۱۲ مهر ۱۳۹۳

از این سفیدتر؟

چگونه با ماشین لباسشویی ال‌جی سفیدترین سفید را داشته باشیم؟

با گذشت زمان، ممکن است متوجه شوید که لباس‌ها، حوله‌ها، ملحفه‌ها ودیگر الیاف سفیدتان کم‌کم رنگ‌ می‌بازند و به طوسی می‌گرایند یا لکه‌های زردرنگی روی آنها نقش می‌بندد. قبل از اینکه از کوره در بروید و فوراً این موارد را با یک مدل جدید جایگزین کنید، چندین نکته مفید برای کسب سفیدترین سفید با ماشین لباسشویی ال‌جی ب هشما ارائه می‌دهیم.

البته، در رنگ‌باختن سفیدها، بخشی از تقصیرها را می‌توان بر گردن نوع ماده شوینده‌ای که هم اکنون از آن استفاده می‌کنید انداخت. شما باید مواد شوینده مفیدی را استفاده کنید که قابلیت لکه‌بری یا افزودنی روشن‌کننده داشته باشند.

بعد از خرید یا تأیید ماده شوینده مناسب، نیاز به یک محصول سفیدکننده یا لکه‌بر قوی دارید. نیاز به میزان زیادی سفیدکننده ندارید؛ یک مقدار کم برای بهبود تأثیر روشن‌کنندگی ماده شوینده و لکه‌بر کافیست. لباس‌های سفید را درون ماشین لباسشویی ال‌جی بریزید و برنامه شست‌وشوی Sanitary را انتخاب کنید. به میزان مناسب مواد شوینده، لکه‌بر و سفیدکننده اضافه و برنامه شست‌وشو را آغاز کنید.

وقتی برنامه شست‌وشو کامل شد، لباس‌ها را در خشکشوی ال‌جی با گرمای متوسط خشک کنید. وقتی خشک شد، به لباس‌ها و دیگر پارچه‌های سفید نگاه کنید. اگر هنوز هم رنگ‌ورو رفته به نظر می‌رسند، می‌توانید آنها را در جایی که در معرض تابش مستقیم خورشید است قرار دهید یا بیرون آویزان کنید. نور مستقیم خورشید رنگ‌پریدگی‌های سمج را برطرف می‌کند زیرا به آرامی و به‌تدریج رنگ را می‌برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید