۲۶ مرداد ۱۳۹۳

چرا webOS؟ دلیل سوم: اتصال ساده

به دلایلی، با وجود جهش‌ها و پیشرفت‌هایی که هر سال در فناوری‌های خانه ایجاد می‌شود، اما هنوز از تلویزیون‌ها نمی‌توان به راحتی استفاده کرد و کلی عذاب‌آور هستند. فناوری webOS ال‌جی در حال تغییر این رویه است و فناوری تغییر آسان باعث می‌شود یافتن ورودی‌های جدید مثل آب خوردن ساده شود.

اتصال ساده هر مرحله استفاده از تلویزیون را ساده‌تر می‌کند؛ پلت‌فرم webOS هوشمند است و استفاده از آن راحت و سریع است؛ از نصب آسان تا دسترسی به سرگرمی از دستگاه‌هایی به جز تلویزیون. دیگر لازم نیست بین منوهای تودرتو با زبان‌های فنی  و تخصصی خودتان را سردرگم کنید. حتی نصب اولیه با راهنمای گام به گام ساده و ملموسی که پرنده Bean Bird ارائه می‌دهد راحت‌تر است.

تلویزیون‌های webOS ال‌جی هوشمند هستند. webOS می‌تواند دستگاه‌های جانبی مانند پخش‌کنده بلو-ری، سیستم‌های سینمای خانگی، ساندبار، کنسول‌های بازی و یواس‌بی‌ها را تشخیص دهد و دستگاه‌هایی که به تازگی کشف شده‌اند را با یک حرکت ساده نمایش دهد.

پیدا کردن چیزی که می‌خواهید آسان‌تر است. یک کلیدواژه را تایپ کنید یا با Magic Remote آن را ادا کنید تا جست‌وجوی جهانی نتایج را از تلویزیون زنده و برنامه‌های درخواستی و یوتیوب به شما ارائه دهد.

وقتی آفلاین هستید، قابلیت SmartShare یا اشتراک‌‎گذاری هوشمند به شما امکان می‌دهد هر چه در دستگاه‌های جانبی هوشمند خود دارید در تلویزیون منعکس کنید و ویدئوها را از دستگاه‌های همراه در تلویزیون پخش کنید. فایل‌ها را از گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر خود به صورت بی‌سیم مرور کنید، به اشتراک گذارید و ببینید. به برنامه‌های تلویزیونی، ویدئوهای خانوادگی، تصاویر تعطیلات و برنامه‌های کاربردی فکر کنید. همه اینها را می‌توانید در صفحه بزرگ تلویزیون پخش کنید تا همه افرادی که در اتاق هستند از دیدن آن لذت ببرند.

قابلیت اشتراک‌گذاری هوشمند تنها راه برای پخش فایل‌ها، ویدئوها و تصاویر نیست. با سرویس ابری ال‌جی به نام LG Cloud شما می‌توانید هر جایی و هر زمانی به فایل‌های خود از روی تلویزیون هوشمند دسترسی داشته باشید. به سرعت به ویدئوها، موسیقی و تصاویر از دستگاه‌های دیگر دسترسی داشته باشید و در تلویزیون هوشمند خود از آنها لذت ببرید. برنامه‌های مورد علاقه خود را در دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون ضبط و ذخیره کنید تا آنها را دوباره پخش کنید، بر روی صحنه خاصی مکث کنید یا به عقب برگردانید.

در نهایت این که، اگر همه اینها کار سختی به نظر می‌رسد یادتان باشد که ال‌جی یک مزیت را در صدر همه قرار داده است: توانایی کنترل تلویزیون مستقیماً از طریق گوشی هوشمند با برنامه TV Remote ال‌جی. خیلی هوشمندانه، شگفت‌انگیز و زندگی راحت‌کن. ترکیبی از تمام چیزهایی که دوست داریم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید