۰۸ مهر ۱۳۹۳

یک محصول برجسته از ال‌جی: مانیتور UltraWide منحنی IPS با نسبت تصویر 21:9 (مدل 34UC97)

مانیتور 34UC97 ال‌جی اولین مانیتور UltraWide منحنی IPS با نسبت تصویر 21:9 در دنیا است. این مدل 34 اینچ به دلیل برخورداری از نمایشگر UltraWide منحنی IPS ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 و وضوح QHD با رزولوشن (1440×3440) تصاویر واضح و دقیق را اطمینان می‌دهد. این مانیتور انتخابی عالی برای افراد حرفه‌ای مشتاقان سرگرمی است و تنوعی از گزینه‌های ارتباطی پیشرفته شامل  Thunderbolt™ 2 را ارائه می‌دهد.

فناوری Thunderbolt™ 2 سریع‌ترین روش ورود اطلاعات است که به کاربران امکان می‌دهد تا به طور همزمان ویدئوهای 4K را از طریق یک کانال دوسویه 20 گیگابایتی انتقال دهند، ویرایش کنند و نمایش دهند. با Thunderbolt™ 2 کاربران می‌توانند به راحتی چندین دستگاه‌ را زنجیروار به هم متصل کنند.

علاوه بر کیفیت تصویر عالی، مانیتور UltraWide منحنی IPS ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 صدای بی‌نظیری هم دارد. افزودن MAXX AUDIO و بلندگوهای استریو 7 وات تجربه چندرسانه‌ای خیره‌کننده‌ای را تضمین می‌کند و حس غوطه‌ور شدن را با عملکرد شنیداری دقیق و غنی بیشتر می‌کند.

ال‌جی 34UC97 نیز مانند همه مانیتورهای UltraWide ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 از نوع IPS از امکانات تولیدی سودمندی مانند 4-Screen Split و Dual-Link Up برخوردار است. این مانیتور با مک نیز سازگار است و از انواع رابط‌های کاربری، علاوه بر Thunderbolt™ 2، پشتیبانی می‌کند. مانند HDMI، USB و Display Port. انواع گزینه‌های ارتباطی لذت بردن از مجموعه گسترده‌ای از محتوا را برای کاربران ساده‌تر می‌کند.

این مانیتور را به دیوار هم می‌توان نصب کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید