۱۱ شهریور ۱۳۹۳

مشارکت ال‌جی با سواروفسکی برای ایجاد تلویزیون بی‌نهایت پیشرفته OLED

این تلویزیون حیرت‌انگیز از کریستال‌های سواروفسکی و فناوری کاهش نور پیکسل ال‌جی برخوردار است و طراحی شیک و تجربه مشاهده پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، با پشتیبانی طراحی از جانب سواروفسکی، برند پرآوازه جواهرسازی و سازنده پیشگام در جهان در کریستال‌های مرغوب، تلویزیون OLED منحنی شاهکاری در IFA برلین رونمایی خواهد کرد. پایه ساده با کریستال‌های درخشان آراسته شده است و مکمل رنگ‌های شگفت‌انگیز و دقیق پیکسل‌های OLED هستند که از خودشان نور می‌دهند. این تلویزیون پیشرفته زیبایی خیره‌کننده‌ای از خود بروز می‌دهد که فراتر از مقایسه با هر چیزی است.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی با عمق کاغذمانند 4 میلی‌متر و وزن 16 کیلوگرم، نمایشی عالی از بهترینِ سواروفسکی است. این محصول که از پایه کریستال شیک ال‌جی برخوردار است با زیبایی چشم‌نواز نمایشگر منحنی به نظر می‌رسد در هوا معلق است و جلوه‌ای خیره‌کننده ایجاد می‌کنند که غوطه‌ور شدن بیننده را افزایش می‌دهد. برای اینکه این پایه کاملاً منحصربه‌فرد باشد، تقریباً 460 کریستال درخشان آئورا بورئالیس (شفق قطبی) در سه اندازه مختلف (SS8، 10 و 12) به صورت دستی و با استفاده از استنسیل‌هایی که مخصوص این کار ساخته شده است به کار رفته‌اند. نتیجه الگویی ظریف اما درخشان و خیره‌کننده است که یک تلویزیون پیشرفته را به یک اثر هنری مبدل می‌کند.

تلویزیون OLED ال‌جی، به لطف وجود سیستم پیشرفته کاهش نور پیکسل‌ این شرکت، دقت دیداری بی‌رقیبی دارد و از مزایای موروثی فناوری OLED بهره می‌برد. بینندگان می‌توانند ببینند که هر پیکسل زنده می‌شود و از باورنکردنی‌ترین واقع‌گرایی در رنگ‌های تیز و طبیعی و نسبت کنتراست بی‌نهایت لذت ببرند. تلویزیون OLED منحنی ال‌جی محصول یگانه‌ای است که بهترین‌های فناوری را با بهترین‌های طراحی درهم می‌آمیزد. این محصول لوکس با کریستال‌های سواروفسکی به شیوه‌های زیادی برق می‌زند و می‌درخشد.

هیون-هویی ها، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ما از به نمایش گذاشتن این تلویزیون شاهکار در معرض دید بازدیدکنندگان IFA هیجان‌زده هستیم. این اولین همکاری ما با طراحان سواروفسکی است. کریستال‌های سواروفسکی مظهر لوکس و نابی هستند که به خوبی مکمل تلویزیون پیشرفته OLED ال‌جی است. این کریستال‌ها زیبایی را می‌آفرینند که هم ساده و چشمگیر است و هم فناوری OLED ما کیفیت تصویری ارائه می‌دهد که هر بیت آن آنقدر خیره‌کننده است که نمی‌توان تصور کرد.»

نسخه محدود تلویزیون OLED در IFA 2014، سالن 11.2 مس برلین، از 5 تا 10 سپتامبر به نمایش گذاشته خواهد شد و در سه ماهه چهارم امسال به مشتریان اروپایی عرضه می‌شود.

۱ نظر

خالد ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

من یک تلویزیون LG LED 66000 دارم میخواستم دی وی دی را از طریق کابل کوآکسیال روی دی وی دی به ورودی آنتن تلویزیون وصل کنم آیا این کار در تلوزیونهای جدید امکان پذیره ؟ اگر امکان داره باند و سیستم تلویزیون باید رو چی تنظیم شود

نظر دهید