۰۸ مهر ۱۳۹۳

امکانات ویژه تلویزیون سینما سه‌بعدی هوشمند ال‌جی

تلویزیون هوشمند ال‌جی یک فناوری درخشان در رابط کاربری را معرفی می‌کند که همه چیز را ساده می‌کند و همه موانع بر سر راه سرگرمی را از مرحله نصب تا نمایش را تسهیل می‌کند. خودتان را از شر پیچیدگی و دشواری‌های فناوری پیشرفته برهانید. ممکن است اکنون همان طور که باید، بتوانید از تلویزیون هوشمند لذت ببرید. هر چه را که دوست دارید انجام دهید، پیدا کنید، اجرا کنید، یا بازی کنید را می‌توانید با webOS سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید. تلویزیون سینما سه‌بعدی هوشمند ال‌جی علاوه بر سیستم‌عامل کاربرپسند و ساده webOS امکانات ویژه‌ای دارد که شما با اطلاع از آنها در خریدش درنگ نخواهید کرد.

ذخیره هوشمند انرژی

قابلیت ذخیره هوشمند انرژی به کاربران کمک می‌کند تا با محدود کردن مصرف انرژی کمی سبزتر باشید. این قابلیت شامل کنترل نوردهی پشت برای تطبیق روشنایی است. قابلیتی که صفحه را خاموش می‌کند تا فقط صدا را پخش کند و با قابلیت Standby Mode Zero تلویزیون به شیوه مؤثری به حالت استراحت می‌رود و از هیچ برقی استفاده نمی‌کند.

حسگر Motion Eco

حسگر Eco Motion یک فناوری جالب و جدید است که مصرف انرژی کم می‌کند تا روشنایی صفحه با سرعت تصاویر مربوط باشد.

وای-فای داخلی

از سرگرمی خانگی بی‌سیم با وای-فای تعبیه‌شده در آن درست مانند یک تلویزیون هوشمند لذت ببرید. تلویزیون هوشمند ال‌جی به تراشه وای-فای مجهز است که قابلیت اتصال بیشتری را فراهم می‌کند و دسترسی به تلویزیون و از طریق تلویزیون را فراهم می‌کند.

فیلم یواس‌بی

به راحتی یواس‌بی یا دستگاه حافظه جانبی خود را به پورت یواس‌بی متصل کنید و محتوای آن را روی صفحه تلویزیون ببینید.

DivX HD

تلویزیون‌های ال‌جی تأییدیه DivX دارند و می‌توانند ویدئو DivX را تا 1080p HD پخش کنند. از تنوع بالای محتوای پیشرفته از اینترنت به وسیله DivX HD لذت ببرید.

SIMPLINK

همه دستگاه‌ها را با یک ریموت از طریق SIMPLINK کنترل کنید. SIMPLINK کنترل پخش‌کننده بلو-ری ال‌جی، سیستم سینمای خانگی ال‌جی و دیگر دستگاه‌ها را با یک ریموت امکان‌پذیر می‌کند.

چند تیونر (TCS)

سیگنال‌های متنوعی را با Multi-DVB دریافت کنید. قابلیت چندتیونر دسترسی به برنامه‌هایی که ترجیح می‌دهید را از طریق آنتن، کابل و ماهواره در تلویزیون امکان‌پذیر می‌کند و تلویزیون را به یک دستگاه سرگرمی واقعی تبدیل می‌کند.

۱ نظر

حسین ۹ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
تلوزیونهای سری LM عرضه شده در سال ۲۰۱۲ میلادی در ایران دارای تیونر های آنالوگ ، دیجیتال فرستنده های زمینی DVB-T و دیجیتال کابلی DVB-C
ولی تلوزیونهای سری LA فاقد تیونر دیجیتال کابلی DVB-C هستند اما قطعا هیچیک از تلوزیونهای عرضه شده توسط مبادی مجاز از جمله شذکت گلد ایران دارای گیرنده دیجیتال DVB-S یا گیرنده دیجیتال ماهواره نیستند و تمامی تلوزیونهای ال جی دارای گیرنده ماهواره در بازار ایران قاچاق محسوب می گردند .
لطفا در ترجمه اخبار از منابع اصلی این موارد مد نظر قرار گیرد .
موفق باشید .

نظر دهید