۱۹ مهر ۱۳۹۳

یخچال‌فریزر جدید ال‌جی؛ خاص زوج‌های جوان و خانواده‌های کوچک

قصد خرید یخچال‌فریزر جدید دارید؟ کدام مدل‌ها را مد نظر دارید؟ مدل‌های سایدبای‌ساید، مدل‌های دوقلو، یخچالی که فریزر آن بالاست یا مدلی که فریزر پایین دارد؟ در نهایت، هر مدلی که انتخاب کنید باید به قیمت، ابعاد محصول و هماهنگی آن با فضای آشپزخانه نیز توجه کنید. برای برخی مشتریان هم جادار بودن و تنوع قفسه‌بندی اهمیت بالایی دارد. برخی دیگر نیز سرمایش خوب، حفظ تازگی مواد غذایی، مصرف پایین انرژی و داشتن یخ‌ساز از عوامل تعیین‌کننده در خرید است. اما اگر زوج جوان یا خانواده کوچکی هستید یا اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که آشپزخانه چندان بزرگی ندارد، این مدل از یخچال‌فریزر ال‌جی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، حتماً در خور نیازهای شما خواهد بود.

شرکت ال‌جی یخچال فریزر مدل B2014 را به‌عنوان انتخابی ایده‌آل برای زوج‌های جوان و خانواده‌های کم‌جعمیت به بازار معرفی کرده است که علاوه بر ارائه بهترین عملکردها، طراحی زیبایی نیز دارد.

طراحی باشکوه

در سال‌های اخیر، خانواده‌ها هر روز توجه بیشتری به طراحی درون خانه نشان می‌دهند. در واقع، برای آنان به همان اندازه که عملکرد و کیفیت لوازم اهمیت دارد، تأثیری که محصولات در زیبایی و جلوه خانه می‌گذارند نیز مهم شده است. شرکت ال‌جی با توجه به این ملاحظات، در طراحی یخچال فریزرB2014  ظرافت و عناصر مدرنی چون خطوط کشیده و رنگ‌های چشم‌گیر را پیش بینی کرده است.

یخچال فریزر 14 فوت B2014 در سه رنگ استیل، تیتانیوم و سفید، مجهز به نمایشگر دیجیتال و طراحی ویژه آبریز است ودر حکم نگینی درون آشپزخانه شماست که به دکوراسیون آپارتمان جلوه‌ منحصر به فردی می‌بخشد.

مناسب برای فضاهای کوچک

فناوری Zero Gap مخصوص یخچال‌های پایین فریزر مدل B2014 است و به واسطه آن درب یخچال هنگام باز شدن هیچ فضایی را از کنار یخچال اشغال نمی‌کند. به عبارت دیگر، درب یخچال دقیقا در راستای بدنه قرار می‌گیرد و یخچال را می‌توان در آشپزخانه‌های کوچک و با فضای محدود قرار داد.

فناوری Zero Gap انتخابی مناسب برای زوج‌های جوان و خانواده‌هایی است که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند و می‌خواهند در فضای محدود آشپزخانه محصولاتی با کیفیت را درون دکوراسیونی زیبا و جمع و جور قرار دهند.

مصرف انرژی A+

یخچال فریزر B2014 ال‌جی ساخت کارخانجات اروپا و تنها یخچال موجود در بازار است که دارای استانداردهای معتبر اروپایی در زمینه مصرف انرژی است و با رتبه انرژی A+ به نحو مطمئنی از مصرف انرژی کاسته و می‌تواند از هزینه مصرف ماهانه انرژی خانواده کم کند.

با آرامش خاطر استفاده کنید

شرکت گلدیران کمپرسور یخچال‌های پایین فریزر را به مدت ده سال گارانتی کرده است. بنابراین، خانواده‌ها با اطمینان خاطر از عملکرد مطمئن یخچال می‌توانند از آن استفاده کنند. ضمناً، این یخچال از نظر میزان تولید صدا، مطابق با استانداردهای معتبر است و کمترین صدای ممکن را تولید می‌کند.

سبزیجات را تازه مصرف نمایید

محفظه نگهداری میوه و سبزیجات یخچال با بهره بردن از صفحه مشبک و کنترل‌کننده رطوبت (Moist Balance Crisper) باعث می‌شود تا تازگی مواد غذایی برای مدت‌ها حفظ شود و بتوان با یک بار خرید، برای وعده‌های غذایی متوالی سبزیجاتی تازه داشت.

فناوری Fresh O Zone

بررسی متخصصان علم تغذیه نشان داده است که دمای نزدیک به صفر بهترین دما برای نگهداری مواد پروتئینی است. رویکرد نوآورانه شرکت ال‌جی، تعبیه محفظه‌ای در فضای میان بخش فریزر و بخش یخچال است که دمایی در محدوده صفر را تأمین می‌کند و به نگهداری مواد پروتئینی از قبیل انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی و حتی بستنی اختصاص دارد.

در محفظه Fresh O Zone مواد غذایی با نگه داشته شدن در دمای صفر خصوصیات و ویژگی‌های مغذی خود را حفظ می‌کند و به سرعت برای استفاده یا طبخ آماده می‌شوند.

امکانات یخچال B2014  تنها محدود به این موارد نمی‌شود. سیستم هوای چند گانه (Multi Air Flow)، بدون برفک بودن، قابلیت انجماد سریع (Express Freezing)، یخ‌ساز دستی، چهار حسگر دیجیتال (برای تنظیم دمای یکنواخت در کل فضای یخچال و فریزر) و استفاده از فناوری هیدرولیک (برای حرکت آسان کشوها) از امتیازاتی است که یخچالB2014  را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی تبدیل کرده است که زیبایی، کیفیت و نهایت بهره‌وری از فضا را با هم می‌خواهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید