۱۳ شهریور ۱۳۹۳

بزرگترین مجموعه محصولات مبتکرانه ال‌جی در IFA 2014

نمایش مجموعه‌ای متنوع از محصولات ال‌جی برای زندگی بهتر

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) پیش از آغاز IFA 2014، بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی اروپا که از 5 تا 10 سپتامبر در برلین برگزار می‌شود، خود را برای پرده‌برداری از مجموعه محصولات تماشایی آماده می‌کند تا نشان دهد که چقدر ال‌جی با زندگی مشتریان یکپارچه شده است. ال‌جی، تحت مضمون “نوآوری برای زندگی بهتر”، در جست‌وجوی جایگاه بالاتر برای خود به عنوان برندی است که تجربه کاربری هوشمند و بهبودیافته را در سرتاسر مجموعه لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی ارائه می‌دهد. این محصولات شامل عرضه اولین تلویزیون 4K OLED، G Watch R با Android Wear، جاروبرقی‌های CordZero و لوازم خانگی که از طریق پیام متنی با زبان طبیعی پاسخ می‌دهد است.

وِین پارک، نایب رئیس اجرایی و مسئول فروش و بازاریابی جهانی در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «چیزی که مشتریان واقعاً آرزوی آن را دارند این است که زندگی بهتری داشته باشند؛ بدون اینکه از فناوری به دلیل پیچیده کردن زندگی در بیشتر مواقع صرف نظر کنند. افراد می‌خواهند فناوری را در خانه‌های خود داشته باشند و همیشه همراه آنها باشد اما عوارض جانبی ناشی از این میل اغلب پیچیدگی‌های بیشتری را ایجاد می‌کند. ال‌جی آماده شده است که به مشتریان خود پیشرفته‌ترین ابتکاراتی را نشان دهد که با هدف محض راحت‌تر کردن زندگی افراد ایجاد شده‌اند.»

آینده تلویزیون: تلویزیون 4K OLED ال‌جی

اولین تلویزیون 4K OLED دنیا از بهترین نمایشگر موجود در صنعت برخوردار است. ال‌جی به پیشگامی در توسعه بازار OLED ادامه می‌دهد. در IFA امسال، تلویزیون‌های 4K OLED ال‌جی بیان رنگ کامل، کنتراست بی‌نهایت، وضوح 4K ، 33 میلیون پیکسل فرعی، را برای ایجاد نوع کاملاً جدیدی از تجربه تماشا با تصاویر واضح و باورنکردنی با جزییات و نسبت کنتراست بی‌نهایت ارائه می‌دهند. نمایشگر تلویزیون 4K OLED با انحنای ارگونومیک تجربه کاملاً شگفت‌انگیزی میسر می‌کند و زاویه دید وسیعی دارد.

افق دیگری در فناوری پیشرفته، تلویزیون 77 اینچ منعطف OLED ال‌جی است که به بینندگان امکان می‌دهد درجه انحنا را بر حسب تعداد بینندگان یا نوع محتوایی که مشاهده می‌شود تنظیم کنند. این تلویزیون OLED پیشرفته به صورت خودکار کیفیت تصویر و صدا را برای تطبیق با درجه انحنا بهینه می‌کند. ال‌جی تلویزیون 55 اینچ OLED منحنی جدیدش را نیز معرفی خواهد کرد. این تلویزیون مجهز به پایه‌ای است که به کریستال‌های سواروفسکی مزین شده است. کریستال‌های براق با پیکسل‌هایی که از خود نور می‌دهند رنگ‌های درخشان و دقیقی تولید می‌کند که نتیجه زیبایی و ظرافتی فراتر از مقایسه با هر چیزی است.

بهترین کیفیت تصویر، امکانات هوشمند

ال‌جی مجموعه جامع تلویزیون Ultra HD خود با اندازه‌های متنوع نمایشگر در ابعاد 49، 55، 65، 79، 84، 98 و 105 اینچ را به نمایش خواهد گذشت. به لطف وجود پنل IPS 4K ال‌جی که بازتولید دقیق رنگ و زاویه دید وسیع را ممکن می‌کند، مشتریان می‌توانند این تلویزیون‌ها را تقریباً از هر زاویه‌ای بدون نشت رنگ یا از بین رفتن کنتراست تماشا کنند. تلویزیون 105 اینچ Ultra HD منحنی با صفحه‌نمایش سینما اسکوپ (Cinema Scope) و نسبت تصویر 21:9 از وضوح 5K (2160×5120) برخوردار است که 30 درصد پیکسل‌های بیشتری نسبت به تلویزیون‌های 4K معمول دارد. این صفحه‌نمایش بسیار بزرگ برای بینندگان تجربه سینمایی واقعی را با سیستم صدای 7.2 کانال و 150 وات شگفت‌انگیز میسر می‌کند.

همه تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی محتوای Ultra HD متنوعی را در نتیجه مشارکت با تأمین‌کنندگانی نظیر نت‌فلیکس، آمازون و Wuaki و همینن طور برنامه‌های Ultra HD برای مشتریان اروپایی از طریق مشارکت با Filmbox Live، Maxdome، videociety و Okko فراهم می‌کنند. ال‌جی اولین پخش محتوای Ultra HD در دنیا را از طریق تلویزیون باندپهن پخش هیبرید ال‌جی (Hybrid Broadcast Broadband یا HbbTV) با همکاری تلویزیون فرانسه به نمایش خواهد گذاشت. با موتور True 4K Engine ال‌جی، محتوا با کیفیت استاندارد (SD) و کیفیت بالا (HD) به کیفیتی تقریباً نزدیک به 4K برای رضایت بیشتر در تماشا ارتقا پیدا می‌کند.

پلت‌فرم webOS Smart+ ال‌جی، که در همه تلویزیون‌های OLED و Ultra HD وجود دارد، با دسترسی آسان به دنیایی از سرگرمی تجربه کاربری ملموس و ساده‌ای را فراهم می‌کند. پلت‌فرم webOS ال‌جی جست‌وجو و کشف ساده‌تر محتوا را میسر می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا به طور یکپارچه بین برنامه‌های کاربردی، خدمات، پخش زنده و محتوای ذخیره‌شده در دستگاه‌های جانبی تغییر وضعیت دهند.webOS  با کمک کاراکتر متحرک BeanBird، پیکره‌بندی و اتصال تلویزیون را بدون استرس ایجاد می‌کند. در IFA امسال، بازدیدکنندگان قادر خواهند بود کاراکترهای BeanBird مخصوص خود را ایجاد کنند و در دیوار ویدئوی بزرگ در غرفه ال‌جی به نمایش گذارند.

ال‌جی، به عنوان یک شگفتی دیگر در IFA، از اولین تلویزیون 8K (4320×7680) را در ابعاد 98 اینچ پرده‌برداری خواهد کرد. این تلویزیون 16 برابر وضوح بالاتری نسبت به تلویزیون Full HD و 4 برابر بیشتر از تلویزیون 4K خواهد داشت.

پوشیدنی‌هایی که یک گام جلوتر هستند

 ال‌جی با یکی دیگر از اولین دستگاه‌های پوشیدنی مجهز به Android Wear به دنبال گام‌هایی که ال‌جی G Watch برداشته است، تصمیم دارد با طراحی کلاسیک و فناوری پیشرفته در بخش دستگاه‌های پوشیدنی پیشگام شود. ال‌جی G Watch R جدید اولین دستگاه پوشیدنی در دنیا است که به ساعت مچی شباهت دارد و به نمایشگر کاملا مدور Plastic OLED (P-OLED) مجهز است و از صد در صد نمای ساعت برخوردار است. جدیدترین دستگاه پوشیدنی اندروید ال‌جی ظاهری کلاسیک با قاب بادوام و مقاوم استیل ضدزنگ و مجموعه‌ای از صفحه‌های ساعت دارد که با لمس یک انگشت در دسترس قرار خواهند گرفت.

KizON، مچ‌بند ال‌جی برای کودکان، نمایانگر تعهد ال‌جی برای ارائه محصولاتی است که نه تنها مبتکرانه بلکه خانواده‌دوست هم هستند. KizON منحصراً برای کودکان در سنین پیش‌دبستانی و ابتدایی طراحی شده است و اطلاعات مکانی آنی و ایمن را ارائه می‌دهد و والدین می‌توانند مکان کودکان خود را از طریق گوشی هوشمندشان با خیال راحت ردیابی کنند.

خانواده کامل از گوشی‌های هوشمند G3

سری کامل G3 ال‌جی با G3 Beat، G Vista و G3 Stylus همراه با خود G3 که بسیار تحسین شده است در IFA 2014 به نمایش درخواهند آمد. این گوشی‌های هوشمند، که نمایانگر تعهد ال‌جی به ارائه تجربه کاربری ثابت در سرتاسر بخش‌های مربوط به مشتری هستند، زبان طراحی و تجربه کاربری پیشرفته در گوشی ال‌جی G3 اصلی را به همراه امکانات مهم در G3 را برای سبک و مشخصه‌های منحصر به فرد هر مدل  بهینه می‌کند و همه اینها را با قیمتی عادلانه و بدون افت کیفیت عرضه می‌کند.

G3 Beat (G3 s در اروپا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع) تجربه کاربری پیشرفته و فناوری فوکوس لیزری خودکار را در بسته‌ای جمع‌وجورتر که با نمایشگر 5 اینچ با لبه‌های باریک طراحی شده است ارائه می‌دهد. G Vista نمایشگر بسیار بزرگ 5.7 اینچ برای لذت بردن از سرگرمی در حال حرکت را با شکلی که میراث G3 است میسر می‌کند. در نهایت، G3 Stylus از نمایشگر بزرگ 5.5 اینچ IPS با قلم Rubberdium برخوردار است و برای آنهایی مناسب است که به دنبال نوشتن با دست، یادداشت‌برداری و تجربه طراحی هستند.

خانه هوشمند با امکانات زبان طبیعی

خانه هوشمند ال‌جی که در IFA 2014 به نمایش درخواهد آمد بر پایه ایده متحد کردن چندین لوازم خانگی هوشمند به یک سیستم یکپارچه و منسجم در راستای افزایش راحتی و سادگی ساخته شده است. در قلب این خانه هوشمند، سرویس HomeChat می‌تپد. این پلت‌فرم پیام‌رسانی پیشرفته کنترل و اتصال بی‌مانندی را در انجام کارها برای کاربران به ارمغان می‌آورد. صاحبخانه‌ها با استفاده از یک گوشی هوشمند می‌توانند از کنترل بی‌رقیب اکوسیستم خانه هوشمند خود همراه با حالت‌های ذخیره هوشمند انرژی و زمان، مانند ترک کردن خانه، برگشت به خانه و تعطیلات، لذت ببرند.

خانه هوشمند ال‌جی سازگار با سیستم‌های خانه هوشمند کنونی با پلت‌فرم باز و لوازم خانگی و دستگاه‌هایی است که شرکت‌های دیگر ساخته‌اند. این سازگاری از طریق پروتوکل‌های باز مانند AllJoyn انجام می‌شود؛ نرم‌افزار منبع باز توسط AllSeen Alliance پشتیبانی می‌شود. AllJoyn به کاربران امکان می‌دهد تا از وضعیت لوازم خانگی هوشمند خود مطلع بمانند و به طور مثال از طریق تلویزیونwebOS Smart+  ال‌جی مطلع شوند که برنامه شست‌وشوی ماشین لباسشویی تمام شده است.

لوازم خانگی هوشمندتر با بازده انرژی بیشتر

در IFA 2014، ال‌جی مجموعه کلی لوازم خانگی خود را که بیشترین راحتی و ذخیره انرژی را ارائه می‌دهند به نمایش خواهد گذاشت. همه این محصولات با استانداردهای بالای مشتریان اروپایی طراحی شده‌اند. محصول برجسته در این مجموعه سری جدید CordZero در جاروبرقی‌های بی‌سیم پیشرفته خواهد بود که شامل جاروبرقی محفظه‌دار (کانیستر) CordZero، جاروبرقی دوکاره CordZero™ 2 in 1، جاروی روباتیک HOM-BOT SQUARE و جاروی بهداشتی تختخواب CordZero™ Bedding برای تمیز کردن ملحفه و تشک است. همانطور که از نامش پیداست، سری CordZero تجربه پاک‌کنندگی قدرتمند و راحتی را بدون دردسر سیم و به لطف موتور هوشمند و مبتکرانه اینورتر و باتری‌های پیشرفته قابل شارژ ارائه می‌دهد.

ال‌جی جدیدترین یخچال‌ها با مصرف انرژی کارامد را به نمایش خواهد گذاشت که نه تنها ذخیره انرژی بیشتری دارند بلکه عملکرد ساکت‌‌تر و تازگی طولانی‌تری نیز دارند. مثلاً یخچال ال‌جی با فریزر پایین قابلیت Total No Frost دارد که با رتبه‌بندی انرژی A+++ تا 20 درصد صرفه‌جویی می‌کند. جدیدترین ماشین لباسشویی ال‌جی که در IFA معرفی خواهد شد، به لطف وجود فناوری TurboWash، یک برنامه کامل شست‌وشو را در 49 دقیقه به اتمام می‌رساند و رتبه‌بندی انرژی A+++ تا 55 درصد دارد. ال‌جی استودیو یک آشپرخانه کامل، زیبا و مدرن است که با ایده فهیم‌ترین خانه‌دارهای اروپایی طراحی شده است و شامل یخچال پیشرفته، فر برقی، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز و هود برقی ال‌جی است.

بازدیدکنندگان از IFA تشویق می‌شوند تا جدیدترین محصولات ال‌جی را خودشان در سالن 11.2 مس برلین تماشا کنند.

۱ نظر

حسین ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
امیدواریم ترجمه اخبار روزانه این رخداد بزرگ فن آوری بصورت کامل و روزانه در این سایت منتشر گردد ضمنا با توجه به عرضه E9800 یا همان اولین OLED منحنی دنیا به صورت گسترده در جهان و از جمله در ایران در کاتالوگ سری محصولات سال ۲۰۱۴ جهت عرضه در ایران تلوزیون EA9700 با شباهت ظاهری زیاد اما با قطر ۰.۶ میلیمتر بیشتر بدون بلند گوهای پیزو الکتریک در پایه کریستالی معرفی شده که بنظر می رسد این سیاست در جهت ارزانتر تمام کردن این مدل نسبت به نسل قبلی برای گرفتن سهم بیتر از بازار تولید شده در مورد تفاوتهای فنی این دو محصول مطلب بیشتری بنویسید ضمنا از مدلهای سال ۲۰۱۴ که هم اکنون در بازار با قیمت مناسب نسبت به سایز موجود است یک مدل ال ای دی ۶۰ اینچ به قیمت تقریبی چهار میلیون و پانصد هزار تومان ( ارزانترین ۶۰ اینچ موجود در بازار ایران ) بچشم می خورد که تنها نمونه موجود در بازار است که بجای فن آوری گران قیمت IPS از پنل های ارزان قیمت VM در تولید آن استفاده شده که نه زاویه دید و نه تحمل ضربه پذیری و نه کیفیت تصویر پنل های IPS را دارد اصلا پنل مورد استفاده در این تلوزیون تولید LG Display می باشد و یا از سایر تولید کنندگان تامین شده و در جائی که ال جی می خواهد شماره یک تولیدات صوت و تصویر دنیا باشد تولید این محصول با این مشخصات تعازضی با سیاستهای ال جی ندارد ؟
موفق باشید .

نظر دهید