۰۸ مهر ۱۳۹۳

آغاز عصر دستگاه‌های پوشیدنی در IFA 2014

یکی از پرآوازه‌ترین نمایشگاه‌های لوازم الکترونیک در دنیا IFA است که هر سال در مِس برلین در کشور آلمان رخ می‌دهد. نمایشگاه امسال از 5 تا 10 سپتامبر برگزار شد و هزاران بازدیدکننده را به خود جذب کرد؛ همه این افراد مشتاقانه می‌خواستند جدیدترین فناوری‌های از نام‌های بزرگ در صنعت لوازم الکترونیک مصرفی را ببینند.

IFA 2014 را می‌توان به راحتی به نمایشگاه “دستگاه‌های پوشیدنی” تغییر نام داد. ابتکارات خارق‌العاده‌ای چشم‌نوازی می‌کردند و محصولات پوشیدنی هیجان‌انگیزی از چندین سازنده نگاه‌ها را از سمت محصولات الکترونیک مرسوم می‌ربودند. محصولی که از همه رقبا بیشتر می‌درخشید  ساعت هوشمند کاملا جدیدی بود که به اولین نمایشگر تمام مدور دنیا از نوع P-OLED مجهز بود: ال‌جی G Watch R.

ال‌جی G Watch R با طراحی کلاسیک ساعت و مجموعه‌ای از امکانات سفارشی کردن، همه آنهایی را که چشم به آن دوخته بودند به شگفت واداشت. علاوه بر این، کیفیت غیرقابل مقایسه نمایشگر در این آیتم جدید کاربردی و شیک ال‌جی در برابر چند رقیب دیگر در صنعت واقعاً ورق را برگرداند و بازی را عوض کرد.

ال‌جی، قبل از شروع IFA، در همایش انحصاری LG Media Open House، رازهای سربسته خود را برملا کرد که نشان از تأیید برخی شایعات و تکذیب برخی دیگر بود.

علاوه بر ال‌جی G Watch R خارق‌العاده، ال‌جی محصولاتی نظیر KizON، G3 Stylus، L Fino و L Bello را به نمایش گذاشت.

دو گوشی L Fino و L Bello بخش کم‌درآمد بازار جهانی 3G را هدف قرار داده‌اند و اولین گوشی‌های هوشمند سری L هستند که از طراحی متمایز کلید پشت برخوردارند. مدل‌های جدید به امکانات نرم‌افزاری مخصوص G3 مانند Knock Code و Touch & Shoot تجهیز شده‌اند و با قاب Quick Circle سازگاری دارند.

در ضمن، این شرکت جدیدترین عضو خانواده G3 پیشرفته را به نام G3 Stylus معرفی کرد. این محصول برای راحتی در یادداشت‌برداری و طراحی ساخته شده و از قلم و نمایشگر بزرگ 5.5 اینچ از نوع QHD برخوردار است.

ال‌جی با مجموعه‌ای قدرتمند از محصولات متمایز و حس راضی‌کننده در نمایشگاه IFA امسال قدرت خود را به رخ همگان کشید و پاسخ مثبت و دلگرم‌کننده‌ای از سوی رسانه‌ها، فروشندگان لوازم الکترونیک و از همه مهم‌تر خریداران دریافت کرد.

۱ نظر

yousefshakibaye ۹ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام کی واردبازارایران میشه وازکجاخریداری کنیم ممنون

نظر دهید