۲۰ شهریور ۱۳۹۳

راهنمای استفاده از Dropbox در برنامه‌های کاربردی موسیقی و گالری ال‌جی G3

راهنمای استفاده از Dropbox در برنامه‌های کاربردی موسیقی و گالری ال‌جی G3

به راحتی، همه فایل‌های خود را از Dropbox به ال‌جی G3 سرازیر کنید.

اگر Dropbox برای شما به عنوان یکی از منابع اصلی ذخیره موسیقی و تصاویر است، پس، خبر خوبی برای شما داریم. شما می‌توانید در ال‌جی G3 به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. برنامه‌های کاربردی موسیقی و گالری می‌توانند در حساب Dropbox شما مشاهده شوند و با چند راهکار ساده می‌توانید محتوای خود را در آن ذخیره کنید.

تنظیمات

اولین کاری که باید انجام دهید این است که دسترسی به Dropbox را در گوشی ایجاد کنید. برای انجام این کار، شما باید به قسمت Cloud در بخش تنظیمات بروید و روی کلید افزودن حساب کاربری تحت عنوان Add account در پایین نمایشگر ضربه بزنید. در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود منتخبی از سرویس‌های ابری متفاوت شامل Dropbox را خواهید دید.

بر روی گزینه Dropbox ضربه بزنید و سپس اطلاعات خود را وارد کنید. وقتی وارد شدید، Dropbox به عنوان یک حساب ابری فعال در بخش Cloud در تنظیمات نمایش داده می‌شود. با ضربه بر روی آن یک منوی اولیه باز می‌شود که شما می‌توانید محتوایی که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید و همین طور فضای ذخیره حساب را انتخاب کنید. اگر به هر دلیلی خواستید حساب کاربری خود را پاک کنید، بر روی گزینه منو در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک و گزینه Remove account را انتخاب کنید.

تحت اطلاعات حساب شما جعبه‌هایی برای علامت زدن می‌بینید که دسترسی به موسیقی و گالری را به شما امکان می‌دهد. حتماً جعبه‌های مربوط را علامت بزنید و سپس، تنظیمات را انجام دهید.

دسترسی به محتوا

تصاویر و فایل‌های صوتی که شما در حساب Dropbox انتخاب کردید اکنون در برنامه‌های کاربردی موسیقی و گالری ذخیره شده‌اند. برای دسترسی به آنها تنها چیزی که نیاز دارید این است که از سمت چپ نمایشگر منو را کنار بزنید و تا انتهای فهرست به دنبال گزینه Dropbox بگردید.

با ضربه بر روی آن، چیزهایی که باید بشنوید و ببینید نمایش داده خواهد شد و از آنجا شما قادر خواهید بود که با آن فایل‌ها، درست مانند همان طوری که در خود گوشی ذخیره هستند، کار کنید. شما از کلاود نیز می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید اما یادتان باشد که این کار نیاز به اتصال به وای-فای یا استفاده از شبکه موبایل دارد.

به همین سادگی! اگر نمی‌خواهید دیگر محتوای Dropbox را ببینید، با حذف علامت جعبه‌ها در بخش Cloud در تنظیمات می‌توانید آنها را ناپدید کنید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید