۰۲ مرداد ۱۳۹۳

وقتی فیلم لوله می‌شود

چند هفته پیش، ال‌جی پنل نمایشگر 18 اینچ OLED منعطف خود را پرده‌برداری کرد که می‌تواند لوله شود. نمایشگر OLED فرانما از دیگر محصولات مبترکانه‌ای بود که معرفی شد و میزان عبور آن نسبت به نمایشگرهای LCD کنونی سه برابر بیشتر است.

در این مطلب تصمیم داریم ویدئویی از هر دو نمایشگر را ارائه دهیم تا بیشتر با این دو محصول خارق‌العاده آشنا شوید.

نمایشگر OLED منعطف ال‌جی واقعاً خم و تا شعاع 3 سانتی‌متر لوله می‌شود. نمایشگر فرانما 30 درصد میزان پراکنش یا عبور نور دارد که باعث می‌شود تجربه مشاهده در مقایسه با نمایشگرهای LCD واضح‌تر شود.

نمایشگر 18 اینچ OLED منعطف را که در ویدئوی زیر خم شدنش را می‌بینید وضوح 810×1280 دارد.

در ویدئوی کوتاه بعدی نیز نمایشگر فرانما را می‌بینید که همان کیفیت را دارد. این طور که گفته می‌شود این تنها ابعادی از امکانات احتمالی با دستیابی به فناوری OLED است.

در نهایت، ال‌جی تصمیم دارد مدل‌های بزرگ‌تر از 60 اینچ نمایشگرهای فرانما و منعطف را تا سال 2017 برای خرید آماده کند.

۲ نظر

سعید ۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

تنها چیزی که می توان گفت که بعضی از مردم خیلی تعصب بی دلیل نصبت به بعضی از مارکهایی نظیر philips و beko و archilik و سونی و جنرال و …. دارند در حالی واقعا از خودم تعریف نکنم حدود ۷ سال پیش با هرکسی که در مورد وسایل خانگی و تکنولوژی صحبت می کردم شرکت ال جی را در آینده به عنوان تولید کننده وسایل شگفتی و با کیفیت معرفی می کردم که متاسفانه خیلی از نزدیکان من بنده را مسخره می کردنند ولی حالا خودشان بعد از خرید محصولات با قیمت گراف و بدون کاربد نظیر تلوزیون ex720 سونی که ۳ سال هست منتظرند سه بعدی تلوزیون کار بکند و هنوز هیچ فیلمی را نتوانسته اند نگاه کنند یا مارکهای دولنگه و بیم و بکو و همینطور مارک هایر که تعصب خیلی زیادی به این مارک داشتند و کولر گازی که اخیرا در دوسال ÷یش خرید کرده و فیوزهای منزلشان همینطور که بعد از نصب کولر منفجر می شد و حتی منزلشان یکبار هم در حال سوختن سیم کشیشان بود خوشبختانه همه اطرافیان تازه به حرف بنده متوجه شده و بنده بعد از نشان دادن محصولات ال جی در سایت مخصوص ال جی و خصوصا یخچال هوشمند جدید و تلوزیون خمیده منعطف باریک و همینطور تلوزیون oled em 9600 فوق باریک و کولر سه بعدی artcool stilist و کولر ایستاده هوشمند جدید و جاروبرقی رباتیک و گوشی خمیده و …. الان بعد از ۵ الی ۶ سال از خریدهای ناکام متوجه شده اند که در دنیا پول زیاد دادن به یخچال های بی مصرف Bouch که ۸ میلیون قیمت یخچال دو قولوی این مارک بی مصرف که هنوز با گاز r134a کار میکند و درداخل آن از پنکه ای که جلوی آن یک تیغه بدشکل جلوی پنکه را گرفته که مشتری بدبخت فکر کند که هوای داخل یخچال از طریق پنکه نمی چرخد واین درحالی است که بنده سال ۱۳۸۵ ساید باید ساید ال جی را که گرفته ام انصافا خوب کار کرده و بسیار راضی کننده است امیدوارم همگان بفهمن که در ces2014 کدوم مارک بیشترین جوایز را درو میکنن یا در کولر های گازی بیصدا با کارائی کارکرد در ۶۰ درجه و همینطور منفی ۲۰ درجه کدوم مارک است البته ال جی به نظر من یک رقیب سرسخت دارد که آن هم هموطن خودش محسوب میشه . در آخر امیدوارم که بنده در آینده نزدیک بتوانم یکی از نمایندگی های این محصول باشم با تشکر.

حسین ۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
البته ناگفته نماند نمایشگرهای منعطف قابل لوله شدن اولین بار توسط سونی اختراع و رونمائی شد و نمایشگرهای شفاف که در زمان اموش بودن مانند شیشه نور را از خود عبور می دهند و مثلا در صورت نصب روی دیوار می توانید براحتی کاغذ دیواری نصب شده روی دیوار را که پشت صفحه نمایش قرار دارد ببینید نیز از اختراعات شرکت لوه آلمان می باشد البته ترکیب و توسعه این دو اختراع توسط ال جی صورت پذیرفته است البته با کمک مالی دولت کره جنوبی به استناد اخبار منتشره در همین درگاه ارتباطی
موفق باشید .

نظر دهید