۲۷ مهر ۱۳۹۳

مصاحبه با سازندگان فناوری جدید پنل لمسی LG Display (قسمت دوم)

چند روز پیش، در مطلبی، تحت همین عنوان، گفتیم که شرکت LG Display در تولید فناوری جدید صفحه‌ لمسی موفقیت کسب کرده است که با عنوان AIT Advanced In-cell Touch یا فناوری لمسی پیشرفته درون‌سلولی مشهور است. بخشی از مصاحبه‌ با سازندگان این فناوری را به عرض شما رساندیم. اکنون بخش آخر این مصاحبه را بخوانید.

واکنش بازار به فناوری AIT چطور است؟

مهندس ارشد تحقیقات، هونگ- چول کیم: از آنجا که این اولین فناوری در نوع خود است، پاسخ‌های اولیه از سوی مشتریان چندان مثبت نبود. بنابراین، ما تلاش بسیاری کردیم تا آنها را قانع کنیم. ساخت آن تا جایی پیشرفت کرد که آنها، سرانجام، پتانسیل AIT و مزایای قیمت و عملکرد آن را در مقایسه با فناوری لمسی کنونی به چشم خود دیدند.

مشخصه بارز فناوری AIT چیست؟

این-هیوک سانگ، رهبر تیم: از این جنبه ویژه و مهم است که به LG Display امکان داد تا وارد رقابت فناوری صفحه‌لمسی شود. درست ات که LG Display دیر وارد فناوری تولید صفحه‌لمسی شد اما با این حال، ما نه تنها بر مشکلات تولید فناوری فائق آمدیم بلکه با وجود کمبود تجربه در این حوزه، به سوددهی هم رسیدیم و سرانجام در ساخت AIT موفق شدیم. اکنون نیز انتظار داریم این فناوری به فناوری اصلی LG Display تبدیل شود.

در مورد تکمیل این فناوری پیشرفته چه حسی دارید؟

هیونگ-یوک جانگ، محقق ارشد: من شخصاً افتخار می‌کنم که فناوری AIT تحت تولید انبوه قرار دارد. لازم به ذکر نیست که پیشرفت و کمال را با تمام وجود حس می‌کنم. افتخار می‌کنم که با شرکتی همکاری می‌کنم که در بخش موبایل رشد کرده است. وقتی محصولاتی که مجهز به فناوری AIT هستند در فروشگاه‌ها عرضه شوند، خودم فوراً آنها را می‌خرم.

تولید موفقیت‌آمیز فناوری AIT ثمره اشتیاق و فداکاری مشترک است. شرکت LG Display همچنان به پشتیبانی کامل همه محققان ادامه خواهد داد تا درخواست‌های آنها برای یافتن فناوری‌های پیشرفته را پاسخ دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید