۲۴ مهر ۱۳۹۳

فوت‌وفن‌های کار با ال‌جی G3؛ قدرتمندترین گوشی هوشمند ال‌جی (بخش پنجم)

تا اینجا توانستیم 20 ترفند برای ساده‌تر شدن کار با ال‌جی G3 به شما آموزش دهیم. در این مطلب نیز سعی داریم ۵ فوت‌وفن دیگر را یاد بدهیم؛ البته، اگر تاکنون خودتان آنها را کشف نکرده باشید!

1-      سفارشی کردن میانبرهای صفحه قفل

راه‌های بسیاری که شما می‌توانید صفحه ال‌جی G3 را در حالت قفل سفارشی کنید شامل گزینه‌ای است که با کمک آن خودتان میانبرها را تعیین می‌کنید و با این کار می‌توانید برنامه‌های کاربردی خاصی را بدون باز کردن قفل گوشی اجرا کنید. همه گزینه‌های صفحه قفل را می‌توانید در بخش تنظیمات، نمایشگر و منوی صفحه قفل (Lock Screen) پیدا کنید. وقتی به آنجا رسیدید، بر روی گزینه میانبرها یا Shortcuts ضربه بزنید تا اسلات‌های میانبر را سفارشی کنید. به راحتی بر روی علامت کوچک کنار هر میانبر ضربه بزنید تا آن را تغییر دهید و وقتی کارتان با چیدمان انجام شد گزینه ذخیره یا Save را انتخاب کنید.

2-      تغییر نام و رنگ پوشه

ال‌جی G3 به شما امکان می‌دهد رنگ و نام هر پوشه روی صفحه را تغییر دهید. به راحتی پوشه را باز کنید و بر روی نواری که حاوی نام است ضربه بزنید. شما می‌توانید نام جدیدی به آن اختصاص دهید و از میان 12 رنگ موجود یکی را انتخاب کنید.

3-      ایجاد کاغذدیواری با چندتصویر

چه کسی می‌گوید شما تنها می‌توانید یک کاغذ دیواری داشته باشید؟ در ال‌جی G3، شما می‌توانید برای هر کدام از صفحه‌های اصلی خود یک کاغذ دیواری یا تصویر پس‌زمینه متفاوت داشته باشید. در فضایی خالی روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید. گزینه کاغذدیواری‌ها یا Wallpapers را انتخاب کنید و بر روی ‘Multi-photo’ ضربه بزنید. سپس، تصاویری که می‌خواهید را از گالری انتخاب کنید و بر روی Apply ضربه بزنید. ساده اما جالب!

4-      نمایش و مخفی کردن برنامه‌های کاربردی خاص

شما می‌توانید برنامه‌های کاربردی و ویجت‌های خاص را از کشوی برنامه‌های کاربردی مخفی کنید. کشو را باز کنید، بر روی کلید سه‌گوش در سمت راست ضربه بزنید و سپس، گزینه ‘Hide/Show apps’ را انتخاب کنید. برنامه‌های کاربردی را که می‌خواهید مخفی کنید انتخاب کنید و پس از آن، روی گزینه تیک ضربه بزنید تا کارتان به اتمام برسد!

5-      فعال کردن صفحه‌نمایش هوشمند

ال‌جی G3 قابلیت صفحه نمایش هوشمندی دارد که از دوربین جلو استفاده می‌کند تا ببیند آیا شما به صفحه‌نمایش چشم دوخته‌اید یا نه. اگر حواس شما نباشد نور صفحه را کم می‌کند. برای فعال کردن یا غیرفعال کردن این قابلیت به قسمت تنظیمات و Display بروید و سپس، بر روی گزینه ‘Smart screen’ ضربه بزنید. اکنون، صفحه‌نمایش باید در زمانی که گوشی چهره شما را تشخیص می‌دهد روشن بماند.

۱۰ نظر

محمد ۲۴ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
برای g2 ابدیت اندروید ۵ میاد

mahdi s ۲۵ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من یک ماهه ک این گوشیو گرفتم
ولی متاسفانه هندزفری سمت چپش صداش خیلی کم شده و خراب شده
آیا گارانتی شاملش میشه؟ با تشکر از وبلاگ خوبتون

علی رضا ۲۵ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
لطفا در مورد بروز رسانی گوشی های الجی به اندروید ۵ اطلاع رسانی نمایید .
با تشکر

hadi ۲۵ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میخواستم ببینم گوشی LG L90 ساخت کجاست؟من یه ویدئو آنباکسینگ توی یوتوب دیدم که روش نوشته بود MADE IN CHINA می خواستم ببینم کیفیتش با نسخه های ساخت کره متفاوته؟چون اخیرا افت قیمت خوبی هم داشته.ممنون میشم جواب بدین.

mehran ۲۵ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام لطفا جواب بدید اندروید ال چه موقع برای g3 میاد؟؟؟

علی ۲۵ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

آپدیت اندروید ۵ برای این موبایل فوق العاده میاد یا خیر؟!

morteza ۲۶ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
رابط کاربری جی ۳ چه زمانی برای جی ۲ میاد؟

محمدامین ۲۶ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

درود بر شما
خسته نباشید
ببخشید میخواستم بدونم ک اندروید ۵ برای جی۳ و جی۲ ارائه خواهد شد؟
اگر ارائه میشه لطفا زمان تقریبی رو اعلام کنید
امیدوارم خبر خوبی برای ما کاربران داشته باشید
با تشکر از زحمات و پشتیبانی شما

سید حسام خرمی ۲۶ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من چظور میتونم گوشیم و ک ال جی P768 اندرویدشو ارتقا بدم ؟؟

hamed ۲۹ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
برای g2 ابدیت اندروید ۵ میاد

نظر دهید