پیدا کردید، اطلاع رسانی کنید.

miss ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

یعنی تا اخر تابستون منتظر بمونیم میاد؟

مازیار ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام و عرض خسته نباشید
میخواستم بدونم این تبلت کی وارد بازار ایران میشه و آیا تو ماه آینده نسخه ای که قابلیت سیمکارت خوردن داشته باشه وارد بازار میشه یا نه ؟
(لطفا زمان رو تقریبا دقیق بگید و از گفتن کلمه به زودی خودداری کنید)
باتشکر فراوان

اميد ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

فکر نکنم این تبلت تو ایران کار بده. الکى دلتون رو خوش نکنین.

نظر دهید