۲۹ مهر ۱۳۹۳

مانیتور بازی جدید ال‌جی؛ مخصوص بازی‌های تیراندازی اول‌شخص

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با هدف راضی کردن طرفداران بازی‌های تیراندازی اول‌شخص (FPS) مانیتوری با مدل 24GM77 را خاص بازی در IFA 2014 معرفی کرد. این مانیتور بازی جدید ال‌جی با امکاناتی نظیر سرعت بالای تازه‌سازی، زمان پاسخگویی سریع، کندی نزدیک به صفر ورود اطلاعات، برای یک بازیکن حرفه‌ای و پیشرفته به منزله تفاوت میان مرگ و زندگی است.

مانیتور 24GM77 از وضوح Full HD -1080×1920 و سرعت تازه‌سازی 144 هرتز برخوردار است و تصاویر اکشن را با جزییات تمام و بدون کندی ترجمه می‌کند. عدم وجود پرش یا مات شدن تصویر به افزایش حس غرق شدن کاربر کمک می‌کند و قابلیت Motion 240 زمان پاسخگویی مانیتور را به کمتر از یک میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد تا حرکات واقعی‌تر و روان‌تر باشند؛ حتی در شدیدترین صحنه‌های نبرد.

حالت Dynamic Action Sync کندی ورود اطلاعات را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و به بازیکن امکان می‌دهد تا با سرعت بیشتری به اتفاقات درون صحنه پاسخ دهد. علاوه بر این، فناوری Black Stabilizer در این مانیتور قابلیت مشاهده در محیط تاریک و جوساز را که اغلب در بازی‌های تیراندازی اول‌شخص مدرن رخ می‌دهد به میزان زیادی افزایش می‌دهد. این قابلیت به طور خودکار تاریک‌ترین فضاهای مانیتور را روشن می‌کند؛ بدون اینکه در صحنه کلی بیش از حد اشباع‌شدگی ایجاد کند.

فراتر از کیفیت تصویر، مانیتور 24GM77 ال‌جی برای راحتی کمپین‌های گاه‌گدار طولانی و سخت طراحی شده است. این مانیتور بازی سه حالت راحت برای بازی دارد که می‌توان آنها را توسط کلیدهای زیر صفحه‌نمایش انتخاب کرد تا تصویر برای نوع بازی که قصد انجام آن را دارید بهینه شود. نه تنها ارتفاع مانیتور قابل تنظیم است، بلکه مانیتور می‌تواند حول محور خود بچرخد و شیب آن تغیر کند تا برای راحتی ارگونومیک بهینه به خوبی سر جای خود قرار گیرد.

هیونگ-سی پارک، رئیس بخش کسب‌وکار آی.تی در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «جدیدترین مانیتور بازی برای آنهایی که به دنبال جزییات باورنکردنی تصویر در بازی‌های تیراندازی اول‌شخص هستند الزامی است. مانیتور 24GM77 ال‌جی تجربه بازی فوق‌العاده روانی را با سرعت تازه‌سازی بسیار بالا، کاهش کندی ورود اطلاعات و امکانات بسیار دیگری ارائه می‌دهد که هم بازیکنان مبتدی و هم حرفه‌ای را به طور یکسان به میدان مبارزه می‌کشد.»

۲ نظر

sadeg alizadeh ۱۶ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

خوبه

amir ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

خوب است اما
دانلود نمی شه

نظر دهید