۰۱ شهریور ۱۳۹۳

ال‌جی؛ حامی مسابقات بین‌المللی بیس‌بال بانوان

جام ال‌جی 2014 (LG Cup 2014) برای بانوان ورزشکار ارزش‌ها را بالا می‌برد و فرصت‌ها و دستاوردها را متبلور می‌سازد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، با همکاری فدراسیون بین‌المللی بیس‌بال (IBAF) و انجمن بیس‌بال بانوان کره (WBAK)، حامی عنوانی مسابقات بین‌المللی بیس‌بال زنان در جام ال‌جی 2014 است. مراسم جام ال‌جی 2014 از 22 تا 25 آگوست در پارک قهرمانان ال‌جی در ایچیون کره جنوبی برگزار می‌شود و 8 تیم از 7 کشور سراسر دنیا در این مسابقات شرکت می‌کنند. در این رقابت‌ها، ال‌جی، IBAF و WBAK امید دارند که محبوبیت بیس‌بال بانوان را بیشتر کنند و بانوان را، با هر سابقه‌ و پیش‌زمینه‌ای، تشویق کنند که در یکی از ورزش‌های پرطرفدار جهانی شرکت کنند.

بیس‌بال بانوان با تشکیل اولین تیم حرفه‌ای زنان در سال 1867 در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، امریکا، دو سال قبل از افتتاح اولین باشگاه بیس‌بال مردان، تاریخچه طولانی و پرماجرایی در ورزش‌های سالانه دارد. از نظر تاریخی، تا کنون دو رقابت بین‌المللی بیس‌بال برای بازیکنان زن وجود داشته است: مسابقات بین‌المللی بیس‌بال بانوان هنگ‌کنگ Phoenix Cup IBAF و جام جهانی بیس‌بال بانوان که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود. جام ال‌جی 2014 فرصت دیگری برای بانوان است تا در مرحله جهانی و در بالاترین سطح رقابت شرکت کنند.

جام ال‌جی 2014 میزبان یک تیم از ایالات متحده، ژاپن، تایوان، هنگ‌کنگ، استرالیا، هنو و دو تیم از کره جنوبی است. قهرمان طی 16 بازی شامل بازی‌های گروهی و حذفی تعیین می‌شود. بن-جون کو، معاون و مدیر اجرایی ال‌جی الکترونیکس، و کوآنگ-هوآن لی، معاون WBAK، در جشن افتتاحیه  شرکت می‌کنند و آغاز جام ال‌جی 2014 را همراه با 150 بازیکن سراسر دنیا جشن می‌گیرند.

جام ال‌جی 2014 نمونه‌ای از تمایل این شرکت در گسترش فرصت‌ها برای موفقیت زنان و تفوق آنها در مراحل جهانی است. ال‌جی سابقه طولانی در حمایت از سلامت و تناسب اندام بانوان در سراسر دنیا دارد و چنین فعالیت‌های ورزشی را به عنوان جزء اصلی مسئولیت اجتماعی مشترک خود می‌داند. در همین راستا، ال‌جی به پوشش دادن هزینه‌های تیم هند کمک می‌کند و 22 عضو تیم را برای سفر به کره جنوبی و رقابت، به عنوان نمایندگان افتخاری این کشور، همراهی کرده است.

کو، مدیرعامل ال‌جی، گفت: «ال‌جی شوق و توانایی این زنان ورزشکار را بسیار تحسین می‌کند که ورزشی را دنبال می‌کنند؛ آن هم با پشتیبانی ضعیف از جانب جوامعی که در آن زندگی می‌کنند. ما فکر می‌کنیم مهم است که زنان به داشتن چنین فرصت‌هایی ادامه دهند و در زمینه‌هایی که از نظر سنتی در آن محدودیت دارند شرکت و موفقیت کسب کنند. ال‌جی مفتخر است که در جشن گرفتن دستاوردهای زنان، چه در زمینه ورزش، خانواده یا کسب و کار نقش پیشگام را دارد.»

۱ نظر

Arya ۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

lg cup چه فایده ای داره تا وقتیکه جی۳ ۳۲گیگ قرار بود دیروز بیاد بعد من سوال کردم گفتم اومده ؟بعد شما جواب ندادین
(:

نظر دهید