۰۱ مهر ۱۳۹۳

تعادل بین کار و بازی

وقتی خانواده در حال تدارک برای سال تحصیلی و کاری جدید است، ممکن است شما بخواهید فناوری‌های به‌روزشده‌ای را به فهرست خرید خود اضافه کنید. دفتر، کلاسور، کوله‌پشتی و چیزهایی شبیه این را که نمی‌توان از قلم انداخت اما در این عصر فناوری که روزبه‌روز در حال تحول است، چیزهای غیرضروری روز به روز بیشتر اهمیت پیدا می‌کنند. در کل، آن روزها که یک کامپیوتر خانگی به عنوان یک وسیله ضروری در نظر گرفته نمی‌شد گذشته است.

 امسال، برای بازگشت به دنیای تحصیل و آموزش و تعهد کاری بیشتر بعد از گذراندن فصل تابستان، به شما مانیتور سری

ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 را پیشنهاد می‌کنیم. این مانیتورها به شما و خانواده‌تان امکان می‌دهد که چندین کار را با هم انجام دهید. اما یادتان باشد که چنین تجربه مشاهده خیره‌کننده‌ای برای تماشای فیلم، بازی و کار ممکن است همه خانواده را به جنگ هم بیاندازد که دفعه بعدی نوبت استفاده کیست! ممکن است بچه‌ها بحث کنند که این مانیتور فقط برای اهداف علمی و آموزشی و تحصیلی خریداری شده است اما شاید شما دلتان بخواهد که برای بازی‌های ویدئویی از آن استفاده کنید.

ولی آیا می‌توان آنها را مقصر دانست؟ کیفیت تصویر UltraWide™ Full HD همراه با بلندگوهای 7 وات تجربه بازی واقعاً واقعی را ایجاد می‌کند که احتمالاً شما دلتان می‌خواهد بعد از اتمام بازی به آنها جایزه دهید.

از بازی که بگذریم، مانیتورهای 25 و 19 اینچ UltraWide™ IPS ال‌جی با مک سازگار هستند و آنقدر عریض‌اند که به راحتی می‌توان چندین سند را با هم مشاهده کرد. پس دیگر لازم نیست عقب و جلو رفت. به ویژه اینکه قابلیت تقسیم صفحه به 4 قسمت (4-Screen Split) صفحه‌نمایش را تا 4 قسمت سفارشی تقسیم می‌کند. این روشی عالی برای کار کردن است؛ چه یک طراح گرافیک باشید یا یک دانش‌آموز. وقتی کودکان شما همه ساعات زندگی خود را جلوی تلویزیون یا صفحه کامپیوتر سپری می‌کنند (البته خود شما هم همین طور)، ممکن است نگران آسیب رسیدن به چشمان آنها باشید.

این سری از مانیتورها همیشه از سیستم جدید بدون پرش ال‌جی (Flicker Safe) برخوردارند تا میزان پرش صفحه را تقریباً به صفر برساند. علاوه بر این، اگر کاربر قصد انجام تحقیقات یا مطالعات خاصی داشته باشد، می‌تواند حالت خواننده یا Reader Mode را با فشار یک کلید فعال کند. این می‌تواند نورهای آبی مضر را به حداقل برساند تا راحتی بیشتری برای چشم‌های شما به ارمغان آورد.

وقتی همه کار خود را انجام دادند وقت آن رسیده که به خودشان جایزه دهند. کمی ذرت بوداده تهیه کنند و تجربه فیلم مورد علاقه خود را در خانه و در یک نمایشگر عریض مشاهده کنند.

آیا شما هم برای سال کاری و تحصیلی جدید خود این طور سرمایه‌گذاری کرده‌اید؟

۱ نظر

پیمان ۲ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

خیلی جالب و زیباست

نظر دهید