۱۰ مهر ۱۳۹۳

اینورتر استاندارد: سیستم بدون داکت تک‌بخشی

سیستم‌های اسپلیت بدون داکت از دو جزء اصلی تشکیل شده‌اند: دستگاه داخلی و دستگاه بیرونی. این دو دستگاه با لوله‌های سرماساز و سیم‌کشی برق و کابل‌های ارتباطی به هم متصل می‌شوند. سیستم‌های اینورتر پمپ گرمایی جایگزین هوشمندی برای HVAC مرکزی و دستگاه‌های تهویه مطبوعی هستند که روی پنجره سوار می‌شوند. این سیستم‌ها در پیکره‌بندی‌های گوناگون برای انواع وضعیت‌های سرمایشی و گرمایشی مختلف در دسترس هستند. نصب توسط تکنسین HVAC مورد تأیید ایمن و آسان است و نیاز به هیچ داکت‌کشی یا ورقه فلزی نیست.

سیستم‌های اسپلیت اینورتر استاندارد

سیستم‌های اسپلیت اینورتر و تک‌بخشی استاندارد از فناوری‌های پیشرفته برای مقرون‌به‌صرفه بودن و عملکرد کارامد برخوردار هستند. خط تولید اینورتر استاندارد (HV3) در پیکر‌بندی‌های پمپ گرمایشی با ظرفیت 30 هزار و 36 هزار (Btu/h) در دسترس است. این ظرفیت برای ایجاد شرایط راحت در اتاق‌های بزرگ کافی است. همه سیستم‌ها در خط پمپ گرمایشی اینورتر استاندارد با راندمان بالا (HSV3) تأییدیه ستاره انرژی را کسب کرده‌اند و در ظرفیت‌های 3/4، یک، 1-1/2 و دو تُن موجود هستند. هر دو نوع سیستم شامل کنترل از راه دور دستی برای دستگاه داخلی هستند. کنترل‌های دیواری سیم‌دار را می‌توان جداگانه خریداری کرد. افزون بر این، فناوری اینورتر در این سیستم‌های بدون داکت پمپ‌ گرمایشی حفظه دمای بهینه را تضمین می‌کند.

فناوری اینورتر

سیستم‌های اسپلیت اینورتر با سرعت‌های متغیر ساکت‌تر هستند و انرژی کمتری نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع متداول مصرف می‌کنند. کمپرسور اینورتر بالا و پایین می‌رود تا با ظرفیت مورد نیاز اتاق مطابقت داشته باشد و دما را در سطح راحت حفظ کند. وقتی به دمای انتخاب‌شده رسید، کمپرسور اینورتر با سرعت پایین حرکت می‌کند تا این دمای راحت را حفظ کند و در نتیجه انرژی کمتری مصرف کند.

تعهد کیفیت

ال‌جی به موفقیت پروژه‌های تهویه مطبوع خود متعهد است. ما پشتیبانی فنی را در طی نصب فراهم می‌کنیم و کلاس‌های مختلفی برای نصابان و تأمین‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهیم. این کلاس‌ها در مراکز آموزش ال‌جی، در زمینه‌های مختلف و زمان‌های متفاوت در سال و بنابر درخواست‌های خاص، برگزار می‌شوند.

مزایای سیستم‌های اسپلیت اینورتر بدون داکت استاندارد و تک‌بخشی:

 

  • فناوری اینورتر
  • مدل‌های استاندارد در ظرفیت‌های 30 هزار و 36 هزار؛ مدل‌های استاندارد با راندمان بالا در ظرفیت‌های 9 هزار، 12 هزار، 18 هزار و 24 هزار
  • استفاده در تمامی فصول؛ مدل‌هایی که پمپ گرمایشی دارند هم قابلیت‌های سرمایش دارند و هم گرمایش
  • دامنه عملکرد برای دستگاه بیرونی از 14 تا 118 درجه فارنهایت برای سرمایش و 4- تا 75 درجه فارنهایت برای گرمایش
  • دامنه عملکرد برای دستگاه داخلی از 64 تا 60 درجه فارنهایت برای سرمایش و 60 تا 86 درجه فارنهایت برای گرمایش
  • عملکرد ساکت دستگاه داخلی و بیرونی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید