۰۱ مرداد ۱۳۹۳

GCafe برای همه شما

کافه‌ای خاص شیک‌ترین‌ها، مدرن‌ترین‌ها و پیشرفته‌ترین‌ گوشی‌های ال‌جی؛ گوشی‌های سری G. 
در جی کافه همه گوشی‌های سری جی دور هم جمع شده‌اند تا قدرت نهفته ال‌جی در زمینه نوآوری در فناوری و طراحی به شما نمایش دهند.
در جی کافه به دنبال برترین‌ها و خوش‌ نشین‌های ال‌جی باشید که طلایه‌دار آنها ال‌جی G2 بوده است. ال‌جی G2 اولین گوشی هوشمند ال‌جی بود که به عنوان بخش جدید برند G این شرکت برای گوشی‌های پیشرفته عرضه شد. گوشی‌های هوشمند آینده در سری یا خانواده‌های یکسان تنها نام G را همراه خواهند داشت و برند گوشی‌های موبایل معمولی که تاکنون معرفی شده‌اند بدون تغییر باقی می‌ماند.
دلیل این نام‌گذاری این است که گوشی‌های جدید G ال‌جی همنام باشند و تجربۀ کاربری عالی و پیشرفته‌ای را ایجاد کنند. ال‌جی G2 بر پایۀ خوشنامی سری‌های قبلی محصولات G ساخته شد.
اعضای این خانواده در حال حاضر 8 مدل هستند:

  • LG G2
  • LG G
  • LG G Pro
  • LG G Pad
  • LG G Pro lite
  • LG G2 mini
  • LG G Flex
  • LG G3

در جی کافه تصمیم داریم داستان هر کدام از این اعضا را با شما سهیم شویم.
پس، دمی با ما بنشینید، یک قهوه نوش جان کنید و به داستان سری جی دل بدهید.

برای جذابیت بیشتر داستان و گرم شدن فضای جی کافه ما از ال‌جی G3 شروع می‌کنیم. جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار ال‌جی که نقل محافل است. با توجه به قابلیت‌ها و امکانات زیاد ال‌جی G3 این قابلیت‌ها رو به 5 قسمت تقسیم کرده‌ایم‎:

  • صفحه کلید هوشمند Smart Keyboard‎
  • فوکوس لیزری خودکار‎ Laser Auto Focus+ سلفی‎
  • اعلان هوشمند Smart Notice
  • نمایشگر QHD
  • طراحی شیک

 

بنویسید و جایزه بگیرید

دست به قلم هستید؟ اهل فن هستید؟ برای شما یک خبر خوب داریم! در جی کافه، به کسانی که بهترین تجربه یا بررسی را درباره قابلیت‌های ذکرشده ارائه دهند جایزه می‌دهیم. این تجربه باید حداکثر در 150 کلمه باشد و از نظر مردم بیشترین امتیاز را بگیرد.

کاربران خوش‌شانس ال‌جی G3

شمایی که ال‌جی G3 خریده‌اید، با دوربین فوق‌العاده 13 مگاپیکسل +OIS ال‌جی G3 عکس بگیرید و با ارسال 3 عکس شانس خود را برای بردن جایزه‌ایی ویژه امتحان کنید‎. شما باید تصاویر خود را از میان سه موضوع زیر انتخاب کنید:

  1. عکس سلفی (عکس گرفتن از خودتان) با استفاده از قابلیت ویژه سلفی
  2. عکاسی در شب‎
  3. عکس آزاد‎

 

توجه: هر شخص حداکثر می‌تواند 3 عکس با موضوعات بالا ارسال کند و برنده توسط هیئت داوران انتخاب می‌شود‎. تنها این نیست! شما هم داور مسابقات هستید. به 3 عکس برتر از نگاه مردم نیز جوایزی اهدا خواهد شد.‎

آدرس: lgemobile.ir/Gcafe

۲۸ نظر

امير ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
اینجا محل خوبی برای ارتباط با شماست.
من یه سوال دارم.
LG G3 LTE که شب پیش معرفی شد آیا امکان وارداتش به داخل ایران هم وجود داره؟
ممنون

ال جی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

خیر
مودم استفاده شده برای شبکه کره طراحی شده و در ایران کار نمیکنه!

مهدی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام اگه میشه درمورد این شایعات اخیر که گفته شده این گوشی از صفحه نمایش با کنتراست پایین تر نسبت به بقیه پرچمداران وهمچنین عملکرد ضعیف در زیر نور آفتاب و وجود تاخیر در باز کردن منو و صفحات به خاطر پردازش سنگین صفحه نمایش وجود داره ،صحبت کنید. چون این موارد ممکنه خیلیا رو از خرید این گوشی منصرف کنه.
ممنون میشم راهنمایی کنید

ال جی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

ما با شایعات کاری نداریم 🙂

مهدی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
ولی فک می کنم این موارد کمی واقعی تر از یک شایعه باشه :

۱.متأسفانه عملکرد باتری G3 ال‌جی در آزمون پخش ویدیو بسیار بد بوده است، حتی از HTC One در سال ۲۰۱۳ که یکی از بدترین‌ها در زمینه پخش ویدیو با روشنایی بالا بوده نیز سطح آن پایین‌تر است.(فوت و فن)

۲.اما G3 همچنان از لحاظ کنتراست، به پای AMOLED های سامسونگ نمی رسند.(دیجیاتو)

۳.با این وجود در بعضی مواقع رابط کاربری سنگین ال جی تاثیرات منفی خود را نشان می دهد و باعث بروز مکث هایی کوچک می شود. (دیجیاتو)

۴.از همان اول به این مسئله پی می برید که میزان اشباع رنگ ها کاملاً غیر واقعی و بسیار اغراق شده است. مسئله عجیب دیگر که واقعاً غیر ضروری به نظر میر سد، Sharpness اغراق شده صفحه نمایش است که هم در تماشای متون و هم تماشای ویدئو ها و تصاویر به چشم آمده و در برخی شرایط آزار دهنده هم به نظر می رسد(سخت افزار)

می دونم که این نظر رو تائید نمی کنید ولی خیلی دوس داشتم به جای اینکه صورت مسئله رو پاک کنید(گفتید ما به شایعات کاری نداریم ) یه جواب قانع کننده برام می آوردین.

محمد ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام دوست عزیز اگر خواستی همین جوری یه چیزی بگی که هیچی ولی بدون اولا من باجی۳ کار کردم وسنسور تشخیص نور محیط داره وگوشی هایی که این سنسور رو دارن اصلا غیرممکنه جلوی نور خورشید کیفیت بدی داشته باشن مخصوصا جی۳ که صفحه qhdداره. این سایتایی که میگی واسه بازار گرمی یه چیزی میگن وایسا دیجیکالا نقد وبررسی کنه بعد بیا بگو.تازه حتی یک کاربر اینترنتی جی۳ رو۱ساعت زیر آب برد ولی گوشی سالم بود از اس۵که بهتره که هرسال به جای پردازنده اسنپدراگونش از اگزینوس بدرد نخور استفاده میکنه

LG? No Thanks ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

Optimus G هم … باقر آره؟
اگه میدونستم ال جی به این زودی پرچمدار سال پیشش رو فراموش میکنه عمرا سمتش میرفتم

حسام ۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

LG G همون OPTIMUS G است دوست عزیز اینا خواستن نام OPTIMUS رو بردارن و کلا بشه سری G
آپدیتش هم هفته اول شهریور میاد که میشه ۴.۴.۲

هادی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام .میخواستم ببینم نتایج نوشتن بررسی در جی کافه درباره ی قابلیت های ذکر شده،کی اعلام میشه؟و اینکه جایزه هاش چیا هستن؟ :))

ال جی ۳ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

زمان و جوایز را در این بلاگ اطلاع خواهیم داد.

امین ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میخواستم بدونم قیمت ۳۲G تو ایران حدودا چقد میشه؟؟؟ممنون

محمد ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

من میخوام براتون گوشی ال جی G3 فسمت طراحی شیک و هوشمندانه ال جی رو در گوشی جی ۳ براتون بررسی کنم این گوشی با این که طراحی بسیار زیبایی داره و قوسی که پشت گوشی داره بسیار راحت تو دست جا می گیره و با دکمه پشتی که داره لذت خوبی برای کار کردن به ادم میده این دکمه های کنترلی اونقدر نرم هستند که با فشار دادن اونها گوشی از جلو نمیفته که باید ال جی رو بخاطر همچین طراحی واقعاا تحسین کرد این گوشی با این که صفحه نمایشی اندازه ال جی پرو داره اندازه خود گوشی با ال جی جی ۲ برابره ومن واقعا با دیدن این گوشی به بسیارر شیک بودن گوشی و اندهزه بودن سایز اون پی بردم و می تونم به این بهترین طراحی بین گوشی ها بودش که تا به حال دیدم Life s Good

saeed ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میشه بگین جایزه مسابقه نوشتن قابلیتهای گوشی جی تری چیه؟اگه بگید ممنون میشم. باتشکر

مردم ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ………..لطفا پاسخ بدید..
آیا LG G PRO 2 وارد ایران میشه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ال جی ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

با گارانتی رسمی خیر

Farid ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
میخواستن ببینم صحت داره که G2 هایی که تازه تو بازار اومدن رفرش شده هستند؟
هنوز هم پک جام جهانی یا نوروز رو میشه گیرآورد؟
ممنون

mohsen ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
چرا lg g pro2 بینشون نیست

ال جی ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
این گوشی به صورت رسمی وارد ایران نشد

محمد ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میخواستم بدونم که ال جی لیست اسامی گوشی هایی که به Android L اپدیت میشن رو اعلام کرده یا نه اگه اعلام کرده که مدل ها رو بگید چون من تو یکی از سایت ها دیدم که اعلام کرده که گوشی های LG G3-LG G2-LG G Flex بودن ولی خبری از LG G Pro نبود با این که این گوشی چهارم ال جی هست اگه میشه هر چه سریعتر جواب بدید

ال جی ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

این نسخه تازه در دست دولوپرها قرار گرفته و گوگل همیشه آخرین نسخه ها رو اول برای گوشی خودش قرار میدهد. پس احتمالا تنها و اولین گوشی با این نسخه باید نکسوس بعدی باشد و اگر باز هم با ال جی همکاری کند، ال جی اول نسخه بعدی را خواهد داشت

mehman ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.اینکه میگن گوشی جی۲ که الان نمایندگی هست رفرش هست درسته؟برای اینکه رفرش نباشه بهتره پک نوروزی یا جام حهانی باشه.حالا اگه پک پیدا نشد چی؟نمیشه مدل عادیشو خرید؟ممنون.

Farid ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

اینطور که آقا یا خانم LG جواب ما رو نمیده یعنی این که واقعیت داره ، پس برو دنبال پکش بگرد که منم دارم میگردم ، بعضی مغازه ها هنوز دارن

نادر ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

لطفابیشتر توضیح دهید

توحید غفاری ۵ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام lg g2 من آنتن دهی خیلی کم است مثلا در مساجد و بعضی جاها اصلا انتن نمیدهد
مشکل من این است
نسخه اندروید ۴.۴.۲ هم به روز رسانی شده

سعيد ۱۴ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

بنده چند وقت قبل در حین فیلم برداری از یک موضوعی که هر از چند گاهی کات می کردم مجددا ادامه فیلم شروع میکردم گوشی G3 خود به خود خاموش شد.ایا از داغ شدن باطری بوده؟

حسام ۶ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام؛
چرا روی LG G PRO نمیشه در LG SMART WORLD ثبت نام کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام گوشی های جدید ال جی مثل مگنا چرا وارد ایران نمیشه
دقیقا کی وارد ایران میشه

Rasool ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام بنظر من گوشی های الجی ارزش خرید ندارند چون من خودم یکe988 G pro خریدم که بعد از مدتی دکمه پاورش خراب شد و بردم نمایندگی وبعد دوهفته که برای گرفتن گوشی رفتم برد گوشی رو عوض کرده بودن که فقط به من یک فاکتور بخاطر تعویض شماره سریال دادن.
۲_این گوشی فقط اندروید ۴.۴.۲ آپدیت شد واندروید ۵ نگرفت در حالی که گوشی اس ۳ دوستم با این که خیلی قدیمی تر بود اندروید ۵ روگرفت وتا حالا خرابی نداشته بنظر من اگر میخواین گوشی بخرین که بعد فروش و خدمات مشکلی نداشته باشین بهتر سامسونگ بگیرین

نظر دهید