۱۳ شهریور ۱۳۹۳

فناوری فر نوری منحصربه‌فرد ال‌جی در IFA 2014

فناوری نوری ال‌جی با هیتر نوری ذغالی به مشتریان کمک می‌کند تا غذاهای خوشمزه‌تر و سالم‌تر بپزند و در عین حال در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنند.

 

در IFA 2014 برلین، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) فر نوری کانوکشن خود را که مجهز به هیتر نوری ذغالی پیشرفته است برای طبخ غذاهای خوشمزه‌تر و سالم‌تر، به شیوه‌ای راحت و در منزل، به نمایش می‌گذارد. فر نوری کانوکشن ال‌جی با قابلیت دوکاره مایکروویو و فر، کاربری راحتی دارد و انعطاف بیشتر در پخت را نسبت به فرهای معمول امکان‌پذیر می‌کند. قابلیت منحصربه‌‎فرد مایکروویو، با پخت خوشمزه‌تر غذاها با کیفیت فر تنوری، عنوان سرآشپز خبره را حتی برای معمولی‌ترین و غیرحرفه‌ای‌ترین آشپزها به ارمغان می‌آورد.

هیتر نوری ذغالی یک ابتکار نوآورانه است که غذاها را خوشمزه‌تر و پخت آنها را راحت‌تر می‌کند. فناوری متمایز ال‌جی از رشته‌های ذغالی استفاده می‌کند که از جریان سریع و شدید گرما به عمق غذا جلوگیری می‌کند و پخت غذا را فقط از طریق توزیع سریع گرما تسریع می‌بخشد. بدیت ترتیب، غذاهایی طبخ می‌شوند که از بیرون ترد و از درون مغزپخت و آبدار هستند. علاوه بر این، با بهبود بازده انرژی در این فناوری مبتکرانه، در زمان پخت نیز صرفه‌جویی می‌شود. فناوری فر نوری چربی‌های غیرضروری را کاهش می‌دهد و غذاهایی طبخ می‌کند که از همیشه سالم‌تر هستند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «هیتر نوری ذغالی نمایانگر گامی بزرگ در جهت آشپزی خانگی است. این فناوری از نظر طبخ طبیعی‌تر غذاها، واقعاً تحول ایجاد می‌کند و بازی را تغییر می‌دهد. نه تنها چربی‌های غیرضروری کاهش پیدا می‌کند بلکه از هدر رفتن مواد مغذی که طی پخت در فرهای سنتی رخ می‌دهد پیشگیری می‌کند. در صدر همه اینها، این فر مجموعه‌ امکاناتی در جهت پیشبرد راحتی دارد که برای ساده‌تر کردن زندگی در آشپزخانه طراحی شده است.»

ال‌جی مدل‌های گریل و تک‌کاره خود که مجهز به فناوری بسیار مبتکرانه پاک‌سازی هستند نیز به نمایش می‌گذارد. پوشش پیشرفته EasyClean بیشتر تلاشی که برای از بین بردن باقیمانده مواد غذایی به کار می‌رود را کاهش می‌دهد. این فناوری از چسبیدن دوده‌های سیاه به دیواره‌های داخلی جلوگیری می‌کند و باعث تمیز نگه داشتن فر به روشی آسان‌تر می‌شود. به دلیل مقاومت قوی پوشش در برابر تجمع پسماندها، مشتریان می‌توانند تجربه آشپزی تمیزتر و سالم‌تری داشته باشند.

بازدیدکنندگان از IFA 2014 را تشویق می‌کنیم تا از فر نوری کانوکشن ال‌جی، از 5 تا 10 سپتامبر، در سالن 11.2 مس برلین دیدن کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید