۲۰ مهر ۱۳۹۳

کنترل دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی از راه دور با دستگاه AC هوشمند ال‌جی

 

تازه به تعطیلات رفته‌اید و فراموش کرده‌اید تنظیمات دستگاه تهویه مطبوع ال‌جی خود را تغییر دهید؟ نگرانید؟ نگران هزینه بالای مصرف انرژی؟ خب، خیالتان راحت! دیگر جای نگرانی نیست. اکنون شما می‌توانید دستگاه تهویه مطبوع اسپلیت بدون داکت ال‌جی را از هر جایی که هستید با استفاده از گوشی هوشمندتان کنترل کنید.

دستگاه AC هوشمند ال‌جی یک دستگاه بی‌سیم است که با کمک یک برنامه کاربردی رایگان برای گوشی هوشمند می‌تواند قابلیت کنترل از راه دور و نظارت بر عملکرد این سیستم‌های اسپلیت بدون داکت ال‌جی را داشته باشد: دستگاه تهویه مطبوع Art Cool Premier Single Zone، High Efficiency Standard Single Zone Inverter  و Standard Single Zone Inverter .

کاربران می‌توانند دستگاه‌های داخلی خود را از منزل یا جاهای دیگر (با اتصال بی‌سیم) از طریق دستگاه AC هوشمند ال‌جی کنترل کنند.

این برنامه کاربردی با گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS سازگار است.

دستگاه بی‌سیم AC به دستگاه داخلی متصل می‌شود و عملکردها و امکانات آن را از طریق برنامه کاربردی تلفن هوشمند کنترل می‌کند. این برنامه تنظیمات دمای کنونی را نمایش می‌دهد و به کاربران امکان تغییر دما، سرعت فن و جهت وزش باد را از هر جایی در خانه یا در مکان‌های دور (از طریق استفاده از اتصال بی‌سیم) می‌دهد. افزون بر این، تنظیماتی که بیشتر استفاده می‌شوند در فهرست امکانات مورد علاقه ذخیره می‌شوند و برای استفاده بعدی به کار می‌روند.

چندین کاربر می‌توانند دستگاه داخلی خانه را از راه دور کنترل کنند.

دستگاه AC هوشمند ال‌جی تنها با مدل‌های LA090HYV، LA120HYV، LS091HSV3، LS121HSV3، LS181HSV3، LS240HSV3، LS307HV3 و LS360HV3 از دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی سازگار است.

۱ نظر

هومن ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

چطور میشه این دستگاه رو خرید؟

نظر دهید