۲۷ شهریور ۱۳۹۳

تلویزیون Gallery OLED ال‌جی؛ شاهکار طراحی با صدایی قدرتمند

بگذارید تلویزیون شما نمونه‌ای از طراحی اتاق شیک و مبله شما باشد. از ایده‌ای که هرگز امتحان نشده است و هرگز ممکن نبوده، تلویزیون و محتوای آن به شکل اعجاب‌انگیزی به یک اثر هنری تبدیل می‌شود.

 

کیفیت تصویر در تلویزیون Gallery OLED ال‌جی

  • پیکسل چهار رنگ (WRGB)
  • کنتراست بی‌نهایت
  • وضوح ناب حرکت
  • زاویه دید عالی
  • حالت Gallery

پیکسل چهار رنگ (WRGB)

فناوری پیکسل چهار رنگ ال‌جی پیکسل فرعی سفید را که اصلاح 4 رنگ معمول است اضافه می‌کند و هم مجموعه رنگ‌ها و هم دقت رنگ را افزایش می‌دهد. این فناوری به طور قابل ملاحظه‌ای توانایی پیکسل‌های OLED برای بیان رنگ واقعی را بهبود می‌بخشد و گامی عظیم در جهت سبقت گرفتن از نمایشگرهای معمولی برمی‌دارد. فناوری منحصربه‌فرد پیکسل چهار رنگ ال‌جی تنها برای نسل بعدی تلویزیون OLED است.

کنتراست بی‌نهایت

تلویزیون OLED ال‌جی در نهایت به کنتراست کامل دست یافته است؛ قلمرویی که در گذشته توسط تلویزیون‌های معمولی دست‌نیافتنی بود. پیکسل‌های مستقلی که از خودشان نور دارند نیاز به لامپ یا واسطه‌های معمول ندارند. بنابراین، کاملاً مستقل از همدیگر هستند. پیکسل‌ها این توانایی را دارند که خودشان نورشان را کنترل کنند. از همین رو، اکنون عمق و تون واقعی می‌تواند تولید شود. نسبت کنتراست از اندازه‌های مرسوم هم فراتر می‌رود.

وضوح ناب حرکت

سرعت پاسخ تلویزیون OLED ال‌جی بیش از هزار برابر از تلویزیون LED بیشتر است و به شما امکان می‌دهد تا از صحنه‌هایی که سریع حرکت می‌کنند بدون مات‌شدگی و با وضوح کامل لذت ببرید. دیگر لازم نیست خودتان را به سرعت کند پاسخدهی و فریم محدود کنید. حرکت‌ها را همان طور که در دنیای واقعی می‌بینید تماشا کنید.

زاویه دید عالی

تلویزیون OLED ال‌جی دیگر به زوایه دیدی که بیننده آن را مشاهده می‌کند محدود نمی‌شود؛ یعنی بر خلاف مدل‌های قبلی است که از اطراف کنتراست از بین می‌رفت. در OLED کنتراست پایدار باورنکردنی از هر جا می‌توانید ببینید. در صدر همه اینها، تلویزیون OLED ال‌جی با قابلیت اصلاح رنگ این فناوری را تکمیل کرده است و عدم وجود اعوجاج رنگ را تضمین می‌کند. از زاویه دید وسیع بدون اعوجاج کنتراست یا رنگ با تلویزیون OLED ال‌جی لذت ببرید؛ نمایشگری کامل از همه جوانب.

حالت گالری (Gallery Mode)

وقتی تلویزیون Gallery OLED ال‌جی در حالت استندبای یا آماده به کار است به تنهایی به یک گالری هنری تبدیل می‌شود که آثار نقاشی کلاسیک را در حالت گالری نمایش می‌دهد. علاوه بر ارائه کیفیت تصویر عالی نمایشگر OLED، اتاق شما را به یک گالری برای هنرهای زیبا تبدیل می‌کند.

۲ نظر

محمد ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام تلوزیون های ال جی واقعا معرکن ولی یک رنگ سفید وقتی به قرمز.آبی وسبز اضافه بشه بازم کیفیت پیکسل رنگ زردی که شارپ به تلوزیون هاش اضافه کرده رو نداره.ولی خوب باید ۸تومن خالی شی تا یکیش رو داشته باشی.شارپ در کیفیت رقیب نداره وال جی در امکانات.

حسین ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام خدمت آقای محمد
در حال حاضر فقط OLED ال جی در بازار ایران موجود است که با چند نوبت کاهش قیمت و جشنواره هنوز قیمت آن به زیر چهارده میلیون نرسیده البته تلوزیون صفحه منحنی سامسونگ در سایز ۵۵ اینچ هم در بازار ایران موجود است که قیمت آن حدود هشت میلیون تومان است که تکنولوژی آن همان LED و پنل آن سه رنگ است تلوزیونهای شارپ موجود در بازار ایران تولید شرکت مادیران و تنها تلوزیون موجود در بازار با پانل ساخت ژاپن می باشد که به لحاظ پیکسل فرعی زرد آن رنگهای آن از غنای بیشتری برخوردار و به لحاظ افزایش تعداد پیکسلهای فرعی و نوع خاص آرایش پیکسل ها وضوح تصویر و روشنائی صفحه نمایش آن نسبت به تلوزیونهای مشابه بالاتر است اما به هیچ عنوان کنتراست تصویری یا فاصله بین سیاهی مطلق با سفید درخشان آن با تلوزیون OLED ال جی قابل مقایسه نیست در مورد فن آوری سه بعدی شارپ در مقایسه با ال جی کاهش شدت نور صفحه در تلوزیونهای شارپ که از فن وری شاتر فعال استفاده می کنند از همان لحظه اول به چشم زدن عینک کاملا مشخص است و اگر سر شما از حالت افقی به حالت عمودی ( حالت درازکش به موازات تلوزیون ) تغییر کند قطعا با پدیده سیاه شدن کامل فریم عینکها مواجه میشوید و در نهایت با تماشای کامل یک فیلم با زمان بیش از یک ساعت میتوانید در مورد تفاوت تکنولوژی سه بعدی شارپ و ال جی قضاوت کنید در نهایت در مقام مقایسه در پخش دو بعدی هم میتوانید تلوزیون شارپ را با تلوزیونهای سری LED شارپ مقایسه کنید که در این مورد تا حق راکاملا به شما می دهم چون روشنائی و کنتراست و غنای رنگ شارپ در صورت تماشای تلوزیون از زاویه روبرو و نه گوشه ها بهتر از ال جی باشد اما از زاویه پهلو موضوع کاملا متفاوت است به هر حال برند های ژاپنی مانند شارپ ، سونی و پاناسونیک به لحاظ پیشکسوت بودن در بازار الکترونیک و خوشنام بودن علی رغم گرانی نسبی اجناس آنها نسبت به برند های کره ای و بخصوص چینی کماکان طالبان زیادی دارند کما اینکه چهار دهه قبل همین برندها ی ژاپنی در مقابل برندهای آمریکائی و اروپائی حرفی برای گفتن نداشتند و جایگاه آنها مانند جایگاه برندهای چینی در زمان حاضر بود.
موفق باشید .

نظر دهید