۰۷ آبان ۱۳۹۳

افزایش درآمد سه‌ماهه ال‌جی الکترونیکس با رکورد در صادرات گوشی هوشمند

سود اجرایی کل شرکت  با افزایش 39 درصدی درآمد در بخش کسب‌وکار موبایل با فروش حدود 17 میلیون گوشی هوشمند دوبرابر شد

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که درآمد ثابت در سه ماهه سوم، به طور بازبینی‌نشده، 14.92 هزار میلیارد وان کره (معادل 14.54 میلیارد دلار امریکا) بوده که نسبت به سال گذشته با سود اجرایی461.3  میلیارد وان کره (معادل449.61  دلار امریکا) 7.4 درصد افزایش داشته است؛ یعنی دو برابر بیشتر از رقمی که در همین دوره در سال گذشته ثبت شد. درآمد ال‌جی عملکرد قوی در بخش موبایل را نشان می‌دهد که در فروش سه ماهه سوم خود با فروش 16.8 میلیون دستگاه گوشی‌های هوشمند رکورد زده است.  

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی گزارش داد که درآمد سه ماهه سوم 4.71 هزارمیلیارد وان کره (معادل 4.59 میلیارد دلار امریکا) بوده که نسبت به همین دوره در سال گذشته با کاهش خفیف 3 درصدی روبه‌رو شده است. سود اجرایی 130.5 میلیارد وان کره (معادل 127.19 میلیون دلار امریکا) نشان از 5 درصد افزایش نسبت به همین سه ماهه در سال گذشته داشت که به دلیل ترکیب بهتر محصولات بوده است. فروش تلویزیون‌های ال‌سی‌دی نیز در مناطقی مانند امریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه نسبت به سال گذشته افزایش داشت. ال‌جی انتظار دارد که فروش تلویزیون‌های 4K Ultra HD و نمایشگرهای تجاری دیجیتال افزایش پیدا کند و در همان حال نیز انتظار می‌رود که تقاضای بازار برای مانیتورها و محصولات صوتی کاهش پیدا کند.

شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی

شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی رقم رکوردشکن 16.8 میلیون گوشی هوشمند را در سه ماهه سوم صادر کرده است که نسبت به سال گذشته 39 درصد افزایش داشت و نسبت به سه ماهه قبل، تعداد تلفن‌های همراهی که فروخت 16 درصد بیشتر بود. فروش 4.25 هزارمیلیارد وان کره (معادل 4.14 میلیارد دلار امریکا) و درآمد اجرایی 167.4 میلیارد وان کره ( معادل 163.16 میلیون دلار امریکا) بیشترین میزان در تاریخ این شرکت از سه ماهه سوم 2009 بوده است. ال‌جی با تکیه بر حرکت شتابی خود و دو فصل سودآور پیاپی انتظار دارد که موقعیتش در بازار گوشی‌های هوشمند با سری G و مدل‌های سری سوم L، با وجود فضای رقابتی زیاد در بازار، تقویت شود.

شرکت لوازم خانگی ال‌جی

شرکت لوازم خانگی ال‌جی درآمد 2.91 هزارمیلیارد وان کره (معادل 2.84 میلیارد دلار امریکا) را گزارش داد که نسبت به همین دوره در سال گذشته به میزان کمی کاهش داشته است. این کاهش برخلاف بهبود فروش در کره، اروپا و بازارهای در حال توسعه‌ای مانند خاور میانه و آسیای جنوب‌شرقی بوده است. رقابت بیشتر در امریکای شمالی و نوسانات نامطلوب نرخ ارز منجر به سود اجرایی کمتر در سه ماهه سوم و رسیدن به رقم 51.8 میلیارد وان کره (معادل 50.49 میلیون دلار امریکا) شده است. ال‌جی انتظار دارد با گسترش مجموعه محصولات لوازم خانگی و بهبود ساختار قیمت، سود اجرایی در سه ماهه چهارم افزایش پیدا کند.

شرکت تهویه مطبوع هوا و راهکارهای انرژی ال‌جی

شرکت تهویه مطبوع هوا و راهکارهای انرژی ال‌جی درآمد 925.6 میلیارد وان کره (معادل 902.14 میلیون دلار امریکا) را گزارش داد که 5 درصد کاهش نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد. ضرر اجرایی 2.5 میلیارد وان کره (معادل 2.44 میلیون دلار امریکا) در اصل به دلیل تقاضای پایین دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی در کره به علت شرایط جوی بود که رشد ثابت در خاور میانه و امریکای لاتین را خنثی کرد. ال‌جی انتظار دارد فروش برون‌مرزی با سیستم‌های سفارشی و کارامدتر از نظر انرژی بهبود پیدا کند و در همان حال نیز ساخت‌وسازهای روبه‌رشد و صنایع غیرنظامی در کره را با محصولات تجاری خود هدف قرار دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید