۲۷ مهر ۱۳۹۳

ال‌جی G Watch R یک دایره کامل و یک همراه کامل برای طرفداران مد و عاشقان فناوری

چندی پیش، ال‌جی دومین نسل شگفت‌انگیز از ساعت هوشمند خود را معرفی کرد. ال‌جی G Watch R با صفحه‌ای مدور، طراحی خیره‌کننده و فناوری‌های پیشرفته یک دستگاه پوشیدنی جذاب و جدید است که همه در مورد آن حرف می‌زنند. چطور شد که تیم خلاق سازندگان ال‌جی چنین محصول دوست‌داشتنی ساختند؟ توانایی پیش‌بینی گرایشات جدید؟ شیوه‌ای عالی برای ارائه طراحی؟ مصاحبه‌‌ای را با تیم سازنده این محصول جدید ال‌جی بخوانید.

ال‌جی G Watch R دومین ساعت هوشمندی است که شما امسال تولید کرده‌اید. از جنبه ساخت، چقدر فرایند تولید برای شما متفاوت بود؟

ساخت یک محصول جدید همیشه برای ما حکم چالش را دارد زیرا عوامل زیادی را باید در نظر بگیریم؛ چه طراحی گوشی هوشمند پرچمدار بعدی باشد یا یک شارژر تلفن همراه. هر کاری که انجام می‌دهیم تحت فسلفه از تو یاد می‌گیرم است. در مورد ال‌جی G Watch R، ما با مردم صحبت کردیم و به نظرات و اولویت‌های آنها پی بردیم. از آنها پرسیدیم که چه چیزی را می‌خواهند در طراحی ساعت هوشمند جدیدشان ببینند و همان بازخوردها را در طراحی محصولات خود به کار بستیم. از کار با G Watch اصلی نیز بازخوردهای زیادی دریافت کردیم. در ال‌جی، ما ترجیح می‌دهیم که پاسخ پرسش‌های خود را با تکیه بر تحقیقات بازار کشف کنیم. به تجربه ما، رویکرد مستقیم‌تر اطلاعات بیشتر و نگرش‌های بی‌نظیرتری به ما ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین تفاوت بین ال‌جی G Watch و ال‌جی G Watch R در چیست؟

شکل مدور ال‌جی G Watch R آن را واقعاً از مدل اصلی که مستطیل شکل‌ بود متمایز می‌کند. ال‌جی G Watch R بسیار طبیعی‌تر روی مچ کاربر می‌نشیند و ظاهر شبیه‌تری به ساعت کلاسیک دارد. علاوه بر این، نمایشگر P-OLED مدور، برای اولین بار در یک ساعت هوشمند به کار رفته است و کیفیت تصویری استثنایی را فراهم می‌کند که در معرض نور خورشید هم به راحتی دیده می‌شود.

در کدام جنبه از ال‌جی G Watch R زمان بیشتری را وقف کردید؟

برای ما بسیار مهم بود ساعتی تولید کنیم که مردم از بستن آن روی مچشان لذت ببرند. ما ظاهر کلاسیک و مرغوب را انتخاب کردیم. همچنین، ما می‌دانستیم که چقدر مهم است که ال‌جی G Watch R را طوری بسازیم که شبیه یک ساعت واقعی باشد نه فقط یک نمایشگر زمخت که با یک بند به دور مچ بسته می‌شود. علاوه بر این، ما وقت زیادی را نیز صرف این کردیم که راحتی ارگونومیک برای کاربر تأمین شود. تمرکز بیشتر ما بر روی طراحی را می‌توان در رابط کاربری گرافیکی نیز مشاهده کرد که هم کاربری آن ساده هست و هم به چشم زیبا می‌آید.

چگونه ال‌جی G Watch R  را با محصولات رقیب مقایسه می‌کنید؟

چیزهای زیادی در مورد ال‌جی G Watch R وجود دارد که آن را از دیگر ساعت‌های هوشمند رقیب مستثنی می‌کند. اول از همه، اینکه این محصول از اولین نمایشگر P-OLED مدور دنیا برخوردار است. نمایشگر پیشرفته آن روشن است، به راحتی خوانده می‌شود و مصرف انرژی کمی دارد. همین آن را از بقیه رقبا سرتر می‌کند. ال‌جی G Watch R باتری 410 میلی‌آمپری دارد که بزرگترین ظرفیت منبع نیرو در میان گوشی‌های هوشمندی است که تاکنون وجود دارند. بدین ترتیب، شما می‌توانید با یک بار شارژ تمام روز از کار با آن لذت ببرید. هم اکنون، من ال‌جی G Watch R را پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند دنیا می‌نامم.

افق‌های پیش روی بازار را چگونه می‌بینید؟

آینده بسیار خوب است. این طور پیش‌بینی می‌شود که بازار ساعت‌های هوشمند رشد بسیار بزرگی خواهد داشت و به سمت جلو پیش خواهد رفت. با شتاب گرفتن بازار، حوزه تنوع طراحی در ساعت‌های هوشمند به سرعت افزایش پیدا می‌کند. ما بر این باوریم طولی نخواهد کشید که بسیاری از مشتریان به دنبال جایگزین کردن ساعت‌های متداول خود با مدل‌های هوشمند باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید