۲۸ مهر ۱۳۹۳

راهنمای تغییر چیدمان شبکه‌های وای-فای در ال‌جی G3

 شبکه‌های وای-فای زیادی دور و اطراف ما هستند. برخی از افراد اسامی عجیب و غریب برای شبکه‌های خود انتخاب می‌کند. اما تنها چند گوشی هستند که این گزینه را در اختیار ما قرار می‌دهند تا بتوانیم شبکه‌های موجود را دسته‌بندی کنیم و از بین آنها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنیم.

با اجرای چند مرحله سریع و ساده در تنظیمات، شما می‌توانید خیلی راحت‌تر شبکه‌های وای-فای قابل دسترسی را ببینید.

نحوه تغییر ترتیب شبکه‌های وای-فای

در اسکرین‌شات‌هایی که می‌بینید از ال‌جی G3 استفاده شده است تا شما را در این فرایند هدایت کند. متأسفانه، بسیاری از گوشی‌های اندروید به طور پیش‌فرض از این قابلیت برخوردار نیستند. اما ال‌جی G3 یکی از گوشی‌های پیشرفته‌ای است که مجهز به این ویژگی است.

1-      به قسمت تنظیمات گوشی بروید و گزینه وای-فای (Wi-Fi) را انتخاب کنید تا اتصالات بی‌سیم موجود را ببینید. وقتی وای-فای روشن باشد، شما فهرستی از شبکه‌هایی که در محدوده شما هستند را می‌بینید.

2-      کلید چندنقطه‌ای در گوشه سمت راست در بالای صفحه را انتخاب کنید تا منویی به سمت پایین باز شود و گزینه‌های وای-فای مختلفی را ببینید. در اینجا می‌توانید شبکه‌بندی پیشرفته‌ای را انجام دهید.

3-      در این قسمت، کلید Advanced یا تنظیمات پیشرفته را انتخاب کنید تا منوی دیگری که حاوی تنظیمات پیشرفته وای-فای است باز شود.

4-      کلید “Sort list by” را در منوی فرعیUseful Settings  یا تنظیمات مفید پیدا کنید تا پنجره‌ای در وسط صفحه ظاهر شود.

5-      در این پنجره، گزینه تغییر چیدمان شبکه‌های وای-فای را بر حسب قدرت سیگنال (Signal Strength) یا ترتیب الفبایی (Alphabetical Order) می‌بینید. اکنون، شما می‌توانید به قسمت فهرست شبکه‌های خود پیمایش کنید تا تغییرات اعمال‌شده را ببینید.

توانایی تغییر روش چیدمان فهرست‌های مختلف یکی از زیبایی‌های اندروید است. با اینکه فرایند تغییر نمایش شبکه‌های وای-فای خیلی ساده به نظر می‌رسد و الزامی در آن دیده نمی‌شود اما برای برخی، همین توانایی تغییر جزییات در انتخاب یک گوشی اندروید و گوشی دیگری که پلت‌فرم آن اندروید نیست ارجحیت دارد. افزون بر این، همین که به سادگی بتوانید شبکه‌های وای-فای با بهترین کیفیت یا با نام‌های خاصی را پیدا کنید، هنگام اتصال گوشی شما به اینترنت تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. اما در ال‌جی G3، این مراحل به سادگی هر چه تمام‌تر در اختیار شماست تا بهترین نحوه چیدمان و اتصال به اینترنت برای شما فراهم شود.

۳ نظر

محمدامین ۲۹ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام بر شما
لطفا پاسخگو باشید
آیا اندروید ۵ برای جی ۳ و جی۲ میاد؟
اگر میاد لطفا تاریخ تقریبی رو اعلام کنید
با تشکر

ال جی ۱ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام بر شما

دوست عزیز هنوز هیچ مطلب رسمی برای عنوان نداریم، صبور باشید تا رسمی اعلام شود

hamed ۲ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام LG G3 LTE-A F460 وارد ایران مبشه ؟ اگه میشه در چه تاریخی ؟

نظر دهید