۲۳ مهر ۱۳۹۳

مدل‌های مختلف از تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی در بازار ایران

وقتی یک تلویزیون هوشمند می‌خرید، باید بررسی کنید و ببینید آیا به قدر کافی ساده است که از آن لذت ببرید یا نه. با webOS ال‌جی تلویزیون بار دیگر ساده می‌شود. تلویزیون‌های هوشمند جدید ال‌جی مجهز به سیستم‌عامل webOS به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند. این تلویزیون‌ها در مدل‌ها، مشخصات و ابعاد مختلفی هستند و می‌توان اندازه مدل مورد نظر را بر حسب فضایی که دارید انتخاب کنید. قیمت پایین این تلویزیون‌ها نسبت به سایر رقبا امتیازی است که باعث می‌شود هوشمند بودن در انحصار قشر خاصی نباشد و همه افراد، با هر سطح درآمد، بتوانند از قابلیت‌های یک تلویزیون به معنای واقعی هوشمند، لذت ببرند.

شما می‌توانید برای اطلاع از مدل‌های موجود ابتدا به وب‌سایت گلدیران، نمایندگی رسمی محصولات ال‌جی، به نشانیwww.goldiran.ir  مراجعه کنید. سپس به نمایندگی‌های فروش ال‌جی-گلدیران سر بزنید و با امکانات مختلف تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی از نزدیک آشنا شوید تا بتوانید به راحتی برای خرید مدل منتخب خود تصمیم بگیرید.

در اینجا می‌خواهیم مروری بر امکانات هوشمند و متفاوت تلویزیون‌های webOS داشته باشیم.

چرا webOS؟

تلویزیون هوشمند ال‌جی نوآوری بی‌نظیری ارائه کرده است: پلت‌فرم webOS. رابط کاربری جدیدی که همه راه‌ها را مرتفع کرده و سرگرمی شما از زمان تنظیم تا اجرا آسان‌تر نموده است.

با Launcher، سریع و آسان محتویات را انتخاب کنید

تنها با کلیک دکمه Home می‌توانید برنامه‌ها و محتویات خود را از پایین صفحه و با استفاده از Launcher به روی صفحه آورید و هنگام پخش برنامه‌های تلویزیون در میان محتویات حرکت کنید.

منوی زنده؛ روشی جدید برای جست‌وجوی کانال‌ها

هنگامی که نشانگر کنترل را روی صفحه می‌چرخانید، تمامی کانال‌ها، جست‌وجوها و برنامه‌های ضبط‌شده در منوی فعال ظاهر می‌شوند.

فروشگاه ال‌جی؛ همه چیز در یک مکان

رابط کاربری جدید webOS به شما این امکان را می‌دهد که از همه محتویات فروشگاه ال‌جی نظیر برنامه‌های زنده تلویزیون، ویدئوهای درخواستی، محتویات سه‌بعدی، برنامه‌ها و محتویات پیشنهادی استفاده کنید و لذت ببرید.

امروز؛ محتویات داغ روز

اگر می‌خواهید محتویات را به آسانی جست‌وجو نمایید، کافی است کنترل را روی Launcher نگه دارید و کلیک کنید. صفحه امروز را می‌بینید؟ از برنامه زنده تا برنامه درخواستی، بهترین محتویات در خدمت شماست.

تنظیمات سرگرمی؛ تلویزیون همراه با سرگرمی‌های بیشتر

رابط کاربری جدید webOS تجربه‌ای است بسیار جدید که برای تنظیم آسان تلویزیون طراحی شده است. از همان ابتدا، این پرنده کوچک به شکل لوبیا شما را در تمامی مراحل تنظیمات هدایت می‌کند.

Input Assist؛ دسترسی آسان

اکنون، اتصال سایر دستگاه‌ها به تلویزیون آسان است. دیگر خبری از مانورهای پیچیده برای اتصال دستگاه‌های دیگر به تلویزیون نیست.

جست‌وجو

فقط کافی است کلمه مورد نظر خود را تایپ و یا صدا کنید، موتور جست‌وجوی جهانی خیلی سریع فهرستی از ویدئو های درخواستی، برنامه‌های تلویزیون و یا هر ویدئو دیگری از یوتیوب را نمایش می‌دهد. بهترین موتور جست‌وجویی که تا به حال دیده‌اید اکنون در تلویزیون هوشمند ال‌جی در اختیار شماست.

پیشنهاد

تلویزیون هوشمند ال‌جی مجموعه ای از محتویات به روز را به شما پیشنهاد می‌دهد و نیز عکسی کوچک و جزئیاتی برای راهنمایی شما به نمایش می‌گذارد.

اشتراک گذاری

با کمک SmartShare، می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به سیم، محتویات و فایل‌های خود را از دستگاه‌های دیگر به صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون خود منتقل نمایید. ال‌جی تلویزیونی هوشمندتر از هر زمان دیگری به شما هدیه می‌دهد.

ضبط

همه این روزها مشغله دارند. تلویزیون هوشمند ال‌جی با ارائه فناوری‌های بی‌نظیر مانند ماشین زمان 2 به شما این امکان را می‌دهد که برنامه دلخواه خود را در هر زمان تماشا کنید.

کنترل

کنترل تلویزیون هوشمند ال‌جی بسیار آسان است. با کمک کنترل جادویی به راحتی تلویزیون خود را تحت سلطه درآورید.

۳ نظر

سعيد ۲۶ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من فقط یه سئوال داشتم ممنون میشم هرچه سریعتر جوابمو بدین خیلی سریع ….ممنون
اینکه از لحاظ کیفیت تصویر ،کیفیت مدل LA66100 یا LA62100 با مدلهای جدید LB65200 یا LB67000 کدام بهتره LA یا LB فقط کیفیت تصویر از بابت مدل میگم

فرشاد ۲۷ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام

به نظرتون امکان داره این سیستم عامل روی مدل LA6600 ابدیت بشه یا نه؟

کاش میشد چون این یکی ۶ماهه نشدهجدبده اومد

سعید ۲۸ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام بنده تلویزیون ۳D 42 LM6200 دارم که تا حالا سه بار از طریق سایت الجی ایران فایل هاشو دانلود و تلویزیون رو آپدیت کردم ولی ورژنی که جدیدا گذاشته شده به صورت ۴ تا فایل Software_File(Version_04.35.02).7z میباشد که با برنامه ۷zip تبدیلش کردم و خواستم آپدیت کنم ولی ارور میده یکی از فایلها مشکل داره و نمیشه آپدیت کرد !!!! مشکل چیه !!؟؟

نظر دهید