۲۹ شهریور ۱۳۹۳

سینما سه‌بعدی و صدا در تلویزیون Ultra HD ال‌جی

تلویزیون Ultra HD ال‌جی استاندارد نوآوری را بالاتر می‌برد. با وضوح 4 برابر بیشتر از Full HD، شما می‌توانید رنگ‌های غنی را حتی وقتی از فاصله بسیار نزدیک مشاهده شوند ببینید. خودتان را در دقت بی‌نهایت و جزییات زنده و زیبا در تلویزیون Ultra HD ال‌جی غرق کنید.

سینما سه‌بعدی Ultra HD

راحت‌ترین سه‌بعدی دنیا با 4K تیزترین و درخشان‌ترین تلویزیون دنیا نیز هست. با 4 برابر وضوح بیشتر، تصاویر سه‌بعدی شگفت‌انگیزتر هستند و واقع‌گرایی زنده‌تر از همیشه است.

صدای Ultra Surround

با فناوری‌های باورنکردنی، Ultra Surround می‌تواند صدای فراگیر مؤثرتری ایجاد کند که انگار از 7 جهت مختلف منتشر می‌شود. صدای فراگیر چندکاناله از بالا تا پایین، چپ و راست، جلو و مرکز شما را غرق در خود می‌کند.

صدایی با طراحی هارمان / کاردون

مجموعه تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی از کیفیت صدای بسیار بهبودیافته‌ای برخوردار است که با همکاری هارمان/ کاردون، پیشگام در صنعت صدا، ایجاد شده است. چشم‌ها و گوش‌های خود را با تجربه مشاهده ناب تصویر که توسط ال‌جی ساخته شده خشنود کنید.

بلندگوهای چندکاناله در جلو

با سیستم بلندگوهای چندکاناله و روبه‌جلو تعبیه شده در این تلویزیون، شما اکنون از صدای واقعاً قدرتمندی لذت می‌برید که اتاق را پر می‌کند و تجربه سرگرمی غوطه‌ورکننده‌ای ایجاد می‌کند که به زیبایی با تصویر Ultra HD در هم می‌آمیزد. (از نظر اینچ متفاوت است)

رمزگشای 4K HEVC

رمزگشای 4K HEVC تعبیه‌شده در این تلویزیون فرمتی است که استاندارد آینده برای فشرده‌سازی ویدئوی 4K خواهد بود. اکنون شما می‌توانید از محتوا با کیفیت 4K از طریق پخش اینترنت یا یواس‌بی بدون نیاز به پشتیبانی از هر دستگاه جانبی دیگر لذت ببرید.

HDMI 2.0

یک HDMI با کیفیت بسیار بالا برای لذت بردن از محتوای 4K از طریق دستگاه‌های جانبی ضروری است. اکنون، HDMI 2.0 می‌تواند میزان زیادی از اطلاعات را در یک زمان انتقال دهد. این فناوری پیشرفته می‌تواند از ویدئوی 4K با 60 فریم در ثانیه پشتیبانی کند و استانداردی است که برای پخش 4K انتظار می‌رود.

۱ نظر

milad ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من میخواهم یک تلویزیون ultra hd بخرم بنظرتان la9700 خوب است یا برای سری ۲۰۱۴ صبر کنم

نظر دهید