۰۲ شهریور ۱۳۹۳

اینجا همه چی هست!

این قابلیت‌های شگفت‌انگیز در تلویزیون هوشمند ال‌جی مجهز به پلت‌فرم webOS را از دست ندهید.

1-     جست‌وجو

هر وقت هر چه را که خواستید پیدا کنید. فقط کافیست کلیدواژه را تایپ یا ادا کنید تا جست‌وجوی جهانی فوراً فهرست مرتبطی از ویدئوهای درخواستی، برنامه‌های تلویزیون و ویدئوهای آنلاین یوتیوب را ارائه دهد. این بهترین جست‌وجو است که به شما امکان می‌دهد تا هر چیزی را که خواستید در تلویزیون خود پیدا کنید و تجربه سرگرمی خود را با تلویزیون هوشمند ال‌جی غنی کنید.

2-     پیشنهادشده

تلویزیون هوشمند ال‌جی توصیه‌هایی بر اساس محبوبیت آنی در لحظه ارائه می‌دهد و تصویر کوچک و جزییاتی نیز برای راهنمایی به شما ارائه می‌دهد.

3-     اشتراک‌گذاری

اشتراک‌گذاری یکپارچه محتوای مورد علاقه شما.

فایل‌ها را از دستگاه‌های جانبی به صورت بی‌سیم در تلویزیون بزرگ خود با قابلیت اشتراک‌گذاری هوشمند یا Smart Share مرور کنید و به اشتراک گذارید. ال‌جی تلویزیون هوشمند واقعی را معرفی می‌کند که راحت‌تر از همیشه به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. هر محتوایی را که می‌خواهید بدون زحمت به اشتراک گذارید و از آن لذت ببرید.

–         اشتراک‌‎گذاری صفحه (Screen Share): با آزادی تمام و بدون دردسر تمام محدودیت‌های نمایش را کنار بزنید. با قابلیت Smart Share صفحه را بین تلویزیون ال‌جی و دیگر دستگاه‌های هوشمند به راحتی و به شیوه‌ای بسیار کاربرپسند منعکس کنید.

–         سرویس ابری ال‌جی (LG Cloud): با سرویس LG Cloud شما می‌توانید محتوا را در تلویزیون هوشمند خود از هر جایی و در هر زمانی پخش کنید. به سرعت به ویدئوها، موسیقی و تصاویر از دیگر دستگاه‌ها دسترسی پیدا کنید و از آنها در تلویزیون خود لذت ببرید.

–         اشتراک‌گذاری محتوا (Contents Share): در نهایت آزادی، محتوای گوناگون را در دستگاه‌های مختلف به اشتراک گذارید و به آنها دسترسی پیدا کنید؛ چه داخل خانه باشید و چه بیرون از خانه. قابلیت Smart Share یا اشتراک‌گذاری هوشمند به راحتی دستگاه‌های داخل خانه را به هم متصل می‌کند. با حساب ال‌جی خود، و ورود به آن می‌توانید به سرگرمی خود در خارج از خانه نیز دسترسی پیدا کنید.

–         سرویس Meta Drive

علاوه بر سرویس LG Cloud که در اصل برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی طراحی شده است، کاربران می‌توانند از محتوای ذخیره‌شده در سرویس‌های ابری شخص ثالث در تلویزیون‌های هوشمند 2014 ال‌جی لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید