۱۰ شهریور ۱۳۹۳

مزایای دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی مدل Artcool Slim

دستگاه تهویه مطبوع شیک و باریک ال‌جی Artcool Slim (اینورتر آرت کول) 60 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. این دستگاه قدرت پرتاب باد بالایی دارد و قادر است تا فاصله 10 متری باد را پرتاب کند. در حالت معمولی تنها 19 دسی‌بل از این دستگاه صدا منتشر می‌شود. در این مدل، از گازی استفاده می‌شود که از نوع R410a و سازگار با محیط زیست است.

ال‌جی Artcool Slim به قابلیت گرمایش تا 15- درجه سانتی‌گراد مجهز است و فیلترهای چندگانه‌ای نظیر پلاسما، ضد آلرژی، ضد آنفولانزا H1N1 دارد. علاوه بر این، کمپرسور این دستگاه از 5 سال ضمانت شرکت گلدیران برخوردار است.

در اینجا می‌‌خواهیم چند مورد از مزایای این دستگاه جدید و شیک ال‌جی که این روزها در بازار می‌بینید را برشماریم و تفاوت آن با مدل‌های رقیب، با طراحی نه چندان زیبای مثلثی شکل، را عنوان کنیم.

  • ال‌جی Artcool Slim با قطر 177 میلی‌متر چندین برابر باریک‌تر از مدل‌های رقیب در بازار است. بسیار زیبا و باریک است و به دلیل همین باریکی به راحتی روی دیوار نصب می‌شود. (مدل رقیب 83 میلی‌متر ضخیم‌تر است و طراحی زیبایی ندارد)
  • کاربران می‌توانند میزان مصرف انرژی را تا 4 سطح بر حسب نیاز کاربر تنظیم کنند. (مدل رقیب تنها مدل تک‌کاربری دارد که تنها در زمانی که تنها هستید می‌توانید از آن استفاده کنید)
  • این مدل از قابلیت استریلیزه کردن کامل و از بردن بو با 3 میلیون یون پلاس‌مستر برخوردار است. ال‌جی 2 میلیون یون آزاد می‌کند که از شما و خانواده‌تان در برابر میکروب، باکتری، ویروس، انگل‌های قارچی و بوی بد محافظت می‌کند. کولرهای گازی ال‌جی 99.9 درصد هوا را استریلیزه می‌کنند و  با تقریبا 3 برابر تعداد یون‌های بیشتر نسبت به دستگاه رقیب بو را از بین می‌برند.
  • در حالت سکوت (Silent Mode)، صدای عملکرد کولر تا 3 دسی‌بل کاهش پیدا می‌کند. وقتی دستگاه تهویه مطبوع رقیب را روشن می‌کنید صدای آن حس ناراحت‌کننده‌ای در شما ایجاد می‌کند. این دستگاه ال‌جی می‌تواند صدا را کم کند.

پس، فراموش نکنید در هنگام خرید این مزایا را در نظر بگیرید و بعد برای خریدی عاقلانه تصمیم بگیرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید