۲۴ شهریور ۱۳۹۳

عرضه ال‌جی G3 Stylus و ارائه تجربه نوینی از کار با قلمی پیشرفته برای مشتریان

LG G3 Stylus نمایشگر بزرگ، طراحی شگفت‌انگیز و امکانات تجربه کاربری پیشرفته را با قیمتی هوشمندانه عرضه خواهد کرد

شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، برای به ارمغان آوردن تجربه کار با قلمی پیشرفته در بازارهای نوظهور، امروز، عرضه جهانی ال‌جی G3 Stylus را آغاز خواهد کرد. ال‌جی G3 Stylus یک گوشی هوشمند جدید است که با قلم کار می‌کند و DNA اصلی گوشی تحسین‌شده ال‌جی G3 را به ارث برده است. ال‌جی G3 Stylus اوایل این ماه در IFA، بزرگترین نمایشگاه تجاری لوازم الکترونیک مصرفی در اروپا، پرده‌برداری شد و با نمایشگر بزرگ، قلم و امکانات انحصاری ال‌جی در تجربه کاربری دوربین، با قیمتی هوشمندانه، توانست بازدید ‌کنندگان را به شگفتی وا دارد. ال‌جی G3 Stylus، این هفته، در برزیل عرضه خواهد شد و مدت کوتاهی پس از آن، در امریکای لاتین، آسیای مرکزی و ایالات مستقل مشترک‌المنافع معرفی می‌شود.

جدیدترین گوشی ال‌جی از خانواده گوشی‌های هوشمند G3، نیاز مشتریان فهیم در بازارهای شبکه نسل سوم (3G) را برآورده می‌کند؛ یعنی همان‌هایی که می‌خواهند یک نمایشگر بزرگ و یک قلم پیشرفته داشته باشند تا با آزادی عمل بتوانند هر چقدر که می‌خواهند خلاقیت و بهره‌وری به خرج دهند. ال‌جی G3 Stylus بسیاری از امکانات تجربه کاربری پیشرفته را که در G3 یافت می‌شود، با قیمتی پایین، حفظ کرده است.

قلم اختصاصی Rubberdium، که درون G3 Stylus به حالت کشویی جای می‌گیرد، حس راحتی در دست دارد و مکملی برای نمایشگر بزرگ 5.5 اینچ این گوشی است. این قلم وقتی با QuickMemo+ ال‌جی جفت می‌شود یادداشت‌برداری و طراحی را ساده‌تر و دقیق‌تر می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا مستقیماً روی تصاویر و نقشه‌ها یادداشت‌برداری کنند. قلم G3 Stylus با تعدادی دیگر از برنامه‌های کاربردی مخصوص طراحی و دست‌‌نویسی سازگار است.

ال‌جی G3 Stylus از همان طراحی قوس G3 بهره می برد که به‌تدریج به سمت لبه‌ها باریک می‌شود. لبه‌های باریک این گوشی و قاب پشت با طراحی فلزی نیز برای اولین بار در ال‌جی G3 معرفی شد. این گوشی هوشمند به دوربین  13 مگاپیکسل مجهز است که امکانات اصلی دوربین G3 مانند Touch & Shoot، Gesture Shot و نور دوربین جلو را به همراه دارد. امکانات تجربه کاربری بیشتر، که از جمله قابلیت‌های استاندارد در کلیه مجموعه  جدیدترین گوشی‌های هوشمند ال‌جی است، شامل قابلیت Dual Window، صفحه‌کلید هوشمند و Knock Code، در این گوشی نیز وجود دارند.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی G3 Stylus، به عنوان محصولی که روح ال‌جی G3 در آن دمیده شده است، برای مشتریانی ایده‌آل است که به دنبال یک گوشی قدرتمند با قیمت مناسب هستند. ما اطمینان داریم که G3 Stylus با ارائه تجربه قلم و همان رابط کاربری پیشرفته و میراث طراحی G3 مرز جدیدی برای گوشی‌های هوشمند در بازارهای نسل سوم ایجاد خواهد کرد.»

ال‌جی G3 Stylus که برای شبکه‌های بی‌سیم بازارهای نسل سوم بهینه شده است در دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت با قابلیت NFC در سه رنگ عرضه می‌شود: مشکی، سفید و طلایی. قیمت و اطلاعات بیشتر به صورت منطقه‌ای در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی:

  • تراشه: 1.3 گیگاهرتز چهارهسته‌ای
  • نمایشگر: 5.5 اینچ qHD IPS با 540×960 پیکسل
  • حافظه: 8 گیگابایت / یک گیگابایت RAM / درگاه کارت میکرو اس‌دی
  • دوربین: دوربین پشت 13 مگاپیکسل/ دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل
  • باتری: 3 هزار میلی‌آمپر (قابل تعویض)
  • سیستم‌عامل: اندروید کیت‌کت 4.4.2
  • ابعاد: 149.3 x 75.9 x 10.2 میلی‌متر
  • وزن: 163 گرم
  • شبکه: 3G
  • رنگ: مشکی، سفید، طلایی
  • امکانات دیگر: قلم

۵ نظر

پیمان ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

فوق العاده است

علیرضا یوسفی ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من این گوشی نزدیک یه ماه خریده ام گوشی واقعا خوبیه وعالیه فقط نمیدونم شارز کامل هست یه دو بار گوشی خاموش شد به شارززدم روش یا باتریشو در اوردم دوباره جا گذاشتم روشن شد یه اشکال کوچکی داره رفتم از همون جایی که خریدم گفتم اشکالشو گفت گوشیتو ریست کن تنظیمات کارخانه انجام دادم از دیروز فعلا خوبه ایا همین بوده که ریست کنم طبق گفته یانه چیزی دیگه هست تلفن تماسم۰۹۱۳۹۷۰۲۹۵۵ ممنون میشم بگین

الهام ۲۵ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

گوشی خیلی خوب و عالی با کیفیت بالاییه من که ازش راضی ام

فریبرز ۴ دی ۱۳۹۳ پاسخ

یک سوال خیلی مهم دارم!
اونم اینه که آیا صفحه این گوشی، Gorilla Glass هست یا خیر.
هر کدوم از فروشنده های خود ال جی یک جور اطلاعات به من دادن…!
خواهشا جواب بدید.
ممنون

رضا ۵ دی ۱۳۹۳ پاسخ

خیر نیست.
این گوشی صفحه نمایشش بی کیفیته بهتره بی خیالش بشید و سری به بتزار های سامسونگ و هواوی بزنید

نظر دهید