۰۵ شهریور ۱۳۹۳

نسل جدید جاوربرقی‌ بی‌سیم ال‌جی با سری CORDZERO در IFA 2014

ال‌جی CORDZERO با موتور اینورتر هوشمند و مبتکرانه ال‌جی و فناوری باتری پیشرفته تجربه پاک‌سازی قدرتمندی را بدون سیم فراهم می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مجموعه جدید از سری CordZero در خانواده جاروبرقی‌های بی‌سیم پیشرفته در IFA 2014 پرده‌برداری خواهد کرد. این مجموعه متشکل از CordZero، از CordZero™ 2 in 1 (بی‌سیم 2 در یک)، CordZero™ Bedding (تخت‌خواب‌شوی) و HOM-BOT SQUARE است که تجربه تمیز کردن قدرتمند و راحتی را بدون مانع، بدون محدودیت و بدون هدر دادن زمان  فراهم می‌کند. با قابلیت‌های نظیر PowerPack، موتور اینورتر هوشمند و RoboSense، مجموعه CordZero ال‌جی نحوه تفکر مشتریان به انجام امور منزل را تغییر خواهد داد.

CordZero: بدون سیم، با همان عملکرد

CordZero ال‌جی، یک جاروبرقی محفظه‌دار بی‌سیم جدید است که بدون وجود سیم برق و قطع و وصل مکرر آن، استاندارد راحتی را بالا می‌برد و به مشتریان امکان می‌دهد تا با آزادی تمام و بدون درد سر و پیچ‌و‌تاب خوردن از اتاقی به اتاق دیگر بروند و در نهایت زمان تمیز کردن کاهش پیدا می‌کند. در CordZero باتری لیتیوم-یون مبتکرانه‌ای به نام PowerPack تعبیه شده است که مکش قدرتمند 200 وات و تمیز کردن مداوم به مدت 40 دقیقه را در حالت قدرت معمولی میسر می‌کند. ال‌جی CordZero از موتور اینورتر هوشمند ال‌جی (Smart Inverter Motor) برخوردار است که حداکثر عملکرد را با بازده و دوام بالا را در ابعادی جمع‌وجور تضمین می‌کند. موتور اینورتر هوشمند ال‌جی با چرخشی به سرعت 45 هزار دور در دقیقه تقریباً 28 درصد کوچک‌تر، 22 درصد سبک‌تر و 13 درصد کارامدتر از موتورهای جاروبرقی‌های معمولی است. جای تعجب نیست که ال‌جی با احساس راحتی کامل این موتور را 10 سال ضمانت می‌کند؛ یعنی طولانی‌ترین مدت ضمانت در صنعت.

ال‌جی CordZero با فناوری منحصربه‌فرد RoboSense ال‌‌جی، اولین جاروبرقی دنیا است که کاربر را تماشا می‌کند و به صورت خودکار با استفاده از چرخ‌های موتوردار در فاصله‌ای ثابت او را دنبال می‌کند. ال‌جی CordZero به فناوری اختصاصی کمپرسور (KOMPRESSOR) ال‌جی مجهز است که اولین سیستم فشرده‌سازی گرد و خاک در دنیاست. این سیستم گرد و خاک و آشغال‌ها را می‌مکد و آنها را در محفظه بدون کیسه برای تخلیه بهداشتی و راحت‌تر فشرده می‌کند.

CordZero™ 2 in 1 (دو در یک): تمیزکاری بی‌زحمت، همیشه و همه جا

ال‌جی CordZero™ 2 in 1، به دلیل  وجود باتری Dual PowerPack، موتور اینورتر هوشمند و برس‌های بدون پیچ‌خوردگی، تمیز کردن راحت و قدرت مکش طولانی مدتی را امکان‌پذیر می‌کند. باتری Dual PowerPack مدت زمان عملکرد را تا 60 دقیقه در حالت معمولی و 40 دقیقه در حالت قدرتی با بسته باتری دوبل لیتیوم-یون قابل تعویض افزایش می‌دهد. قابلیت دوکاره به این معنی است که مشتریان می‌توانند آن را به طور کامل با دسته بلند استفاده کنند یا قسمت دستی را به کار گیرند و قابلیت حمل بیشتری به آن بدهند. CordZero™ 2 in 1  با طراحی باریک، سر چرخان 180 درجه و ابزارهای برس و تمیز کردن درزها که در آن تعبیه شده است تمیز کردن را کمتر به کاری سخت و طاقت‌فرسا مبدل می‌کند.

HOM-BOT SQUARE: یک تمیزکاری آرام منتها کامل

ال‌جی HOM-BOT SQUARE کارامدترین و پربازده‌ترین مدل تاکنون است که با تحول در تمیز کردن الگوها را تغییر می‌دهد. طراحی زوایه‌دار تیز HOM-BOT SQUARE، برس‌های بلند، ارتفاع کم 89 میلی‌متری و حسگرهای بهبودیافته برای گرد و خاک‌ها جایی باقی نمی‌گذارد. حسگرهای ارتقایافته دوربین دوچشمی Dual Eye 2.0 با دقت سطح زمین را حتی در تاریکی اسکن و نقشه‌برداری می‌کند. به دلیل وجود قابلیت یادگیری، HOM-BOT SQUARE می‌تواند مناطقی را که قبلاً تمیز کرده است را به یاد بسپارد و با صدای کم 60 دسی‌بل تمیز کردن را تمیز و بدون مزاحمت انجام می‌دهد.

CordZero™ Bedding (تخت‌خواب‌شوی بدون سیم): مراقبت روزانه برای بهداشت تشک و ملحفه

ال‌جی CordZero™ Bedding را نیز به نمایش می‌گذارد. این محصول یک جاروی بهداشتی بی‌سیم جدید برای تمیز کردن تشک خوشخواب و ملحفه است که به مشتریان کمک می‌کند با کاهش تعداد کرم‌ریزه‌ها و مواد حساسیت‌زای مضر در تشک تخت‌خواب و ملحفه خودشان را محافظت کنند. CordZero™ Bedding با مکش قدرتمند و سه سطح مختلف تمیز کردن به مشتریان امکان می‌دهد تا نهایت بهداشت خانه را داشته باشند. ایستگاه استریلیزاسیون فرابنفش که در این محصول گنجانده شده است تخت‌خواب و دستگاه بهداشتی‌تری را اطمینان می‌دهد که احتمال آلودگی مجدد را کاهش می‌دهد. فیلتر Dual HEPA یک سیستم چندفیلتره دارد که گرد و خاک، بوی نامطبوع و میکروب‌های خانه را کاملاً برطرف می‌کند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی، گفت: «CordZero بازی را تغییر می‌دهد و نقش مهمی در پیشگامی ال‌جی در برند جاروبرقی پیشرفته در سراسر دنیا دارد. مجموعه بدون سیم CordZero نتیجه 10 سال ابتکار و تعهد به ایجاد نسل جدیدی از محصولات است که راحتی را تعریفی دوباره می‌بخشد و در نهایت به مشتریان امکان می‌دهد تا زندگی هوشمندتری داشته باشند.»

امکانات اصلی CORDZERO™

Ÿ       باتری PowerPack

Ÿ       موتور اینورتر هوشمند

Ÿ       فناوری خودکار تشخیص مکان

Ÿ       فناوری چرخ دنبال کردن فعال

Ÿ       فناوری کمپرسور ال‌جی

Ÿ       HEPA14

Ÿ       دریافت 5 ستاره از SLG و تأییدیه BAF

امکانات اصلی CORDZERO™ 2 IN 1

Ÿ       باتری دوبل Dual PowerPack

Ÿ       برس‌های بدون پیچ‌خوردگی

Ÿ       برس‌های داخلی (برای درزها و ابزار برس)

Ÿ       وزن: 2.8 کیلوگرم

Ÿ       سر با چرخش آسان 180 درجه

امکانات اصلی  HOM-BOT SQUARE

Ÿ       قابلیت Corner Master برای پاک کردن گوشه‌ها

Ÿ       حسگر Dual Eye 2.0

Ÿ       سطل آشغال آسان بازشو

Ÿ       میزان صدا: 60 دسی‌بل

Ÿ       فیلتر HEPA 11

Ÿ       توربوی هوشمند

Ÿ       قابلیت یادگیری

Ÿ       باتری بادوام لیتیوم-یون

امکانات اصلی  CordZero™ Bedding

Ÿ       قابلیت Dual Punch

Ÿ       برس‌های نرم و گردان

Ÿ       مکش قدرتمند

Ÿ       ایستگاه استریلیزاسیون فرابنفش

Ÿ       فیلتر Dual HEPA

Ÿ       سطل آشغال آسان بازشو

۲ نظر

محمد ۵ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام مهم اینه که هیچ کدوم از اینا رو به ایران نمیارید مثلا همین HOM-BOT SQUARE که هیچ وقت به ایران نیاوردیدش.

حمیدرضا,کرج ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

آره محمد جان فقط تعریفاشو میشنویم واسه افغانستان میره ولی ایران نمیارن

نظر دهید