۱۳ شهریور ۱۳۹۳

پاک‌کنندگی قدرتمند با TrueSteam در ماشین ظرفشویی ال‌جی با رتبه انرژی +++A

ماشین ظرفشویی TrueSteam ال‌جی از فناوری شاهکاری برای عملکرد کارامدتر شست‌وشو و راحتی کاربر برخوردار است.

 

در IFA 2014، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) جدیدترین ماشین ظرفشویی‌هایش را که مجهز به TrueStream (مدل D1494CF) با عملکرد پاک‌کنندگی قدرتمند و رتبه انرژی A+++ برای بازده انرژی هستند معرفی خواهد کرد. این ماشین ظرفشویی پیشرفته از سیستم SmartRack با شاخه‌هایی برخوردار است که به آسانی قابل تنظیم هستند. علاوه بر این، فناوری لامپ بهداشتی فرابنفش راحتی بیشتر کاربر و بهداشت بیشتر را ممکن می‌کند.

بازده انرژی این ماشین ظرفشویی با فناوری اینورتر Direct Drive ال‌جی ممکن شده است و قدرت لازم برای هر بارگذاری را با انتقال انرژی از موتور به سیستم اسپری آب از طریق فرایندی ساده‌شده بهینه می‌کند. این فناوری به همراه TrueSteam، که در حالت نیروی بخار (Steam Power) فعال می‌شود، بخار را با دمای بسیار بالا از نازل‌های پرفشار منتشر می‌کند تا تکه‌های سخت غذا را از ظرف‌ها و لوازم آشپزخانه جدا کند. دما و فشار با مولد بخار تعبیه‌شده در آن مدیریت می‌شود و به اندازه کافی برای باقیمانده‌های غذای سوخته یا خشک‌شده قدرتمند است. برای ظروف ظریفی که نیاز به شست‌وشوی نرم‌تر دارند، حالت Steam Care پاک‌کنندگی ملایم‌تری را ارائه می‌دهد. قابلیت اسپری دوگانه بخار (Steam Dual Spray) فشارهای مختلف آب در قفسه‌های بالا و پایین را ممکن می‌کند تا ظرف‌ها به ملایمت شسته‌ شود، باقیمانده سخت غذاها از بین برود و در مصرف آب صرفه‌جویی شود.

پس از تکمیل برنامه شست‌وشو، ماشین لباسشویی از فناوری پیشرفته لامپ بهداشتی فرابنفش استفاده می‌کند تا 99.9 درصد از باکتری‌های باقیمانده را از بین ببرد. این قابلیت، همراه با فناوری TrueSteam ال‌جی، نتایج بهداشتی‌تری ارائه می‌دهد که به لوازم میز امکان می‌دهد تا درون ظرفشویی تا 4 ساعت باقی بمانند؛ بدون اینکه امکان رشد مجدد باکتری وجود داشته باشد. برنامه استریلیزه کردن فرابنفش برای دو بار اجرا برنامه‌ریزی شده است تا اگر درب ظرفشویی تا دو ساعت باز نشد، دوباره فعال شود.

سیستم منحصربه‌فرد SmartRack ال‌جی انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به ماشین ظرفشویی امکان می‌دهد تا تنوع بالایی از پیاله‌ها، ماهی‌تابه‌ها، دیس‌ها و دیگر ظروف با شکل‌های عجیب و غریب را در خود جای دهد. هر سه ردیف طوری طراحی شده‌اند که انواع مختلف ظروف را در خود جای دهند: ردیف پایین برای ظروف، پیاله‌ها، قابلمه و ماهیتابه‌ها مناسب است در حالی که ردیف وسط برای فنجان‌ها و لیوان‌ها طراحی شده است. ردیف بالا هم برای ظروف ریزتر مانند فنجان‌های اسپرسو و ابزار و لوازم ریز آشپزخانه است. ارتفاع ردیف بالا طوری طراحی شده است که بتواند به سادگی قابل تنظیم باشد تا فضا برای لوازم بزرگ آشپزخانه مانند کفگیر، همزن و انبرک سالاد فراهم شود. در مجموع، سیستم SmartRack الگوی جدیدی برای راحتی در بارگذاری ایجاد می‌کند.

راحتی با فناوری Silence On ال‌جی بیشتر هم می‌شود. این فناوری از چندین لایه عایق کاهش صدا برای کم کردن میزان صدای ماشین ظرفشویی تا 38 دسی‌بل استفاده می‌کند. با قابلیت عیب‌یابی هوشمند ال‌جی، نمایندگان خدمات مشتری می‌توانند مشکلات فنی را به سرعت و به طرز کارامدی برطرف کنند تا از مراجعه پردردسر و هزینه‌بر مأموران خدمات بکاهد.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «بسیاری از مشتریان از اجبار برای تمیز کردن ظرف‌ها و لیوان‌ها قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی خسته شده‌اند. فناوری TrueSteam نیاز به این مرحله را به طور کل برطرف می‌کند. ظرفشویی‌هایی که فناوری TrueSteam ما را دارند ساکت‌تر از مدل‌های قبلی ال‌جی هستند و محیط آشپزخانه را ساکت و آرام می‌کنند.»

بازدیدکنندگان از IFA 2014 می‌توانند جدیدترین ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی با فناوری TrueStream را خودشان در سالن 11.2 مس برلین، از 5 تا 10 سپتامبر، ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید