۰۶ شهریور ۱۳۹۳

ساعت هوشمند جدید G Watch R ال‌جی در IFA 2014

اولین دستگاه پوشیدنی جدید اندروید با نمایشگر کاملاً مدور P-OLED

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به دنبال عرضه یکی از اولین دستگاه‌های پوشیدنی مجهز به Android Wear، هفته آینده، با پرده‌برداری از دستگاه جدید Android Wear، ال‌جی G Watch R، در IFA 2014 برلین، به سرعت در حال گسترش محصولات پوشیدنی خود است. ال‌جی G Watch R اولین دستگاه پوشیدنی شبیه ساعت است که از نمایشگر پلاستیک OLED مدور (P-OLED) برخوردار است و صددرصد از نمای آن را ساعت پوشانده است.

چشمگیرترین قابلیت ال‌جی G Watch R نمایشگر کاملاً مدور 1.3 اینچ P-OLED است که وضوح شگفت‌انگیز تصاویر را حتی در زیر نور مستقیم خورشید ایجاد می‌کند و وضوح عالی را در زمانی که از هر زاویه‌ای دیده شوند ارائه می‌دهد. ال‌جی G Watch R به پردازنده 1.2 گیگاهرتز Snapdragon 400 مجهز است و 4 گیگابایت فضای داخلی، 512 مگابایت RAM و باتری بادوام 410 میلی‌آمپری دارد. این دستگاه Android Wear بدون دردسر با تمام برنامه‌های کاربردی موجود در Google Play Store سازگار است و با رتبه محافظت در برابر نفوذ IP67، برای حداکثر تا 30 دقیقه عملکرد در زیر آب طراحی شده است.

ال‌جی G Watch R، با برخورداری از Android Wear در مرکزیت خود، اطلاعات مربوط و ضروری را دقیقاً در زمان و مکان مناسب از طریق اعلان‌های تشخیص صدا ارائه می‌دهد. با مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی سلامت و بدن‌سازی ال‌جی، کاربران می‌توانند ضربان قلب خود را با پشتیبانی از حسگر فوتو پلتیسموگرافی (PPG) تعبیه شده در آن کنترل کنند. اعلان‌های هوشمند نیز برای کاربران یادآوری‌های مهمی مانند تماس‌ها و پیام‌های از دست رفته، تماس‌های دریافتی، رخدادها و پیش‌بینی شرایط جوی محلی را میسر می‌سازد.

ال‌جی G Watch R با ظرافت هنرمندانه‌اش از زیبایی اصلاح شده‌ای برخوردار است که یادآور ساعت‌های قدیمی است. نمای ساعت کاملا مدور است و این دستگاه پوشیدنی Android Wear انحنای کلاسیکی دارد که در قاب قوی و بادوام استیل ضدزنگ جای گرفته است و تنها با یک لمس نمایشگر نماهای دیگری از ساعت در دسترس خواهد بود. بند 22 میلی‌متری از چرم گوساله قابل تعویض است و مکملی برای زیبایی کلی به حساب می‌آید که به این محصول حس و حال پرستیژ مدرن را می‌دهد.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «چیزی که ما در سال دستگاه‌های پوشیدنی ملاححظه کردیم این بود که این رسته نمی‌تواند با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها قابل مقایسه باشد. دستگاه‌های پوشیدنی جزو لوازم جانبی محسوب می‌شوند و مشتریان می‌خواهند بیش از یک چیز را انتخاب کنند. بنابراین، ما خواستیم که طراحی مدرن G Watch اصلی را با ظاهر کلاسیک G Watch R تکمیل کنیم. مشتریان هیچ محصول دیگری را به اشتباه انتخاب نخواهند کرد.»

ال‌جی دستگاه پوشیدنی G Watch R را در اوایل سه ماهه چهارم 2014 در بازارهای اصلی عرضه می‌کند. قیمت و جزییات دسترسی به صورت منطقه‌ای در زمان عرضه اعلام خواهد شد. بازدیدکنندگان از IFA می‌توانند ال‌جی G Watch R را از 5 تا 10 سپتامبر در سالن 11.2 مس برلین از نزدیک ببینند.

مشخصات اصلی:

  • تراشه: 1.2 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ 400
  • نمایشگر: 1.3 اینچ از نوع P-OLED با ابعاد (320×320)
  • حافظه: 4 گیگابایت eMMC / 512 مگابایت RAM
  • باتری: 410 میلی‌آمپر
  • سیستم‌عامل: Android Wear (سازگار با گوشی‌های هوشمند اندروید 4.3 و بالاتر)
  • حسگر: 9 محور (ژیرو، شتاب‌سنج، قطب‌نما)، فشارسنج، PPG
  • رنگ: مشکی
  • دیگر امکانات: مقاومت در برابر آب و گرد و خاک (IP67)

۴ نظر

mohammad ۸ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

الجی همیشه قیمت گوشیهاشو واسه رقابت از بقیه کمتر میذاشت اما الان جی ۲ از همه رقباش گرونتره الان زد وان باگارانتی ۱۳۰۰ ولی جی ۲ ۱۴۰۰ ادمین خواهشا جواب

ال جی ۸ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
دوست عزیز، سیاست بازار و قیمت با نمایندگی پخش از و ما فقط میتوانیم نظر شما را منتقل کنیم نه پاسخ.

رسول ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

لطفا جواب بدید ، این ساعت وارد ایران میشه ؟

رضا ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خواستم قیمت تقریبی این ساعت و بدونم و کی وارد بازار ایران میشه.

نظر دهید