۰۱ مهر ۱۳۹۳

رکورد جهانی گینس برای بیلبورد تبلیغاتی ال‌جی

در بازار شدیداً رقابتی گوشی ‌های هوشمند امروز، فروشندگان برای معرفی محصولات خود به مشتریان بیشتر از همیشه به بازاریابی تکیه می‌کنند. بیلبوردها یک ابزار تبلیغاتی کلاسیک هستند اما نه وقتی که طول آن به اندازه طول دو زمین فوتبال باشد.

ال‌جی به تازگی بیلبورد غول‌پیکری در خارج از فرودگاه بین‌المللی شاه‌ خالد در عربستان سعودی نصب کرده است تا ال‌جی G3 را تبلیغ کند. این بیلبورد آنقدر بزرگ است که رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرده است.

انتظار می‌رود این بیلبورد غول‌پیکر را 20 میلیون نفر یا افرادی که هر سال به این فرودگاه بین‌المللی سفر می‌کنند مشاهده کنند. طول این بیلبورد 240 متر و ارتفاع آن 12 متر است و فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع را شامل می‌شود. به طوری که اصلاً نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

ال‌جی انتظار دارد که این بیلبورد 25 میلیون دلار سرمایه کسب‌و‌کار در طی 12 ماه برای این شرکت به ارمغان آورد. بعد از کمپین ال‌جی G3، این تابلوی تبلیغاتی برای نمایش دیگر محصولات شرکت ال‌جی الکترونیکس، شامل لوازم خانگی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و البته مجموعه گسترده گوشی‌های هوشمند ال‌جی مورد استفاده قرار گیرد.

این سازه استیل به دلیل اندازه بزرگش باید طوری طراحی می‌شد که بتواند بادهای موسمی شدید و شن‌های بیابانی را تحمل کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید