۰۷ مهر ۱۳۹۳

لوازم خانگی ضروری برای ورزش‌دوستان

ساعت‌ها با دوستان روبه‌روی تلویزیون جمع می‌شوید و از مسابقات ورزشی، مخصوصاً فوتبال، لذت می‌برید؛ شاید هم برد تیمی که طرفدار آن هستید را در پایان بازی جشن بگیرید. یک چیزی که در پایان جشن شما قطعی است پخت‌و‌پز و تمیزکاری است. بنابراین، چند لوازم خانگی را به شما معرفی می‌کنیم که به شما کمک کند تا از بازی لذت ببرید.

یخچال‌فریزر درتودر ال‌جی

چه احساس کنید که به ماءالشعیر نیاز دارید یا می‌خواهید سس کچاپ بردارید و روی برگر یا چیپس‌های خوشمزه و ترد خود بریزید مدل GS9366AEAV از یخچال‌فریزر در تو در ال‌جی راهکاری عالی برای رسیدن به چیزهایی است که بیشتر لازم دارید؛ آن هم در سه‌سوت! ال‌جی، با افزودن این درب برای دسترسی آسان، در واقع به شما امکان می‌دهد تا به چیزهایی که در  محفظه درب یخچال ذخیره شده است، بدون باز کردن درب بخش اصلی یخچال، دسترسی داشته باشید. بنابراین، نه تنها زودتر همه چیز را پیدا می‌کنید، بلکه هوای کمتری از یخچال فرار می‌کند و در نتیجه انرژی کمتری برای خنک کردن مجدد یخچال و رساندن به دمای بهینه برای بقیه غذاها و نوشیدنی‌هایی که دائم باید خنک باشند استفاده می‌شود. سخت‌ترین تصمیم انتخاب و اولیت‌بندی مواد غذایی است که باید در این محفظه قرار بگیرند. مثلا شیر و کره آنجا باشد یا نوشیدنی‌ها و هله‌هوله برای دسترسی آسان میهمان‌ها؟

جاروی روباتیک Hom-Bot Square ال‌جی

دوست مربعی ما، هر روز مرتب به پاک کردن زمین و ربودن گرد و غبار ادامه می‌دهد؛ البته اگر این طور بخواهید. کف آشپرخانه و سالن پذیرایی می‌تواند در طی مسابقات تمیز باشد؛ بدون اینکه شما انگشت خود را برای تمیزکاری بلند کنید. (البته باید زحمت خالی کردن سطل آشغال آن را بین مسابقات بکشید!) در طول انجام بازی‌ها، جاروی روباتیک Hom-Bot Square کمترین مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند زیرا بلندی صدای آن تنها 60 دسی‌بل است و با صدای جیغ و هورای شما برای تیم محبوبتان در هم آمیخته نمی‌شود.

مایکروویو ترکیبی

هر ورزش‌دوستی نیاز به میان‌وعده‌ای به بزرگی ساعد خودش دارد. بنابراین، از همین روست که ال‌جی به آشپزی سریع و کارامد اهمیت می‌دهد. کیسه‌های ذرت بوداده خود را جمع کنید و با کمی شکر و دارچین، یا نمک و پاپریکا یا پنیر پارمزان طمع‌دار کنید. اگر شکمو هستید و وسط بازی هوس می‌کنید چیزی بخورید، می‌توانید یک میان‌وعده سبک مانند سمبوسه یا اسنک را در یک دقیقه و برای 4 نفر آماده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید