۱۹ شهریور ۱۳۹۳

پاک کردن برنامه‌های دانلود شده در ال‌جی G3 و بازگرداندن آنها

قابلیت Smart Clean یا پاک‌سازی هوشمند یکی از قابلیت‌هایی است که با کمک آن می‌توان برنامه‌های دانلود شده و بی‌مصرف را پاک کرد. اما اگر اتفاقی برنامه‌ای پاک شود، آیا می‌دانید چطور آنها را برگردانید؟! با ما همراه باشید.

در مطالب گذشته در مورد قابلیت پاک‌سازی هوشمند در ال‌جی G3 و خالی کردن حافظه صحبت کرده‌ایم. اما آیا می‌دانید به سادگی می‌توانید برنامه‌های دانلودشده را از گوشی پاک کرد؟ اگر این امر برای شما رخ دهد، شما هنوز هم قادر خواهید بود از طریق برنامه مدیریت فایل هر چیزی را در پوشه دانلودها پیدا کنید. خیلی هم سخت نیست. زیرا بازگرداندن برنامه‌های دانلود شده خیلی ساده است. البته، تا زمانی که بدانید کجا دنبالشان بگردید.

مشکل از جایی شروع می‌شود که قابلیت پاک‌سازی هوشمند به شما توصیه می‌کند که برنامه‌های کم‌مصرف یا بدون استفاده پاک شود تا فضای بیشتری در حافظه برای شما باز شود. همه برنامه‌ها در این فهرست هستند؛ مثل برنامه‌های خود ال‌جی و چیزهایی مانند برنامه مدیریت فایل و دانلودها. اگر خوب دقت نکنید، ممکن است به سادگی آنها را ناپدید کنید اما یک راهکار ساده برای بازگرداندن مجدد آنها وجود دارد:

  • به بخش تنظیمات بروید و در قسمت About phone به دنبال Update center بگردید و در آنجا به App updates بروید.

Settings > About phone > Update center > App updates

  • در این منو، می‌توانید فهرستی از تمام برنامه‌هایی که ال‌جی به گوشی اضافه کرده است را ببینید. به پایین پیمایش کنید تا فهرستی که اکنون تحت عنوان برنامه‌های بی‌مصرف (idle apps) است را پیدا کنید.
  • هر کدام از برنامه‌هایی که پاک کرده‌اید، (مثلاً در موردی که عنوان کردیم برنامه  Downloadsپاک شده است) در اینجا فهرست شده است. در کنار هر کدام از آنها، کلمه دانلود را می‌بینید.
  • با کلیک بر روی دانلود، گوشی کار خود را انجام می‌دهد و همه چیز به حال اول باز می‌گردد.

بار دیگر که به کشوی برنامه‌ها سر می‌زنید میانبر دانلودها را در جایی که قبلاً بود خواهید دید. این قابلیت خوب ال‌جی به شما امکان می‌دهد که برخی برنامه‌های کاربردی از پیش‌نصب‌شده را پاک کنید اما باید مراقب باشید که ممکن است برخی برنامه‌ها که گهگاه به آنها نیاز دارید نیز پاک شوند. در هر صورت از راهکارهای که در این مطلب گفتیم می‌توانید برای بازگرداندن برنامه‌ها به وضعیت قبلی خود استفاده کنید.

۸ نظر

میلاد ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

دوست عزیز سلام. من امروز این گوشی رو خریداری کردم. میخوام اپدیت هایی که براش اومده رو انجام بدم. ۳ تا اپدیت اوومده برا g3. میخوام بدووونم الان با وصل شدن به وای فای و اینترنت و رفتن به گزینه اپدیت فقط اخرین اپدیت برام میاذ یا هر سه اپدیت به ترتیب انجام میشه؟؟؟ ممنون میشم جواب بدی. اخه میخوام هرچه زودتر اپدیت کنم

ال جی ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
اجازه دهید خود گوشی آپدیت را بر اساس الویت انجام میدهد

سجاد ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ببخشید من قصد خرید الجی جی ۳ بیت رو دارم اما یه چیزی برام مهمه
اون اینه که آیا گام شمار داره؟از برنامه تناسب اندام پشتیبانی میکنه>؟

امیرحسین ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

بالاخره با lg g3 32gb , کامنت دادیم . دمتون گرم
حالا وقتشه گیر بدیم شارژ وایرلس کی میاد ؟ 😀

ال جی ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

ما که خوشحالیم از لطف شما دوستان

رضا صالح فر ۷ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام من گوشیم ال جی جی۲ هستش تمام اطلاعات گوشیم پاک شده گزینه بازگشت به اطلاعات کارخانه رو زدم ایا اطلاعاتش قابل بازگشته

zaza ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

دوستان من کانتکتام پاک شده!!! چکار باید بکنم؟

Z.tao ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ پاسخ

ببخشید گوشی من مدل ال جی کا ۱۰ هستش یک مدتی بود خودش خاموش میشد و تا باتری رو در نمیاوردی روشن نمیشد بعد ۱هفته گذشت بعدش یک شب یهویی یک عروسک سبز رنگ اندروید به حالت کج ظاهرشد و من ترسیوم سریع پشتشو بازکردن و باتری رو دراوردم بعدش دیدم صفحه سفید اومده و ۳۰بارمهلت داده بدای وارد کردن رمز قفل.حالا من نمیدونم اون چیه چون از تربت جام به مشهد اومدیم کارتن و دفترچه گوشی رو گم کردم و هیچ گونه دسترسی به کدهای گوشی ندارم .بهم بگین مشکلش چیه و چجوری میتونم درستش کنم و اگه درست بشه ایا برنامه های خود گوشی مثل دوربین .مدیریت فایل.تنظیمات.موسیقی اینا کلا پاک میشه؟توروقرآن مجید یکی جواب بده من بدجوری ترسیدم

نظر دهید