۱۵ شهریور ۱۳۹۳

آغاز تولید انبوه اولین نمایشگر OLED پلاستیکی مدور توسط LG Display

شرکت LG Display، مبتکر و پیشگام جهانی در فناوری‌های نمایشگر، اعلام کرد که تولید انبوه اولین نمایشگر OLED پلاستیکی (P-OLED) مدور را آغاز کرده است. این نمایشگر پیشرفته برای استفاده در ال‌جی G Watch R در IFA 2014 برلین به کار خواهد رفت. این نمایشگر با ارائه طراحی‌های مبتکرانه و شیک برای دستگاه‌های پوشیدنی، آغازگر عصر جدیدی در این دستگاه‌های پوشیدنی خواهد بود.

این نمایشگر جدید 1.3 اینچ مبتکرانه کاملاً گرد است و به ال‌جی G Watch R ظاهری شبیه ساعت می‌دهد و در همان حال نیز، راحتی استفاده را بیشتر می‌کند زیرا فضای صفحه 57 درصد بیشتر از نمایشگر مربع در همین ابعاد است. اولین پنل P-OLED دنیا ضخامت بسیار باریکی کمتر از 0.6 میلی‌متر دارد که برای دستگاه‌های پوشیدنی بهینه شده است. با وضوح 320×320 پیکسل، نمایشگر پیشرفته LG Display صددرصد حیطه رنگ، تا 300 نیت روشنایی و نسبت کنتراست بی‌نهایت را تشخیص می‌دهد تا رضایت کاربر را بیشتر کند.

شرکت LG Display درصدد است تا با روشن ماندن همیشگی صفحه‌نمایش و استفاده از حداقل انرژی در حالت ذخیره انرژی (PSM) هدف اصلی در دستگاه‌های پوشیدنی را تشخیص دهد و به صفحه‌نمایش این قدرت را بدهد که همان وضوح را، حتی بدون منبع انرژی، از مدار یکپارچه نیرو حفظ کند.

شرکت LG Display توانست تولید انبوه اولین نمایشگر P-OLED دنیا را با تولید ماسک مدوری ایجاد کند که مواد ارگانیک را بر آن می‌دارد تا به طور همزمان ته‌نشین شوند و فرایند جدید تولید بازده رسوب را بهبود ببخشد و در همان حال یک برش لیزری بسیار دقیق و فراینده پردازش به کار رود.

سانگ-دئوگ یو، نایب رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری در LG Display، گفت: «اولین نمایشگر P-OLED مدور پیشرفت دیگری است که ثابت می‌کند LG Display در OLED و نسل بعدی فناوری نمایشگر پیشگام است.» وی افزود: «ما با استمرار تولید فناوری‌های مبتکرانه‌ای که نیازها و تقاضای مشتریان مختلف را برآورده می‌کند به بازار دستگاه‌های پوشیدنی که رشد سریعی دارد پاسخ خواهیم داد تا در بازار پیشگام شویم.»

۲ نظر

علی ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

خیلی عالیه امیدوارم قیمتشو مناسب تایین

امیرپاشا ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

به شما واقعا باید مدال احترام به حقوق مشتری رو داد.
مشتری هاتون از یه ماه پیش منتظر جی ۳ مدل ۳۲ گیگ هستن. اونوقت شما حتی یه اطلاع رسانی کوچیک هم نمیکنین راجع بع زمان عرضع که هیچ, کامنت های مربوط به این موضوع رو هم تایید نمیکنین.
واقعا دست مریزاد

نظر دهید