۱۶ مهر ۱۳۹۳

فوت‌وفن‌های کار با ال‌جی G3؛ قدرتمندترین گوشی هوشمند ال‌جی (بخش چهارم)

تا کنون 15 ترفند برای ساده‌تر شدن کار با ال‌جی G3 به شما آموزش داده‌ایم. با ما همراه باشید تا 5 نکته دیگر را یاد بگیرید؛ نکاتی که شاید هنوز شما فرصتی برای کشف آنها نداشته‌اید.

1-      چندوظیفگی با Qslide

راه دیگری برای چندوظیفگی در ال‌جی G3 استفاده از برنامه‌های کاربردی Qslide است. این برنامه‌ها به عنوان پنجره‌های کوچکی روی صفحه‌نمایش نمایش داده می‌شوند و می‌توان اندازه آنها را تغییر داد، حرکتشان داد و یا آنها را فرانما یا شفاف کرد. این تجربه بسیار شبیه کامپیوتر دسکتاپ شماست. البته، شما می‌توانید فقط دو پنجره را همزمان روی صفحه‌های اصلی باز نگه دارید. دسترسی به برنامه‌های کاربردی Qslide از طریق کشیدن کشوی اعلان‌ها (از طریق لمس کششی نوار وضعیت به پایین) و ضربه بر روی آیکون Qslide امکان‌پذیر است. منتخبی از برنامه‌های کاربردی Qslide زیر ردیفی از کلیدها نمایش داده می‌شود. بر روی برنامه کاربردی دلخواه خود ضربه بزنید تا روی صفحه‌نمایش ظاهر شود. چندوظیفگی مبارک!

2-      استفاده از پاک‌سازی هوشمند برای کنترل حافظه آزاد

برای اینکه حافظه آزاد گوشی را همیشه در کنترل داشته باشید، ال‌جی یک برنامه پاک‌سازی ساده به نام پاک‌سازی هوشمند (Smart Cleaning) را افزوده است. شما می‌توانید این قابلیت را در منوی عمومی (General) در تنظیمات گوشی پیدا کنید. این سرویس کنترل می‌کند که چقدر فضای حافظه توسط فایل‌های موقتی، فایل‌های که در پوشه دانلود است و برنامه‌های کاربردی بیهوده اشغال شده است. با کمک این برنامه، شما به راحتی با ضربه بر آیکون پایین از شر اطلاعات بی‌مصرف خلاص می‌شوید. پاک‌سازی هوشمند به شما به صورت متناوب اعلان‌ها را ارائه می‌دهد و به سرویس اعلان هوشمند (Smart Notice) ال‌جی متصل است.

3-      افزایش سرعت ال‌جی G3

در اینجا به شما نکته‌ای را آموزش می‌دهیم که با کمک آن ال‌جی G3 خود را بسیار سریع‌تر کنید. به قسمت تنظیمات بروید و در آنجا، در منوی عمومی یا General، گزینه About phone را پیدا کنید و در این منو بر روی اطلاعات نرم‌افزار یا ‘Software information’ ضربه بزنید. سپس، روی گزینه

‘Build number’ ضربه بزنید تا منوی گزینه‌های Developer در بخش تنظیمات و General از حالت قفل خارج شود. وارد منوی گزینه‌های Developer شوید و در این منو، گزینه‌های ‘Window animation scale’، ‘Transition animation scale’ و ‘Animator duration scale’ را روی 1x تنظیم کنید. به همین راحتی!

4-      بی‌صدا کردن ال‌جی G3

اگر می‌خواهید صدای G3 شما را اذیت نکند، لازم نیست روی بلندگو و LED هشداردهنده ضربه بزنید. به قسمت تنظیمات بروید و در این منو تنظیمات Sound یا صدا را پیدا کنید و گزینه ‘Quiet mode’ را فعال کنید. برای گزینه‌های بیشتر، بر روی ‘Quiet mode’ ضربه بزنید تا این فرصت را داشته باشید که LED هشداردهنده، هشدارها و تماس‌های ورودی را مسدود کنید. علاوه بر این، با ضربه بر روی تنظیمات تماس‌های ورودی یا Incoming call settings، شما می‌توانید یک پیام خودکار به مخاطبانی که مسدود کرده‌اید یا مخاطبان خاصی که مسدود نکرده‌اید تا بتوانند در حالت بی‌صدا با شما تماس بگیرند ارسال کنید.

5-      فعال کردن وای-فای هات‌اسپات و درگاه اتصال بلوتوث/یواس‌بی

اگر یک اتصال ایمن برای انتقال اطلاعات دارید، می‌توانید به راحتی ال‌جی G3 را به یک وای-فای هات‌اسپات یا درگاه اتصال از طریق یواس‌بی به کامپیوتر تبدیل کنید. هر دو گزینه را می‌توانید در منوی تنظیمات و Networks پیدا کنید و در آنجا ‘Tethering & networks’ را انتخاب کنید تا به آنها دسترسی داشته باشید. تا 8 دستگاه را می‌توانید به وای-فای هات‌اسپات خود متصل کنید.

۷ نظر

omar ۱۷ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

Gd

مجتبی ۱۷ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشین. اگه میشه بگید چه گوشی هایی از ال جی اندروید ال رو دریافت میکنن

مجتبی ۱۸ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

گوشی خودم جی هستش
اگه برای گوشی ما نمیاد یه درخواست
اگه میشه اندروید خامال را برای ما بفرستید
با تشکر از سایت خوبتون

سام ۱۷ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من در شیراز هستم و lg g3 beat را یک میلیون میفروشن قیمت درست هست
در خود نمایندگی اصلی

sadegh ۱۸ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.تو قست گزینه های توسعه دهنده_انتخاب زمان اجرا ایا گزینه ی ART رو بجای پیش فرض انتخاب کنیم رو عملکرد و سرعت گوشیمون تاثیر میزاره.از دوستان شنیدم لطفا کمکم کنید.

sadegh ۱۸ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام مجدد من یه گوشی جی۲ دارم ۱۶گیگ ک یه اپدیت ۱۲۹ مگابایتی براش اومده ولی نمایندگی میگن ک بصورت رسمی ب ما ابلاغ نشده لطفا بگید ک چه موقع میشه رفت نمایندگی و این اپدیت رو انجام داد.

bec.b ۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
برای اتصال جی۳ به کامپیوتر اگر برنامه یpc suiteرا نصب نکنیم مشکلی پیش میاد؟مثلا اطلاعات گوشی پاک نمیشن اگر برنامه رو نصب نکنم؟

و این ک برای دانلود این برنامه کدوم ورژنش رو باید برای جی ۳ دان کنم؟
اگر کسی میدونه بگه لطفا 🙂

نظر دهید