۳۰ مهر ۱۳۹۳

تلویزیون‌های Ultra HD 4K ال‌جی؛ شیک‌ترین و باکیفیت‌ترین‌ها در بازار ایران

کافیست به فروشگاه‌های گلدیران، نمایندگی رسمی محصولات ال‌جی در ایران، سر بزنید تا خودتان از نزدیک تلویزیون‌هایی را ببینید که کیفیت استثنایی و رنگ‌های فوق‌العاده زنده تصاویر دهان شما را از تعجب باز نگه می‌دارد و فک شما را قفل کند؛ به طوری که تصاویر دمو آنقدر شما را غرق در خود می‌کنند که حتی نتوانید لحظه‌ای نیز از آنها چشم بردارید. تلویزیون LA9700 ال‌جی یکی از آن مدل‌هایی است که در ابعاد 55 و 65 اینچ عرضه می‌شود. البته، لازم به ذکر نیست تلویزیونی با چنین ابعاد و چنین کیفیتی را نمی‌توان در رسته ارزان‌قیمت‌های بازار گذاشت. اما این تلویزیون هوشمند با امکانات بی‌شمار و نوع تصاویری که ارائه می‌دهد انتخابی مقرون به صرفه برای تمام آنهایی است که به دنبال پکیجی استثنایی هستند.

با تلویزیون‌های UHD 4K ال‌جی به دنیای نادیده‌ای فرار کنید که هرگز نمی‌دانستید وجود دارد. اعماق جدید در وضوح و جزییات را برای تجربه مشاهده‌ای که شبیه هیچ چیز دیگری نیست کشف کنید.

با تصویر بی‌عیب و نقص، تفاوت را احساس کنید. مشاهده بی‌عیب‌ونقص را از هر زوایه‌ای تجربه کنید.

اعماق جدید در وضوح و جزییات را برای تجربه مشاهده‌ای که شبیه هیچ چیز دیگری نیست کشف کنید. به تلویزیون Ultra HD ال‌جی بپیوندید. چیزهای بیشتری برای دیدن است.

تلویزیون Smart+ ال‌جی

تلویزیون Smart+ ال‌جی ابتکار درخشانی را معرفی می‌کند؛ رابط کاربری webOS که همه چیز را ساده می‌کند و همه موانع بر سر راه سرگرمی شما را از روند نصب تا نمایش ساده می‌کند.

لانچر

تنها با کلیک بر روی کلید خانه یا Home، شما می‌توانید محتوا و عملکردهای لانچر را از انتهای نمایشگر انتخاب کنید و بین برنامه‌های پخش‌شده و انتخاب محتوا تغییر وضعیت دهید.

فروشگاه مجازی ال‌جی

تلویزیون Smart+ ال‌جی بر پایه webOS جدید به شما امکان می‌دهد تا از همه سرگرمی‌های موجود در LG Store مانند برنامه‌های تلویزیونی زنده، ویدئوهای درخواستی، محتوای سه‌بعدی، برنامه‌های کاربردی و محتوای پیشنهادی استفاده کنید. فروشگاه LG Store یک فروشگاه چندمنظوره است که شما می‌توانید همه سرگرمی‌های در دسترس را انتخاب کنید.

روند نصب سرگرم‌کننده

تلویزیون Smart+ ال‌جی بر پایه webOS تجربه کاملاً جدیدی دارد که برای نصب آسان تلویزیون شما مهیا شده است. از اول روند نصب، پرنده webOS به نام BeanBird به شما در طی فرایند ساده و سرگرم‌کننده کمک می‌کند. هر گامی که در طی این مسیر برمی‌دارید به شما راهنمایی‌های مرحله‌به‌مرحله می‌دهد.

وضوح 4K

استاندارد جدیدی از وضوح بالا معیار را بالاتر از قبل می‌برد. 4K Ultra HD آینده تصویر دیجیتال است که وضوحی 4 برابر Full HD دارد. این فناوری با 8.3 میلیون پیکسل شگفت‌انگیز تصویری روان و جزییات بسیار دقیق و باورنکردنی ارائه می‌دهد.

4K 3D+

راحت‌ترین سه‌بعدی دنیا تیزترین سه‌بعدی در وضوح 4K  نیز هست. با وضوح 4 برابر، تصاویر سه‌بعدی شفاف‌تر از همیشه است و واقع‌گرایی بیشتر از همیشه نمود پیدا می‌کند.

IPS 4K

ULTRA IPS  بهترین و شبیه‌ترین رنگ به تصویر اصلی را در هر پیکسل دقیق در وضوح Ultra HD ارائه می‌دهد.

موتورTrue 4K Engine Pro

ارتقادهنده Ultra HD مرکز اصلی در تلویزیون Ultra HD است. وقتی تصاویر با وضوح معمولی بهبود پیدا کنند، الگوریتم شگفت‌انگیز این موتور تصاویر را به کیفیت نزدیک به Ultra HD نزدیک‌تر می‌کند.

موتور Triple XD Engine

جدیدترین و پیشرفته‌ترین موتور Triple XD Engine بالاترین سطح از تعالی در رنگ، وضوح و کنتراست را برای بهترین کیفیت تصویر و عملکرد ایجاد می‌کند.

رمزگشای 4K HEVC 60P

4K HEVC تعبیه‌شده در این تلویزیون فرمتی است که استاندارد آینده برای فشرده‌سازی ویدئوی 4K خواهد بود. اکنون شما می‌توانید از محتوا با کیفیت 4K از طریق پخش اینترنت یا یواس‌بی بدون نیاز به پیشتیبانی از هر دستگاه جانبی دیگر لذت ببرید.

صدای فوق واقعی Ultra Real

صدای تلویزیون Ultra HD ال‌جی مانند قدرت تصویری‌اش شگفت‌انگیز است. با تأثیر کامل از سیستم بلندگوی چندکاناله و روبه‌جلو، انگار یک ساندبار در داخل تبلویزیون تعبیه شده است. صدای شگفت‌انگیزش وقتی با کیفیت تصویر خیره‌کننده مقایسه می‌شود بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

بلندگوهای چندکاناله

با سیستم بلندگوهای چندکاناله و روبه‌جلو تعبیه شده در این تلویزیون، شما اکنون از صدای واقعاً قدرتمندی لذت می‌برید که اتاق را پر می‌کند و تجربه سرگرمی غوطه‌ورکننده‌ای ایجاد می‌کند که به زیبایی با تصویر Ultra HD در هم می‌آمیزد.

صدای Ultra Surround

با فناوری‌های باورنکردنی، Ultra Surround می‌تواند صدای فراگیر مؤثرتری ایجاد کند که انگار از 7 جهت مختلف منتشر می‌شود. صدای فراگیر چندکاناله از بالا تا پایین، چپ و راست، جلو مرکز شما را غرق در خود می‌کند.

صدایی با طراحی هارمان / کاردون

مجموعه تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی از کیفیت صدای بسیار بهبودیافته‌ای برخوردار است که با همکاری هارمان/ کاردون، پیشگام در صنعت صدا، ایجاد شده است. چشم‌ها و گوش‌های خود را با تجربه مشاهده ناب تصویر که توسط ال‌جی ساخته شده خشنود کنید.

کنترل جادویی Magic Remote

تلویزیون Smart+ ال‌جی به سادگی کنترل می‌شود. تلویزیون Smart+ بی‌نهایت ملموس و کاربرپسندی را تجربه کنید که با کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی برای همه طراحی شده است.

۱ نظر

milad ۲ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
آیا سیسنم عامل LA9700
WEBos است؟

نظر دهید