۲۲ شهریور ۱۳۹۳

معرفی جاروبرقی Kompressor Smart ال‌جی

 

امکانات ویژه جاروبرقی Kompressor Smart ال‌جی با مدل VB-20720H  

  • قدرت 2 هزار وات
  • جاروبرقی بدون پاکت سری Kompressor Smart
  • قابلیت فشرده‌سازی گرد و غبار تا سه برابر بیشتر
  • نشانگر پرشدن مخزن

فناوری کمپرسور ال جی

فناوری کمپرسور که در جاروبرقی‌های بدون پاکت ال‌جی تعبیه شده است ذرات جمع‌آوری شده را وارد مخزن مخصوص کرده و به تکه‌های متراکم تبدیل و در نتیجه سه برابر بیشتر گرد و غبار را جمع‌آوری می‌کند.

جاروبرقی‌های بدون پاکت کمپرسور ال‌جی موفق به کسب گواهینامه کیفیت SLG آلمان و گواهینامه ضد آلرژی BAF انگلستان گردیده‌اند.

سیستم فشرده سازی گرد و غبار

این ویژگی تنها مختص به جاروبرقی‌های کمپرسور مدام از یک سو به سوی دیگر می‌چرخد و سبب متراکم شدن ذرات گرد و غبار می‌گردد. گرد و غبار در این جاروبرقی‌ها سه برابر بیشتر از جاروبرقی‌های بدون کیسه مشابه فشرده می‌شود که  در نهایت باعث کاهش تعداد دفعات تخلیه مخزن می‌گردد.

فیلتر HEPA13+کربن اکتیو

هوایی که از جاروبرقی کمپرسور ال‌جی خارج می‌شود 99.95 درصد خالص و پاکیزه است. فیلتر هپا ذرات بسیار ریز (تا 0.3 میکرون) را فیلتر می‌کند. لایه‌بندی فیلتر هپا دارای ساختار محکم و به هم فشرده‌ای است که به جذب بهتر ذرات گرد و غبار و عوامل آلرژی‌زا کمک می‌کند. همچنین، وجود فیلتر کربن فعال، باعث از بین رفتن بوی نامطبوع محیط می‌شود و هوای خانه شما را پاک و تمیز نگه می‌دارد.

گواهینامه کیفیت SLG از آلمان

اس.ال.‌جی نام شرکت آلمانی است که محصولات الکترونیکی و خانگی را بررسی می‌کند.

دریافت گواهینامه 5 ستاره اس.ال.جی توسط شرکت ال‌جی برای جاروبرقی کمپرسور به معنای داشتن بالاترین کیفیت است.

تأییدیه بنیاد حساسیت بریتانیا

شرکت‌ها و سازندگان می‌توانند محصولات خود را جهت بررسی قابلیت عوامل حساسیت‌زا در بنیاد حساسیت بریتانیا ثبت کنند. این محصولات در صورتی تأییدیه را دریافت می‌کنند که آزمایش‌های بسیار دقیق و حساسی را بگذرانند. جاروبرقی‌های ال‌جی توانسته‌اند این آزمایش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد.

۱ نظر

اقدس ۷ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

جارو مدل VB -20700HRF را خریدم برس جارومکش نداشت تماس گرفتم گفتند جزو گارانتی نیست سیم جم کن ان بعد از مدتی گیر میکرد که متاسفانه به علت همین مشکل از داخل شکست نمایندگی مراجعه کردم می گویند شرکت شکستگی را قبول ندارد ۲ ماه به پایان گارانتی مانده ومن تبلیغ بدی برای شما خواهم کرد چون به معنای واقعی سرم کلاه رفته

نظر دهید