۲۶ شهریور ۱۳۹۳

آینده در زمان حال: ال‌جی 42LB700V

 

آینده تلویزیون‌ها به شکل باورنکردنی روشن است. نمایشگرهای بزرگ، OLED منحنی و Ultra HD 4K فوراً وارد بازار شدند. ما آینده را می‌خواهیم. همین الان!

 

البته آینده کمی مسئله‌دار است. یقیناً، ما تلویزیون شگفت‌انگیز 55 اینچ OLED را به خاطر نمایشگر پیکسل چهارنگ برای دقت رنگ بیشتر، بلندگوهای فرانما و زاویه دید عالی آن می‌خواهیم اما اوضاع برای همه به یک شکل نیست.

اگر کمی توقع خود را پایین بیاورید خواهید دید که با دیگر تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی می‌توانید اتاق نشیمن خود را متحول کنید. مثلاً تلویزیون 42 اینچ 42LB700V را در نظر بگیرید. این تلویزیون جدیدترین نمونه از تجهیزات سینمایی و بسیار قابل دسترس است.

 

سخن از فناوری است

قطعاً هر چیزی که در نظر شما شگفت‌انگیز است با فناوری همراه است. این تلویزیون Full HD است اما 800 هرتز سرعت ریفرش یا بازسازی تصویر دارد تا در نهایت حرکات را به زیبایی و روانی هر چه تمام‌تر به نمایش گذارد. در همان حال، موتور Triple XD Engine برای ایجاد بهترین کیفیت تصویر در حال کار است. لبه‌های بسیار باریک صفحه به این معنی است که وقتی تلویزیون خاموش است در پس‌زمینه ذوب می‌شود و پایه باریک فلزی عملکردی دومنظوره برای ایجاد زیبایی و بهبود کیفیت صدا دارد.

می‌گویید کیفیت صدا؟ ال‌جی 42LB700V از بلندگوهای 2.1 کانال برخوردار است که صدایی حیرت‌انگیز ایجاد می‌کند: بلندگوهای 12 وات بهترین کیفیت صدا را از جعبه خود به بیرون منتشر می‌کنند.

در تلویزیون‌های مدرن ال‌جی هم کیفیت تصویر اهمیت دارد و هم قابلیت استفاده. پس به webOS وارد شوید. webOS سیستم‌عامل شگفت‌انگیز ال‌جی برای تلویزیون‌هایش است که تلویزیون هوشمند را به دستگاه فناوری شگفت‌انگیز و قابل استفاده تبدیل می‌کند. نصب و روند ساده آن برای کارهایی مثل تغییر ورودی خیلی کار ساده‌ای است؛ آن هم در حالی که چندین برنامه کاربردی باز است تا با روشی ساده به شما محتوایی جدید ارائه دهد. شما از کنترل جادویی Magic Remote نیز بی‌بهره نخواهید ماند. این کنترل حسی به شما امکان می‌دهد تا بدون کلیک‌های پایان‌ناپذیر روی منوها انتخاب خود را انجام دهید.

تلویزیون بزرگ آینده به شما امکان می‌دهد تا به فیلم‌ها و بلو-ری‌های سه‌بعدی دسترسی داشته باشید. ساندبار ال‌جی هم یادتان نرود. برای بیشترین بهره از تلویزیون ال‌جی خود آن را با ساندبار ال‌جی همراه کنید. آینده همین جاست. بنشینید و با خیال راحت تماشا کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید