۲۹ شهریور ۱۳۹۳

فوت‌وفن‌های کار با ال‌جی G3؛ قدرتمندترین گوشی هوشمند ال‌جی (بخش اول)

 

ال‌جی G3 یک گوشی هوشمند قدرتمند با امکانات بسیار است. ظاهر و رابط کاربری ساده در این گوشی گزینه‌های سفارشی کردن و قابلیت‌های متنوعی دارد که با کمک آنها می‌توانید از گوشی پرچمدار ال‌جی، به محض بیرون آمدن از جعبه، لذت ببرید؛ نیاز به روت کردن و رام‌های سفارشی هم نیست.

در این مطلب سریالی، می‌خواهیم 40 فوت‌وفن کار با قدرتمندترین گوشی ال‌جی را به شما آموزش دهید. اما از آنجا ذکر همه آنها خالی از حوصله شماست، در چند مطلب آنها را عنوان خواهیم کرد و هر بار چند نکته را آموزش خواهیم داد.

1-      تنظیم قدرت لرزش و نوع آن

برای اینکه لرزش تماس‌های ورودی، اعلان‌ها یا ضربه بر روی کلیدها ملایم‌تر یا شدیدتر باشد، به قسمت تنظیمات و سپس صدا بروید و از آنجا بر روی قدرت لرزش یا ‘Vibrate strength’ ضربه بزنید. برای تغییر نوع لرزش به گزینه ‘Vibration Type’ بروید و یکی از 5 الگوی موجود را انتخاب کنید. شما می‌توانید از پالس‌های خیلی کوتاه تا لرزش‌های طولانی را انتخاب کنید؛ به طوری که زمین را بلرزاند.

2-      خاموش یا روشن کردن بولتن هوشمند

دوست ندارید بولتن هوشمند ال‌جی همه صفحه اصلی شما را با نکات سلامت و چیزهای دیگر اشغال کند؟ به قسمت تنظیمات بروید و در آنجا بر روی تنظیمات نمایشگر یا Display ضربه بزنید. در این منو نیز صفحه اصلی یا Home Screen را انتخاب کنید و بر روی گزینه بولتن هوشمند یا ‘Smart Bulletin’ ضربه بزنید و آن را خاموش یا روشن کنید. بسیار ساده! همان طوری که ال‌جی می‌‍‌خواهد.

3-      تغییر آرایش و رنگ کلیدهای پیمایش

نوار پیمایش اندروید می‌تواند چیدمانی دوباره پیدا کند و با دو میانبر اضافی و رنگ‌های زمینه سفارشی شود. به بخش تنظیمات نمایشگر بروید و بر روی گزینه Home Touch Buttons ضربه بزنید. در این منو، ترکیب کلیدها یا ‘Button combination’ را انتخاب کنید و به راحتی کلیدها را به جایی که می‌خواهید بکشید. میانبرهای اضافی مانند Multi-Window، اعلان‌ها، Qmemo+ و Qslide بهترین استفاده از نمایشگر جادار ال‌جی G3 را امکان‌پذیر می‌کند. وقتی کارتان تمام شد، به منوی قبلی برگردید، بر روی گزینه رنگ یا Color ضربه بزنید و از میان سایه‌های رنگ سفید و مشکی انتخاب کنید.

4-      فعال کردن زوم سه‌ضربه‌ای

این ترفند به شما امکان می‌دهد در هر جایی از نمایشگر ال‌جی G3 با ضربه سه‌تایی زوم کنید. شما می‌توانید این قابلیت را در بخش تنظیمات، تنظیمات عمومی (General)، دسترسی (Accessibility) و روشن کردن ‘Touch Zoom’ فعال کنید. در موارد خاص، حالت سه‌ضربه‌ای ممکن است با استفاده معمول در تداخل باشد؛ البته اگر خیلی سریع روی یک نقطه ضربه بزنید.

5-      چشمک زدن فلاش برای اعلان‌های جدید

این قابلیت در بخش تنظیمات، عمومی (General) و منوی دسترسی (Accessibility) یافت می‌شود و گزینه‌ای است که فلاش دوربین G3 را در زمان تماس‌های ورودی و اعلان‌ها به چشمک زدن وا می‌دارد. این قابلیت تحت عنوان ‘Flash alerts’ به راحتی فعال می‌شود و وقتی کسی با شما تماس می‌گیرد یا اعلانی دریافت می‌کنید، گوشی شما چشمک می‌زند. نگران نباشید؛ چشمک‌ها خیلی تابلو نیستند J

در مطالب بعدی، همراه ما باشید…

۴ نظر

سيد حامد موسوي ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام . میخواستم بدونم برد ریموت کنترل ال جی چند متر هست . بخاطر اینکه من تو نمایندگی با ریموت فاصله دو متری کار میکردم جواب نمی داد

amir ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

برای من غیر فعال هست باید چیکار کنم ؟

محمدرضا ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
میخواستم بدونم ابدیت بعدی برای G2کی میاد

محمد ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام و خسته نباشید به ادمین عزیز

در مورد GPad LTE که چندی پیش در موردش مطلب گذاشتید و ماه قبل وارد بازار جهانی شده، لطفی می کنید و از تیم بازار بپرسید که چه زمانی قصد ورودش رو دارن؟
من الان میخوام تبلت بگیرم و تو فکرم منتظرش بمونم یا نه.

اگه بتونید حدود قیمت رو هم در مورد ۸ اینچ، ازشون بپرسید که دیگه بیشتر ممنونتون میشم

نظر دهید