۲۰ شهریور ۱۳۹۳

تلویزیون Ultra HD 4K ال‌جی: شبیه هیچ تلویزیون دیگری نیست

 

نمایشگرهای غول‌پیکر ال‌جی همیشه در نمایشگاه‌های مختلف از جمله CES و IFA نقل محفل بوده و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. امسال نیز در IFA 2014 تلویزیون‌های Ultra HD 4k خوش درخشیدند. این تلویزیون‌ها با وضوح 4 برابر بیشتر از Full HD 1080p نمایانگر استاندارد جدیدی در سرگرمی خانگی هستند.

از زمانی که ال‌جی اولین تلویزیون 84 اینچ (83.9 اینچ) از نوع Ultra HD 4K را در سال 2012 معرفی کرد، این خانواده با مدل‌های جدید، ابتکارات و قیمت‌های جدید تنوع زیادی پیدا کرد و گسترده‌تر شد. به همین علت، به مخاطبان روبه‌رشد تجربه تماشای واقعاً غوطه‌ورکننده‌ای ارائه کرد.

 

تلویزیون webOS ال‌جی: یک تجربه ساده و مؤثر

تا کنون، بینندگان به سختی می‌توانستند پیشنهادات متعدد تلویزیون‌های هوشمند را پیدا کنند. با این حال، با رسیدن webOS ال‌جی، کاربران تلویزیون Ultra HD از طراحی کاملاً نوین صفحه خانه لذت می‌برند. این طراحی به گونه‌ای است که دسترسی راحت برای پیمایش در دنیایی از سرگرمی را ممکن می‌کند. با رابط کاربری webOS، ال‌جی برای تلویزیون هوشمند راهی را میسر می‌کند که باید در طول آن گام برمی‌داشت: ساده، یکپارچه، ملموس، سریع و قدرتمند.

کیفیت تصویر شگفت‌انگیز

صرف نظر از اینکه یک تلویزیون هوشمند چقدر می‌تواند پیشرفته باشد، کیفیت تصویر فوق‌العاده است که باعث می‌شود یک تلویزیون سروگردنی از رقبا بالاتر باشد. تلویزیون Ultra HD 4K با 8.3 میلیون پیکسل، که 4 برابر از Full HD بیشتر است، کیفیت تصویری خیره‌کننده یا جزییات زنده و باورنکردنی ایجاد می‌کند. علاوه بر این، با جدیدترین فناوری IPS، شما می‌توانید از تصاویر تیز و زنده و رنگ‌های غنی از هر فاصله ‌یا زوایه دید لذت ببرید.

معرفی موتور پیشرفته Tru-4K Engine Pro: نهایت افزایش وضوح

هر روز بر تعداد تأمین‌کنندگانی که پخش محتوا با وضوح 4K را ارائه می‌دهند افزوده می‌شود. نت‌فلیکس متعهد است که آینده 4K را می‌سازد و پخش‌کنندگان دیگر نیز در برنامه‌های ورزشی از وضوح 4K استفاده می‌کنند و بر تعداد سرگرمی‌های 4K می‌افزایند. اما باید برای محتوای بیشتر کمی انتظار کشید.

چرا انتظار؟ موتور پیشرفته Tru-4K Engine Pro ال‌جی کیفیت محتوای HD و حتی SD را تا نزدیک به 4K ارتقا می‌دهد. بیان تفاوتی که ایجاد می‌شود تقریباً غیرممکن است. اکنون، خواهید دید که همه بلو-ری‌ها، دی‌وی‌دی‌ها و بازی‌های ویدئویی در تلویزیون Tru 4K ال‌جی چقدر هیجان‌انگیزتر هستند.

 

با 4K 3D ال‌جی بعد جدیدی را تجربه کنید

آماده بیرون زدن تصاویری باشید که تیزتر و روشن‌تر از هر سه‌بعدی است که تا کنون در خانه دیده‌اید. علاوه بر لذت بردن از محتوای دوبعدی، تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی به شما این توانایی را می‌دهد که جدیدترین سرگرمی سه‌بعدی را تماشا کنید یا محتوای دوبعدی را به تجربه سه‌بعدی شگفت‌انگیز تبدیل کنید. علاوه بر این، از آنجا که عینک‌های تلویزیون‌های سه‌بعدی 4K سبک و بدون باتری هستند، شما می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را راحت‌تر تماشا کنید. فقط حتماً چند عینک سه‌بعدی ال‌جی دیگر نیز در دسترس داشته باشید! چون دیر یا زود میهمانان زیادی از راه خواهند رسید.

۵ نظر

سجاد ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

۶۰ بار سوال کردم خوب نمیتونید پشتیبانی کنید وبلاگ رو تعطیل کنید دیگه
اقا گوشی الجی جی ۳ بیت از گام شمار و برنامه الجی health پشتیبانی میکنه؟

حسین ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
از سال گذشته تا کنون قیمت تلوزیونهای OLED صفحه خمیده و تلوزیونUltra HD ال جی در بازار ایران به حدود نصف کاهش یافته البته ال جی تنها عرضه کننده OLED در یازار ایران است و تلوزیون صفحه خمیده سامسونگ در سایز ۵۵ که به قیمتی حدود هشت میلیون تومان در بازار عرضه شده از فن آوری LED برخوردار است اما امسال خبر عرضه اولین تلوزیون ۸k یا سوپر های ویژن (Super Hi Vision) ال جی در نمایشگاه IFA 2014 در سایز ۹۸ اینچ منتشر شد که چهار برار وضوح تصویر بالاتر از تلوزیونهای Ultra HD و ۱۶ برابر وضوح تصویری تلوزیونهای Full HD را دارد هر چند در مورد این فن آوری برخلاف فن آوریهای OLED و Ultra HD و تلوزیونهای با صفحه نمایش خمیده و همچنین تلوزیونهای سه بعدی FPR یا همان Passive که ال جی اولین عرضه کننده جهانی آن بوده شرکتهای زاپنی پاناسونیک با عرضه اولین تلوزیون پلاسمای سوپر های ویژن دنیا در سایز ۱۵۴ اینچ در سال ۲۰۰۹ میلادی و شرکت شارپ با عرضه اولین تلوزیون ال ای دی سوپر های ویژن در سایز ۱۰۲ اینچ در سال ۲۰۱۴ میلادی در عرضه این فن آوری پیشتاز تر از ال جی هستند ال جی اولین عرضه کننده این فن آوری در سایز زیر ۱۰۰ اینچ در دنیا به شمار می رود طبیعی است که این پیشتازی ژاپنی ها به تصمیم شبکه تلوزیون دولتی ژاپن NHK برای پخش برنامه های تلوزیونی با کیفیت Super Hi Vision از سال ۲۰۲۰ میلادی مرتبط است برای درک وضوح این کیفیت تصویر فقط کافیست بدانید بالاترین کیفیت ضبط تصاویر بر روی فیلم های سلوئیدی ۷۰ میلیمتری ۵۴ مگاپیکسل و با کیفیت ترین دوربین عکس برداری استودیودی دنیا ساخت شرکت هاسل بلاد ۴۰ مگاپیکسل است و تلوزیونهای سوپر های ویژن قادر به پخش تصاویر با کیفیت ۳۳ مگاپیکسل هستند ضمنا با کیفیت ترین تلوزیون OLED دنیا نیز در سال ۲۰۱۳ با وضوح Ultra HD و در سایز ۷۷ اینچ باکیفیت ۸.۳ مگاپیکسل توسط ال جی رونمائی شد که هنوز تاریخ دقیق عرضه تجاری آن مشخص نشده است و یک مژده برای خریداران تلوزیونهای Ultra HD و آن اینکه اولین دوربین فیلم برداری خانگی Ultra HD سونی در سایز و ابعاد کامپک یعنی مدل FDR-AX100 با قابلیت عکاسی ۲۰ مگاپیکسل و با فرمت ضبط ویدئوئی جدید ۴k XAVCS ( فرمت فشرده ضبط تلوزیونی با کیفیت فوق العاده بالا ) با گارانتی شرکت بازرگانی ایران طی روزهای آتی در بازار ایران عرضه می گردد هر چند در حال حاضر کوشی های هوشمندی در بازار موجود است که قادر به ضبط تصاویر با کیفیت ۴K هستند امه قطعا کیفیت تصاویر این دوربین که پیش بینی می گردد باقیمتی بین هفت تا هشت میلیون تومان به بازار عرضه گردد قطعا بالاتر خواهند بود پس کسانیکه به دنبال ثبت خاطرات برگشت ناپذیر خود با کیفیتی بسیار نزدیکتر به وقعیت هستند و از نظر مالی هم مشکلی ندارند در خرید تلوزیون ULTRA HD درنگ نکنند یادنان باشد فقط سه سال قیل در یک شعار تبلیغاتی که در فروشگاههای سونی در خیابان جمهوری اسلامی جلب توجه می کرد نوشته بود که اگر می خواهید طی ده سال آینده تلوزیون Full HD بخرید بهتر است دوربینی که امروز می خرید قابلیت ضبط Full HD را داشته باشد آیا سه سال پیش تصور ناپدید شدن تلوزیونهای CRT با کیفیت SD از سطح مغازه های شهر را داشتید و فکر می کردید پخش فیلم های با کیفیت Full HD از تلوزیون ایران در سال جاری آغاز گردد یا ۵ سال پیش فکر می کردید در خانه امکان تماشای فیلم ها و انیمیشن های سه بعدی را داشته باشید و از تلوزیون منزل خود به جای رایانه استفاده کنید راستی ده سال دیگر تلوزیونها چگونه وسایلی خواهند بود
موفق باشید

AF6IN ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام با این تلویزیون موندم چی بگم ینی چی بگم حرفی باسه گفتن نداره!! عالییییییییییییییییییییییییییه

فرشاد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

تصاویر فوق العاده زیبا و واقعی می باشد.

دوست ۵ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من یه تلوزیون (LG 43 اینچ) مدل ULTRA HD TVخریدم فروشنده گفته LED است اما رو کارتون و تلوزیون هیچ چیزی ننوشته که LED است یا نه. لطفا راهنمایی ام کنید ….

نظر دهید