۱۵ مهر ۱۳۹۳

ال‌جی G Watch R؛ ستاره بی‌بدیل صحنه‌ها

از زمانی که ال‌جی G Watch R در IFA 2014 معرفی شد، بسیار مورد تحسین رسانه‌های فناوری سراسر جهان قرار گرفت. این دستگاه نشان واضحی است که ال‌جی به هدف خود برای کسب عنوان پیشگامی جهان در بازار پوشیدنی‌ها یک گام نزدیک‌تر شده است.

اولین ساعت هوشمند که واقعاً شبیه یک ساعت مچی است ال‌جی G Watch R نام دارد که از اولین نمایشگر کاملاً مدور P-OLED در دنیا برخوردار است.

صفحه گرد 1.3 اینچ 100 درصد فضای صفحه ساعت را اشغال می‌کند و زیباترین، هوشمندترین و جذاب‌ترین محصول بازار شناخته می‌شود که خیلی‌ها منتظرش بودند. ال‌جی G Watch R با پردازنده 400 هرتز Snapdragon، 4 گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت RAM و باتری بادوام 410 میلی‌آمپر در میان ساعت‌های هوشمند جدیدی که در IFA معرفی شدند می‌درخشید.

این مدل با طراحی خیره‌کننده و زیبا شبیه یک ساعت کلاسیک است. استحکام و سبک استیل ضدزنگ آن و تأییدیه IP67 برای مقاومت این محصول تا عمق یک متر در آب (به مدت 30 دقیقه) از دیگر امکانات ویژه آن است.

همچنین، ال‌جی G Watch R بند چرمی مرغوب 22 میلی‌متری دارد که طراحی کلاسیک ال‌جی را پررنگ‌تر می‌کند و برای راحتی بیشتر کاربر ارائه شده است. این محصول در سه ماه چهارم امسال در بازارهای اصلی عرضه خواهد شد.

۱ نظر

hosein ۱۶ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سیم کارت هم میخوره؟

نظر دهید