۳۱ شهریور ۱۳۹۳

از کلاروس ال‌جی دیگر چه می‌خواهید؟

 

امکانات بارز ماشین ظرفشویی کلاروس ال‌جی (مدلKD-C707S ) در یک نگاه:

  • ·         شست‌وشوی هوشمند با فناوری بخار ال‌جی
  • جت پمپ مجهز به فناوری اینورتر دایرکت درایو با ضمانت 10 سال
  • 3 طبقه مجزا همراه با سبد قابل تنطیم (Smart Rack)
  • نمودار مصرف انرژی ++A

برای نخستین بار قابلیت شست‌وشوی ظروف با سیستم بخار ال‌جی

با استفاده از سه برنامه شست‌وشو با بخار ملایم (Steam care)، شست‌وشوی دوگانه بخار (Steam Dual Spray) و شست‌وشو با بخار قدرتمند (Steam Power) علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، ظروف کثیف خود را به صورت یکنواخت و بسیار تمیز بشویید. با استفاده از این سیستم دیگر هیچگاه نیاز به شست‌وشوی اضافی ظروف خود نخواهید داشت. با سیستم بخارشوی ال‌جی دیگر نیازی به شست‌وشوی اولیه (Prewash) ظروف بسیار کثیف نخواهید داشت زیرا این سیستم قدرتمند امکان شست‌وشو دقیق ظروف با هر سطح کثیفی را خواهد داشت. همچنین سیستم شست‌وشوی دوگانه با بخار این امکان را به وجود خواهد آورد که ظروف با فشار متفاوتی در طبقات شسته شوند.

موتور دایرکت درایو اینورتر ال‌جی

با وجود موتور دایرکت درایو اینورتر، ماشین ظرفشویی ال‌جی 10 لیتر فضای بیشتری نسبت به دیگر ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار دارد و همچنین نسبت به سایر ماشین‌های ظرفشویی متداول در بازار صدای کمتری تولید می‌نماید.

شست‌وشوی قدرتمند یا شست‌وشوی Vario

سیستم شست‌وشوی Vario به طور متناوب، جهت پاشیدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می‌دهد. از آنجا که در هر زمان یک سیستم آب فشان در حال کار است فشار آب قدرتمندتر و کارایی شست‌وشوی بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین باعث کاهش هزینه آب و برق می‌شود. برنامه‌های گوناگون ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی، از قبیل Prewash که برای ظرف‌های بسیار کثیف به کار می‌رود، Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده به کار می‌رود و برنامه Half Load برای شست‌وشوی حجم کمی از ظروف (شستشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه‌ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

باکتری‌زدایی با اشعه ماورای بنفش ( UV sanitization)

پس از عمل خشک‌کن، فضای محفظه مرطوب است. رطوبت محفظه شست‌وشو، عامل مناسبی برای تکثیر باکتری‌های باقیمانده است. لامپ اشعه ماورای بنفش با ساطع کردن اشعه، ساختار DNA باکتری‌ها را تخریب و مانع از تکثیر آنها می‌شود.

امکان استفاده از ظروف بزرگتر

در این مدل از ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی ارتفاع کابین (محفظه) را می‌توان تا 35 سانتی‌متر افزایش داد.

سبد هوشمند

به واسطه انعطاف‌پذیری سبدهای داخل ظرفشویی ال‌جی، امکان قرار دادن ظروف کوچک و بزرگ محیا شده است.

افزایش ظرفیت شست‌وشو

در کلاروس ال‌جی، ظرفیت شست‌وشو را می‌توان از 12 نفر به 14 نفر افزایش داد.

آرام و کم صدا

میزان صدا در این ماشین ظرفشویی در مقایسه با 45 دسی‌بل در ماشین ظرفشویی معمولی به 38 دسی‌بل کاهش یافته است.

سیستم عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis System)

بدون نیاز به حضور تکنسین فنی و صرفاً از طریق تماس تلفنی با مرکز خدمات گلدیران، هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص و رفع می‌شود. بدین منظور کافی است با خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در نزدیکی دستگاه قرار دهید تا تکنسین فنی ما هرگونه نقص احتمالی را تشخیص داده و سریعاً راهکار مورد نظر را با شما در میان بگذارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید