۲۸ مرداد ۱۳۹۳

چرا ساندبار لازم دارید؟

یک تلویزیون شگفت‌انگیز Full HD دارید، یک مجموعه منتخب از بلو-ری، اشتراک همه کانال‌های HD و پخش کلی محتوای HD. اما مجبورید به همه اینها از طریق بلندگوهای کوچکی که در اطراف دستگاهتان تعبیه شده است گوش کنید…

بلندگو تمرکز اصلی در تلویزیون نیست و کیفیت تصویر اهمیت بیشتری دارد. با یک ساندبار می‌توانید به راحتی صدای تلویزیون خود را ارتقا دهید و تفاوت فاحش آن را با گوشی‌هایتان لمس کنید.

اگر فکر می‌کنید که باید صدای تلویزیون خود را بهتر کنید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت یک سیستم صوتی ساراند متحمل شوید، ساندبارها عالی هستند. آنها ارزان و کوچک هستند و اصلاً مزاحمت ایجاد نمی‌کنند. دور و اطراف میز تلویزیون شما را نیز از کابل‌های مزاحم، پایه و جعبه پر نمی‌کنند. در ضمن، لازم به دریل کردن هم نیست.

مدل NB3540 ال‌جی را به عنوان یک نمونه در نظر بگیرید… در جعبه‌ای که ساندبار را خریدید، یک ساب بی‌سیم (که می‌تواند هر جایی، دور از چشم شما باشد) و یک ریموت کنترل می‌بینید. خود ساند بار به دلیل ساب‌ووفرهای جداگانه و ارائه صدای باس بهتر بسیار باریک است و یک نمایشگر کوچک و کلیدهایی نیز برای کنترل کاربردهای اصلی دارد.

نصب ساندبار خیلی ساده و راحت است و با استفاده از قابلیت Smart Sync به صورت بی‌سیم به تلویزیون متصل می‌شود. شما تلویزیون و ساندبار را روشن می‌کنید، چند فرمان روی صفحه را دنبال می‌کنید و همه چیز به همین راحتی تنظیم می‌شود.

فقط گوش کنید

تمام ایده ساندبار این است که فراموش کنید چیزی وجود دارد که تجربه شما را ارتقا می‌دهد. جزییات و وضوح بیشتر با صداهای ریز پس‌زمینه ناگهان زنده می‌شوند و شما را بیشتر غرق در صدا می‌کنند. ساب‌ووفر به شما کمک می‌کند تا ساندبار عمق سینمایی داشته باشد اما اعوجاج و انحراف نداشته باشد. خود ساندبار خیلی متعادل و استاندارد است اما تنظیمات زیادی دارد که شما در صورت تمایل می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بیشتر ساندبارها فقط مخصوص فیلم یا تلویزیون نیستند. می‌توان آنها را به مجموعه بزرگی از دستگاه‌ها از طریق بلوتوث یا یواس‌بی متصل کرد. در مورد ال‌جی NB3540 باید بگوییم که 320 وات قدرت دارد. صدا می‌تواند بلند شود، خیلی بلند. اتصال ساندبار به گوشی هوشمند خیلی ساده و پخش موسیقی با کیفیت های-فای است. جزییات و ریزه‌کاری‌های بسیاری پخش می‌شود و باس هم کنترل‌شده است. پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی با صدایی که گرمی و تن بیشتری دارد بهتر به نظر می‌رسند.

یک ساندبار راهی ساده برای بهبود صدای اتاق نشیمن شماست و یک سیستم شیک و چندکاره برای همه انواع رسانه است. اگر در جست‌وجوی یک راه ساده و مقرون‌به‌صرفه هستید تا سینمای خانگی و صدای موسیقی خود را ارتقا دهید، به دنبال چیز دیگری نگردید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید