۰۵ مهر ۱۳۹۳

فوت‌وفن‌های کار با ال‌جی G3؛ قدرتمندترین گوشی هوشمند ال‌جی (بخش سوم)

1-      فعال کردن حالت میهمان

ال‌جی قابلیت جدیدی به نام حالت میهمان را در G3 گنجانده است. حالت میهمان یا Guest Mode برای زمان‌هایی به کار می‌آید که می‌خواهید گوشی خود را برای مدتی به شخص دیگری مثلاً کودک خود بسپارید. این قابلیت را می‌توانید در منوی تنظیمات، تنظیمات عمومی یا General انتخاب کنید و در منویی که مشاهده می‌کنید حالت میهمان (Guest Mode) را انتخاب کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا 5 برنامه کاربردی که میهمان شما اجازه دارد از آنها استفاده کند را مشخص ‌کنید. پس‌زمینه صفحه اصلی را عوض کنید و قفل صفحه متفاوتی را تعیین کنید. خیلی راحت!

2-      کنترل با حالت برای تماس‌های ورودی و زنگ‌های هشدار

ال‌جی G3 قابلیت‌های کنترل حرکتی دارد که به خوبی به آنها پرداخته شده است. این کنترل‌ها را می‌توانید در منوی تنظیمات، تنظیمات عمومی و منوی Gesture پیدا کنید. گزینه ‘Answer an incoming call’ را فعال کنید تا به تماس‌های ورودی فقط با نزدیک بردن گوشی به سمت گوش پاسخ دهید؛ حتی وقتی که هدست دارید! لرزش خفیفی را متوجه خواهید شد که نشان می‌دهد تماس متصل شده است. گزینه “Fade out ringtone” را فعال کنید تا G3 به صورت خودکار صدای زنگ را هنگام برداشتن گوشی برای پاسخ دادن به تماس کم کند. اگر می‌خواهید صدای زنگ‌های ورودی را تنها با پشت به رو کردن تلفن قطع کنید، باید گزینه “Silence incoming calls” را فعال کنید. با پشت به رو کردن تلفن، شما می‌توانید زنگ هشدار را نیز به تعویق بیاندازید یا متوقف کنید یا فایل ویدئویی در حال پخش را در حالت مکث نگه دارید.

3-      تنظیم برنامه‌های کاربردی در قاب Quick Circle

اگر قاب Quick Circle خریده‌اید، ممکن است متعجب شوید (یا نشوید) از اینکه می‌بینید تنها 3 برنامه کاربردی در ابتدا روی پنجره مدور ظاهر شده‌اند. به گفته ال‌جی، 6 برنامه کاربردی روی این پنجره تنظیم می‌شوند. اما بقیه چه می‌شود؟ نگران نباشید. فقط برخی گزینه‌ها باید بالا و پایین شوند. به قسمت تنظیمات، تنظیمات عمومی یا General بروید و گزینه ‘QuickCircle case’ را فعال کنید. دوباره روی این گزینه ضربه بزنید و سپس، روی گزینه ‘Select apps’ ضربه بزنید. اینجا همان جایی است که می‌توانید 6 برنامه کاربردی را انتخاب کنید که می‌خواهید در پنجره مدور به شما نشان داده شود.

4-      چندوظیفگی با Dual Window

برای اینکه ال‌جی G3 به یک فبلت بیشتر نزدیک باشد، به شما امکان می‌دهد تا دو برنامه کاربردی را به صورت همزمان با کمک قابلیت Dual Window یا پنجره دوتایی اجرا کنید. با ضربه زدن و نگه داشتن کلید پیمایش Back روی صفحه یا از طریق کلیدی که در منوی تغییر وظایف (task switching) قرار دارد این قابلیت را فعال کنید. با ضربه بر روی بالا با پایین صفحه می‌توانید انتخاب کنید که پنجره کدام طرفی باشد. سپس، بر روی آیکون برنامه ضربه بزنید و آن را بالا یا پایین بکشید.

5-      فعال کردن قابلیت Dual Window به صورت خودکار

ال‌جی G3 می‌تواند به صورت خودکار نمای پنجره دوتایی یا Dual-Window را فعال کند. فقط کافیست بر روی یک لینک در حالت تمام‌صفحه یا بر روی ضمیمه یک ایمیل ضربه بزنید. برای فعال کردن این قابلیت به منوی تنظیمات، تنظیمات عمومی بروید. در آنجا بر روی گزینه ‘Dual window’ ضربه بزنید و گزینه ‘Split view’ را علامت بزنید.

۲ نظر

خشایار ۷ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

با درود
امکانش هست در مورد جی ۳ پرایم توضیح بدین، امکان اومدن به ایران هست یا نه و دوما اینکه G PRO2 رو با گارنتی وارد میکنید یا نه
با تشکر

mohammadjavad ۷ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام خدمت بزرگواران ال جی در ایران یک سؤال داشتم خواهش میکنم پاسخ بدید. مشکل نویز این گوشی قضیش چیه؟ لطفا پاسخ بدید

نظر دهید