۲۲ مهر ۱۳۹۳

طراحی و صدا در تلویزیون پلاسمای ال‌جی

تلویزیون پلاسمای ال‌جی بیش از پیش تغییر کرده است تا تجربه غنی‌تری در راستای محتوای بی‌نهایت از طریق فناوری‌های بهبودیافته مانند Pentouch، تلویزیون هوشمند و کیفیت تصویر عالی فراهم کند. لمس سرگرمی بی‌نهایت را با تلویزیون پلاسمای ال‌جی تجربه کنید.

شیشه محافظ

نگران خط‌وخش‌ها و آسیب‌های روی صفحه تلویزیون هستید؟ تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی با شیشه‌ای محافظ محافظت می‌شوند و باعث می‌شود آنها قوی‌ترین و بادوام‌ترین صفحه‌نمایش‌ها در میان تلویزیون‌ها باشند. آزمایشات قابل اطمینانی انجام شد تا میزان مقاومت در برابر خط‌وخش را نشان دهد. تلویزیون خود را تا آنجا که می‌توانید در جای خنک نگه دارید.

قاب فوق باریک

از تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده و طراحی بهینه با تلویزیون پلاسمای فوق باریک لذت ببرید.

سیستم بلندگوی 2.1 کانال

از توانمندترین صدا و تصویر بهره‌مند شوید. با سیستم بلندگوی 2.1 کانال، بلندگوهای دوگانه با ووفر اضافی صدایی بی‌نهایت قوی با عمق و زنده بودن باورنکردنی تولید می‌کند. سینما را با قدرت منفجرکننده به خانه بیاورید.

حالت صدای هوشمند

بهینه‌ترین صدا را برای هر سرگرمی بشنوید. تنظیمات صدا را روی حالت صدای هوشمند (Smart Sound Mode) قرار دهید و به صورت خودکار اکوآلایزر مناسب صدا را برای محتوایی که می‌خواهید در تلویزیون تماشا کنید برگزینید. چه موسیقی باشد، فیلم، ورزش یا بازی، دیگر لازم نیست حالت صدایی که تلویزیون برای شما انتخاب می‌کند را بشنوید. این گزینه به شما امکان می‌دهد تا از بهترین صدا برای سرگرمی‌تان لذت ببرید.

وضوح بیشتر صدا با Clear Voice II

با Clear Voice II از دیالوگ‌های شنیدنی و واضح لذت ببرید. این قابلیت، به صورت خودکار، صدای انسان را در فیلم‌ها و برنامه‌ها می‌شناسد و بهبود می‌بخشد تا با وجود صداهای پس‌زمینه شنیدنی‌تر باشند.

Virtual Surround Plus

قابلیت Virtual Sound Plus صدای فراگیر را تقلید می‌کند و در همان حال افکت بالا به پایین را اضافه می‌کند. این افکت بالا به پایین در شنونده این احساس را ایجاد می‌کند صدا از سقف بالای سر آنها در حال پخش است. با صدایی که تقریباً از همه جهات منتشر می‌شود صدای سه‌بعدی واقع‌گراتری می‌تواند تجربه باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید