۰۹ شهریور ۱۳۹۳

سفارشی سفارشی سفارشی فقط برای شما

امنیت مهم است اما خوشحال بودن و رضایت داشتن از نحوه قفل کردن صفحه‌نمایش نیز اهمیت دارد. ال‌جی با گستره وسیعی از سفارشی کردن شما را پوشش می‌دهد تا آن قفلی را که دوست دارید برای صفحه‌نمایش ال‌جی G3 خود انتخاب کنید:

  • تصویر پس‌زمینه: تصویر پس‌زمینه متفاوتی برای صفحه‌نمایش در حالت قفل انتخاب کنید؛ متفاوت از تصویری که روی صفحه اصلی است.
  • ویجت‌ها یا ابزارک‌ها: مطمئن شوید که این قابلیت فعال است تا بتوانید روی صفحه قفل هم ابزارک‌های خود را داشته باشید.
  • پیام‌های جدید و تماس‌های از دست رفته: با فعال کردن این گزینه شما می‌توانید اعلان‌های شخصی در مورد تماس‌هایی که پاسخ نداده‌اید و پیش‌نمایشی از پیام‌های متنی جدید را ببینید.
  • میانبرها: می‌توانید مشخص کنید که کدام برنامه‌های کاربردی را می‌خواهید در 5 نقطه در انتهای صفحه‌نمایش قفل ببینید.
  • انیمیشن هواشناسی: با اینکه صد در صد دقیق نیست اما اگر این گزینه را فعال کنید، انیمیشن‌های بامزه‌ای در صفحه قفل می‌بینید. باران می‌بارد؟ قطرات باران را ببینید.
  • اطلاعات تماس در هنگام گم شدن گوشی: اگر گوشی ال‌جی G3 خود را گم کردید شاید امید داشته باشید که بتوانید آن را دوباره پیدا کنید و اطلاعات چند مخاطب را به صفحه قفل بسپارید تا کسی که آن را پیدا می‌کند بتواند با شما تماس بگیرد.

گزینه‌هایی برای تنظیم قفل

شما می‌توانید سرعت قفل شدن خودکار گوشی را تنظیم کنید. برای این کار بهتر است به منوی تنظیمات و از آنجا به قسمت Lock screen بروید. با پیمایش به سمت راست و تا انتها، دو گزینه زیر Lock time به معنای زمان قفل می‌بینید.

زمان‌بندی قفل به شما امکان می‌دهد تا بین خاموش شدن و قفل شدن گوشی زمانی را به تأخیر بیاندازید. این گزینه می‌تواند از قفل شدن فوری تا 30 دقیقه بعد از خاموش شدن صفحه متغیر باشد و چندین گزینه برای انتخاب وجود داشته باشد. اگر خوشحال می‌شوید که نمایشگر خاموش شود اما لازم نباشد به طور مرتب پین یا Knock Code را وارد کنید، می‌توانید گزینه دیگری انتخاب کنید.

گزینه آخر این است که از کلید پاور در پشت گوشی استفاده کنید. با این حال، می‌توانید با دو بار ضربه نمایشگر گوشی را به خواب ببرید تا امنیت صفحه‌نمایش گوشی تضمین می‌شود. اگر تمایلی به این روش ندارید، این جعبه را غیر فعال کنید و از کلید پاور برای خاموش کردن گوشی استفاده کنید. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که با استفاده از کلید پاور  گوشی قفل شده است، حتماً ببینید که علامت زده شده باشد.

خب تا این جا چندین گزینه برای شخصی کردن تجربه قفل صفحه در ال‌جی G3 یاد گرفته‌اید. همه اینها به شما کمک می‌کند که از انتخابی که کرده‌اید لذت ببرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید