۱۰ شهریور ۱۳۹۳

افتتاح اولین کارخانه برون‌مرزی LG Display برای تولید پنل LCD در چین

شرکت LG Display، پیشگام جهانی در فناوری‌های نمایشگر، امروز اعلام کرد که جشن افتتاحیه اولین کارخانه ساخت پنل LCD را در گوانگجوی چین برگزار کرده است تا با افزودن کارخانه مونتاژ ماژول‌های کنونی در شهر حضور خود را گسترش دهد.

شرکت LG Display تصمیم دارد پنل‌های LCD بزرگتر از 40 اینچ را برای تلویزیون‌ها در کارخانه نسل هشت‌ونیم خود به تولید انبوه برساند و رقابت را در چین، بزرگترین بازار LCD جهان، افزایش دهد تا در نهایت موقعیت پیشگام خود در بازار جهانی را تقویت کند.

کارخانه ساخت پنل LCD نسل جدید هشت‌ونیم (2500×2200 میلی‌‌متر) توسط LG Display چین (LG Display China Co., Ltd, LGDCA) احداث شد؛ یک همکاری مشترک بین LG Display، منطقه توسعه گوانگجو (GDD) و Skyworth، یکی از سازندگان پیشگام چینی در صنعت تلویزیون و شریک راهبردی LG Display . شرکت LG Display 70 درصد از سرمایه‌گذاری 4 میلیارد دلاری در این کارخانه 330 هزار متر مربعی را بر عهده گرفته است و GDD و Skyworth به ترتیب 20 و 10 درصد از سرمایه را در اختیار دارند.

در جشنی که با شرکت مدیران ارشد اجرایی گروه ال‌جی، نمایندگان کارخانه‌های اصلی ساخت تلویزیون چین و مقامات دولتی چین و کره برگزار شد، دکتر سانگ-بئوم هان، مدیرعامل و رئیس LG Display، گفت: «با احداث اولین کارخانه پنل LCD برون‌مرزی در چین که اکنون بزرگترین بازار تلویزیون دنیا را در اختیار دارد، ما تصمیم داریم موقعیت خود را در این کشور بیشتر تقویت کنیم. بر اساس موفقیت ما در چین، LG Display به پیشگامی خود در بازار ادامه خواهد داد.»

کارخانه LG Display چین در اصل بر روی ساخت پنل‌های 42، 49 و 55 اینچ از نوع Ultra HD و Full HD تمرکز دارد و هدف آن پیشگامی بیشتر در بازار تلویزیون پیشرفته چین است. این شرکت هر ماه 60 هزار ورق روی ورقه‌های شیشه‌ای در مرحله اول ساخت تولید می‌کند و تا آخر سال 2016 به ظرفیت کامل 120 هزار ورق در ماه دست پیدا خواهد کرد.

کارخانه پنل گوانگجو LG Display را بر آن می‌دارد تا رقابت خود را در چین و همین طور در بازار جهانی با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهبود تحویل به موقع، و ارائه پشتیبانی فنی سریع برای مشتریان چینی مستحکم کند.

شرکت LG Display اطمینان دارد که کارخانه گوانگجو بازده تولید را بهبود می‌بخشد. این شرکت بر این باور است که افزایش بازده تولید به همراه راهبردهای متمایز دیگر مانند تولید محصولات پیشرفته با ارزش افزوده بالا و ایجاد بازارهای جانبی پیشگامی در بازار را حفظ می‌کند. این شرکت انتظار دارد با مستقر شدن در گوانگجو، نزدیکی به سازندگان بزرگ تلویزیون چین مانند Skyworth، Konka و TCL و تولید در استان گوانگ‌دانگ از نظر لجستیک و تعرفه‌های پایین هزینه‌ها بهبود پیدا کند.

کارخانه پنل گوانگجو، پس از پشت سر گذاشتن فرایند سخت تأیید، با تأیید شدن توسط دولت چین به عنوان اولین “کارخانه سبز” کشور، به عنوان بخشی از “سیاست چین سبز” بسیار برجسته شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید